X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil konsol/se tv på 150"


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-03 14:25 
Tjek det her!

Byg dit nuværende tv om til en projektor på op til 150"! Og for næsten ingen penge!
Det er for sindsygt! Sindsygt cool! :-D
Og det skulle efter sigende være så nemt at selv små børn kan samle skidtet på en time!!!

link til xbreporter.com
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-03 14:51 
Okay, jeg er en tekno-amøbe, men bliver billedet ikke uskarpt, er der ikke tab af detaljer?
asmasmSkrevet 09/04-03 15:06 
I må endeligt fortælle hvordan det gik ;o), personligt lider jeg af lidt for meget mistro til den slags mirakel produkter =D
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-03 15:11 
Jo, billedet bliver jo nok ikke super kvalitet!
Fabrikantens hjemmeside er lidt for reklame-agtig! Screenshots'ne ser lidt "for godt" ud! De blærer sig lidt for meget synes jeg!
Selvfølgelig vil billedet ikke blive bedre end det projektoren skal forstørre, men stort skal billedet nok blive ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
reinholdreinholdSkrevet 09/04-03 15:16 
Det er meget simpelt, det er jo bare en 6x linse. Dvs. at lysintensiteten på det fjernsyn man har, bare bliver fordelt ud over et større areal. Og opløsningen er selvfølgelig den samme, så prikkerne bliver bare større !
Det er virkeligt et amerikansk produkt :)
Men.. det virker jo fint nok, hvis man dels har et stort TV i forvejen (28") eller derover, og skruer godt op for lyset på TV´et. Og iøvrigt slukker alt lys, og mørklægger i det rum man bruger.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 09/04-03 15:20 
I kan da tænke jer til at det er noget crap, der kan da umuligt være lysstyrke nok, behold i hellere jeres lommepenge og køb en biograf billet, det er det tætteste i kommer på et 150" billede.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 09/04-03 22:13 
JEg har også svært ved at tro at det er noget værd. Men hvis i prøver det, så fortæl da lige om jeres erfaringer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TurricanTurricanSkrevet 10/04-03 18:28 
Hmm, læs lige deres svar på om lortet ikke vises spejlvendt:

"Again we have included several "fixes" to get around this problem as well!"

Måske er jeg dum, men jeg ser ingen spejle, så det kan vel kun gøres elektronisk?

I så fald understøtter det garanteret ikke RGB.....
The Gods pause for a moment...
SolaegSolaegSkrevet 01/05-03 19:31 
Bumb - Ikke nogen der har prøvet lykken? ;-)
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/05-03 20:50 
Star Soldier >
I kan da tænke jer til at det er noget crap, der kan da umuligt være lysstyrke nok, behold i hellere jeres lommepenge og køb en biograf billet, det er det tætteste i kommer på et 150" billede.

Hvorfor skal du være så sur Starsoldier?

Jeg er sikker på du kun skaber en frygt for dig, selv og jeg er en af dem der frygter dine angreb nu:(

Vi kan jo ikke gøre for det?:(
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 01/05-03 21:09 
Ironi kan nemt tolkes forkert.

Tilbage til emnet tak.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/05-03 21:14 
Jeg er skam ikke så sur som du tror, men i denne sag burde folk tænke lidt selv (end et smart amerikansk firma gør for jer), hvis ideen var så god som de siger, så ville "alle" have et 150" tv og alle firmaer der laver storskærme og projektorer gå konkurs (sådan cirka).

Ideen med linsen skal nok virke (læs Reinholds indlæg), men com on, Keyword her er ANSI lumens/lysstyrke.

Du skal bare tage 100mg mere Zoloft om dagen i et par uger, så forsvinder frygten for mine angreb helt naturligt.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig