X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing, hvor godt er det?


Svar
CoreCoreSkrevet 20/06-04 23:42 
Det ser ud som om at jeg får AC med posten her en af dagene, dog er jeg lidt i tvivl om, om det er en beholder...

Jeg får det uden Mem.card, hvilket egentlig er fint nok, da jeg har et helt tomt i forvejen, men jeg ved ikke hvilken størrelse der følger med normalt, for der følger da et med, gør der ikke ? Hvis der er nogen der gider at droppe lidt info om det, så ville jeg være taknemmelig.

Derudover så kunne jeg godt tænke mig at høre om det virkelig ER så godt, som nogen påstår, eller om dem herinde der spiller det bare er inkarneret fans.
Jeg kunne selvfølgelig bare læse en anmeldelse, men jeg syntes at folk herinde er nemmere at tyde, da man efterhånden kender hinandens smag (sådan da). Det er den amerikanske version jeg får, hvis det er til nogen hjælp :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
The DaneThe DaneSkrevet 21/06-04 00:32 
Mem. kortet der normalt følger med er på 54 blokke (mindste type), men der er så også en gave indeholdende to forskellige NES spil med.

Jeg vil sige spillet er skægt i et godt stykke tid, men det kan udarte sig som The Sims - at man bliver godt og grundigt træt af det. Har selv ikke spillet mit i laaangt tid nu, så hvis jeg satte mig til det igen med mine figur/er ville der være højt græs og sure naboer :D.
Men ialt er det godt nok at skulle betale for.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/06-04 12:52 
Animal Crossing er ikke mindre end genialt.
Det er jo muligvis det mest ikke-eksisterende gameplay nogensinde.

Alligevel ligger det absolut i top 5 over spil jeg har brugt mest tid på overhovedet.
Og det er jo fordi man lynhurtigt bliver grebet af det, og bare liiige skal ind og kigge hver dag.

Når man kommer til at spille det intensivt i flere måneder, begynder det at blive lidt trivielt, især fordi man så kun mangler at fange de virkeligt sjældne fisk og insekter.
Der er også nogle områder, som man godt kunne tænke sig blev udbygget - hvor er Animal Crossing Online eks blevet af? (det kommer så muligvis til NDS forstår jeg)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-04 14:43 
Genialt er måske lige i overkanten, men tjek her for at læse hvad jeg (og andre mener): http://www.playright.dk/vurdertitel.php?id=8556

Det er hyggeligt spil, som jeg ikke synes kan sammenlignes med 'the sims', da det ikke går ud på at stifte familie osv.

Du kan fiske, indrette dit hus, snakke med dine venner og meget andet. Alt sammen i et Nintendo-miljø uden sammenligning.

Det store højdepunkt er dog alle de NES-titler, som kan anskaffes i Animal Crossing, hvorefter man kan spille dem! Det giver spillet en MEGET lang levetid.
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 21/06-04 15:59 
I den japanske udgave kunne man, via promotion, åbne NES spillene "The Legend of Zelda" og "Super mario Bros".
Er de også tilgængelige i US-versionen?

--Michael
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-04 16:15 
Ja!
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 21/06-04 16:48 
Tak.
Er der egentlig ikke en PAL-version på trapperne også?

--Michael
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-04 16:57 
Pal-version har, så vidt jeg ved, været ude et stykke tid!
Home is where the hardware is..
Michael_Michael_Skrevet 21/06-04 16:59 
Mærkeligt. Jeg undersøger lige.
Har du set den til salg i DK?

--Michael
Michael_Michael_Skrevet 21/06-04 17:03 
Nintendo.dk har sat det til udgivelse 24/9-04.

--Michael
jaesjaesSkrevet 21/06-04 17:05 
Det findes kun på PAL i Australien, men det kommer til Europa senere, som du nævner.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-04 17:23 
My bad!
Home is where the hardware is..
KilroyKilroySkrevet 21/06-04 17:48, rettet 21/06-04 17:49 
Jep, det kommer til september. Det blev meget stille annonceret på E3, hvor man efter sigende skulle have fået stukket en flyer i hånden når man gik forbi Nintendos E3-stand.
Jeg behøver vel ikke at fortælle at jeg glæder mig meget til at få fingrene i AC?
Kilroy Was Here
CoreCoreSkrevet 21/06-04 23:20 
OK, de NES-spil på mem.cardet der, er det en selvstændig memory-block ? eller hænger de sammen med ens eget save-game ?

Grunden til at jeg spørger er for at lede mig iretning af om ikke man bare kan (hvis man får overtalt et af jer flinke AC-mennesker) få overført save-filen fra det org. mem.card.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-04 00:13 
Jo, det kan du sagtens. I øjeblikket er min AC savefile på et uoriginalt memorycard og jeg har alle NES-spillene..
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig