X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har lige gennemført...


Svar
CoreCoreSkrevet 20/06-04 11:28 
Jeg tænkte at vi godt kunne more os med en tråd, hvor vi hver især lige smed lidt info når vi havde gennemført et spil. Dette kunne være om hvorvidt spillet var godt eller dårligt, om belønningen var besværet værd, om man evt. havde overvurderet fra start af osv.
Jeg selv er nok ikke den af os der får smidt flest indlæg herind, da jeg har en meget dårlig vane med at påbegynde alt for mange spil samtidig, dette resulterer jo så i at mange af dem aldrig bliver gennemført, men det kunne da være grineren at høre fra jer andre...

Jeg har lige gennemført Rise To Honor, og det endte med bare at være pga hysterisk stædighed, for en dårligere styring skal man da lede længe efter, og belønningen bestod af en "Hard"-sværhedsgrad og to nye kostumer man kunne gennemførespillet med en gang til, hvilket ALDRIG vil ske i mit tilfælde...

Men smid da et par linjer af når i afslutter et spil, hvis i har lyst :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AndyAndySkrevet 20/06-04 11:34 
Jeg har lige gennemført Pokemon Channel, men jeg købte det kun pga. Jirachi:P

Men jeg må nok sige det har været MEGET kedeligt i længden.. det er jo Pokemon Channel..;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SquareSquareSkrevet 20/06-04 11:37, rettet 20/06-04 11:38 
Måske jeg spørger dumt, men hvad er Jirachi ?

EDIT: Så lige din anden tråd, det er åbenbart en pokemon :)
It's only a state of mind.
CrishakeCrishakeSkrevet 20/06-04 11:48, rettet 21/06-04 19:12 
Det er ikke så frygteligt lang tid siden at jeg gennemførte Medal of Honor: Rising Sun til PS2. Synes der var nogle gode varierende baner, det føles som om at spillet virkelig var gennemført. Så 8 ud af 10 sjerner til det.

Regner med at jeg skal til at spille/gennemføre Gran Tursimo 4 Proleaque og Prince of Parsia, begge til PS2:)
RonaldoRonaldoSkrevet 20/06-04 12:13 
Biohazard Zero på 3 timer og 28 minutter.
CrishakeCrishakeSkrevet 21/06-04 14:35 
Har lige gennemført Need For Speed: Underground til PS2 for nolge timer siden:)
LingobarLingobarSkrevet 21/06-04 15:22, rettet 21/06-04 16:12 
Star Wars: Knights of the Old Republic.

Meget fin historie. Kan stærkt anbefales.

Edit:
Hvor er jeg hurtig til at glemme... THUG på 7 dage (ikke vildt imponerende)
Dine dage er salte...
enfenenfenSkrevet 21/06-04 16:04 
Jeg lavede selv en tråd om det tilbage i Januar, men den døde hurtigt.

Jeg er selv lige blevet færdig med:

Return of the king(xbox)
Crimson Skies - High road to revenge(xbox)

Tidligere tråd...
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 04/07-04 23:04 
Så sluttede festen for Rainbow Six 3 (Xbox), for denne gang. Det må siges at have været en fornøjelse, og BESTEMT de 60 kr. jeg gav for det værd...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 04/07-04 23:12 
Blev færdig med Full Spectrum Warrior, rigtig fedt spil.
nu vil jeg lige finde den kode, så jeg kan prøve det "originale" spil.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
StriferStriferSkrevet 05/07-04 10:18 
Jeg blev færdig med SOCOM II, på Admiral sværhedsgrad (sværeste)

RalliSport Challenge 2 blev jeg også færdig med.

Mangler et par serier i det fremragende PGR2, så det skal vold-games de næste dage.
XBL Gamertag: ZeNtiX
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/11-09 17:44 
Er det virkelig 5 år siden nogen sidst har gennemført et spil herinde!?! :-p høhø

Jeg er lige blevet færdig med Machinarium, et herligt lille puzzle spil med dejlig stemning, lidt a la Braid, dog er "gåderne" ikke særlig komplekse. Minder mig lidt om Goblins 3 tilbage fra '93, som dog er sværere.

Jeg er ikke den store anmelder, så tillader mig at citere Jay is Games:

From Amanita Design, creator of the famously brilliant Samorost series, comes Machinarium, a game so well-conceived and implemented it can confidently launch as one of the best point-and-click adventures of all time. Machinarium is nothing short of a playable piece of art. Similar to Samorost in style and gameplay, you play a lone robot thrown out of the city working his way through desolate mechanical slums. Solve puzzles, find and combine items, and encounter loads of creative characters in your quest. Machinarium is one of those rare games you can't praise enough.

... læs resten her: http://jayisgames.com/archives/2009/10/machinarium.php

Demoen kan spilles direkte i browseren, men det kører altså bedre udenfor browseren.

Machinarium Demo
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 02/11-09 17:58 
Kan anbefale folk i det mindste at prøve demoen. Det er vanvittigt flot :)
KTCKTCSkrevet 02/11-09 21:40 
Jeg har lige gennemført Death Rally (PC) igen, men hvor det for mange år siden var på easy, blev det nu klaret på medium, endda til en førsteplads på highscore-listen.

Som nævnt i en tidligere tråd, kan dette spil stadig varmt anbefales, og jeg vil endnu engang opfordre til at downloade det. Se link for nærmere information

Death Rally gratis!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/11-09 14:52 
Har "lige" gennemført Mirrors edge endnu en gang.

Et spil der bliver bedre for hver gang det bliver gennemført :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/11-09 17:05, rettet 03/11-09 17:27 
Rainbow 6 Vegas 1, Wolfenstein, Panzer General, Halo odst.
Alt indenfor seks dage :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig