X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Bouncer


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/04-03 22:38, rettet 09/04-03 22:41 
Hvad mener I om denne Square titel?

Personligt er jeg vild med den. Det var det første spil, der for alvor viste PS2'ens styrke og gameplayet var helt ok. Solidt beat'em up med blæret grafik, lækker lydside og en interessant historie.

Ja, og så er der jo også mulighed for multitap mayhem.

Kender I et sted, hvor det kan købes for billige penge?

Edit: link

Kan det findes billigere?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 09/04-03 22:49 
Teknisk overbevisende, men uden dybde. Udmærket underholdning, så længe det varer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
john1983john1983Skrevet 09/04-03 23:05 
hvis du vil købe det brugt kan du få det billigt, men jeg vil mene at det burde kunne skaffes billigere... har selv set det til omkring 199,-
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
SquareSquareSkrevet 09/04-03 23:14 
Jeg synes også det er et af de bedste Beat'em up spil til ps2 ( personligt kan jeg bedre lide det, end tekken ) men ja, historien er måske nok lidt tynd. Ellers fedt

Jeg ville også tro du kan få det billigere, men desværre har jeg lige solgt mit.
It's only a state of mind.
SephirothSephirothSkrevet 10/04-03 10:07 
Rigtig fedt spil, men aaaaalt for kort, som RJK skriver!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/04-03 14:54, rettet 21/04-03 14:55 
jeps, det er fedt nok. men som nævnt før, alt for kort! gennemførte det faktisk på et par timer! og der er vel ikke noget håb om en efterfølger?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
la0sla0sSkrevet 21/04-03 16:22 
fladt gameplay... meget meget let at gå igennem...
for sin tid ok grafisk, men intet såsom "teknisk overbevisende" (RJK). Jeg har dog ikke spillet her ved siden af mig, men vil da gerne høre hvor det overbevisende kommer ind. Og måske også hvad der ligger i det, jeg læser det i hvert fald som have indeholdt en wow effekt, jeg aldrig fandt.

Et skuffende spil, der blev skåret ned i forhold til det, som det skulle have været.
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 21/04-03 21:49 
Bouncer var grafisk imponerende for sin tid - detaljerne i figurerne og det lækre glow-filter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 21/04-03 21:54, rettet 21/04-03 21:54 
det var grafisk godt for sin tid.. men ikke imponerende.. og det virkede også lige lovlig lowres til tider (sådan husker jeg det).. plus at områderne var i dårlig kvalli, hvilket jeg også vægter højt i forhold til karaktererne kun. Men ja vi kan godt blive enige om at spillet så godt ud.

Bare ærgeligt at det var så dårligt som det var.
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 21/04-03 22:03, rettet 21/04-03 22:03 
Det var tidlig PS2-tid. Sammen med ZOE var Bouncer noget af det eneste, der var rigtig flot før Devil May Cry kom.

Jeg tror i øvrigt ikke at andre siden har brugt glow-teknikken, så det tæller også lidt "ekstra".

I øvrigt var det vist også første spil nogensinde med 5.1 Dolby Digital-lyd (eller i hvert fald tæt på).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 21/04-03 22:24 
jep tidlig ps2 tid.. og så er det lang større spørgsmål jo om PS2 spillene var flotte i den tidlige tid... jeg må sige at de to første spil jeg var imponeret over var Madden 2001 (fordi jeg er NFL Nørd, men mest fordi det sgu var ret flot) og ZOE. Altså ret skal være ret, og Bouncer var et flot spil, men det imponerede hverken mig eller gutterne... men nu er vi jo sandhedsvidner. ;)

Men ja 5.1 support var der på som et af de første spil, og såvidt jeg ved/husker, virkede det supergodt.

Angående glow teknikken var det vel også en underfundig måde at skjule problemer med netop grafikken på.. men ja det var da sådan rimelig pænt.. på en sløret måde.
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/05-03 00:29 
Det var sgu godt nok en sløret trist oplevelse i det hele taget...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig