X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg ku' sgu...


Svar
CoreCoreSkrevet 09/06-04 00:33 
Efter et værre mas og ved hjælp af en god kabel-samling lykkedes det Core her at sætte en Xbox, en PS2, en Gamecube, En Dreamcast, en pc og en video til samme fjernsyn (som kun har to scart- og en AV-indgang), så selvom der er kommet en ny dreng i klassen (DC'en), er der stadig ikke noget roden rundt og skifte kabler...
Måske ikke lige nogen overvældende tråd at oprette, jeg er bare selv rimelig godt oppe at støde over det :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
The DaneThe DaneSkrevet 09/06-04 00:53 
- og hvordan er billedkvaliteten så? (og hvordan er det sat til?).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 09/06-04 07:50, rettet 09/06-04 07:51 
På konsollerne (som kører via RGB- og AV-indgange) er den helt i orden, men på videoen (der kører via RF) er den mindre god, det samme gælder pc'en, som kører igennem videoen, men video ser man jo ikke alligevel, og pc'en er ikke så vigtig... :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 09/06-04 08:01 
Også utroligt at det skal være så besværligt (og/eller dyrt).
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 09/06-04 08:38 
Ja, derfor er det ekstra optur, når man en gang imellem har lov til at være heldig nok, til at have alle de nødvendige kabler liggende :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 09/06-04 14:39 
Jeg har et nederen fjernsyn, der ikke vil lade mig bruge mit Advanced-xboxkabel. Hvis jeg har boxen tændt og vil se fjernsyn, blander den signalerne og skærmen "ruller". Der er ingen problemer med mit composite-kabel.

Hader når tingene ikke dur. Men tillykke med at dit virker. :)
Dine dage er salte...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig