X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endnu et ban-offer fra Konsolforum.dk


Svar
LingobarLingobarSkrevet 01/06-04 03:48 
Jeg har læst jeres indlæg om Konsolforum.dk's metoder, og er glad for at jeg ikke er den eneste, der er blevet smidt af uden grund.

-Et af mine hjælpende svar var blevet rettet, så Chipmand også fik reklame, hvilket jeg brokkede mig over i et åbent indlæg. Indlæg og 'reklamerende' linie er nu slettet, samt mit brugernavn.

Det virker som om dette er et lidt mere seriøst forum (med bedre grammatik og stavning). Jeg glæder mig til at være med i et forum, hvor gennemsnitsalderen ikke er 16 år.

Slut med brok herfra. Glæder mig over at Play:Right eksisterer. :)

-Håber ikke at I bliver sure, over at jeg tager en gammel nyhed op...
Dine dage er salte...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/06-04 10:26 
Velkommen til!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DommergaardDommergaardSkrevet 01/06-04 10:33 
Du vil ikke fortryde at være her på P:R... det er danmarks bedste konsolforum! ;)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 01/06-04 11:31 
Jeg stoppede også fra konsolforum.com da det virkede meget useriøst. Ærgeligt at det ellers uden mærkede DKF blev til den side det nu er, men så fik vi jo P:R, dog kendte jeg det ikke i et godt stykke tid, men blev da virkelig glad da jeg fandt P:R indtakt med brugere...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
enfenenfenSkrevet 01/06-04 13:48 
Jamen, velkommen til.
What is the Matrix?
IqonIqonSkrevet 01/06-04 14:27 
16-årige (eller i mit tilfælde 17-årige) personer kan altså også til tider både være seriøse og have grammatikken og stavningen nogenlunde i orden - men jeg forstår godt din pointe :) Velkommen til skal det da også lyde herfra.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KeenKeenSkrevet 01/06-04 14:30 
Sonic.dk>
danmarks bedste konsolforum! ;)

Uden tvivl! Velkommen til...
HankyHankySkrevet 01/06-04 14:32 
lingobar>
...hvor gennemsnitsalderen ikke er 16 år.

Bahh <_<
Nå, velkommen til herfra også.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 14:35 
Velkommen til. Hvordan fandt du P:R?
soon the world will be one big computer
LingobarLingobarSkrevet 01/06-04 14:38 
Iqon>
16-årige (eller i mit tilfælde 17-årige) personer kan altså også til tider både være seriøse og have grammatikken og stavningen nogenlunde i orden - men jeg forstår godt din pointe :) Velkommen til skal det da også lyde herfra.

Det var såmænd ikke for at trashe de 16-årige. Det er gennesnitsalderen, der er slem derovre.
Læs lige dette indlæg: http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=9595

Det fik mig kraftigt til at overveje, om jeg hørte til derovre. Sådanne indlæg er ved at blive hverdag. :S
Når jeg så læser jeres lidt mere seriøse diskussioner om f.eks. volden i spil, føler jeg mig lidt mere hjemme.

Tak for velkomsten!
Dine dage er salte...
LingobarLingobarSkrevet 01/06-04 14:42 
Yokanabster>
Velkommen til. Hvordan fandt du P:R?

Jeg søgte på google groups, om jeg kunne finde andre, der var blevet udsat for det samme som mig. Og der var en del!

Og lige for at få det på det rene: Jeg trasher ikke 16-årige. Det var ikke sådan det skulle opfattes. :)
Dine dage er salte...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 14:44, rettet 01/06-04 14:50 
Hahaha. i love them "gils gals" over at KF. Meningsløse indlæg er for sjove, når de ikke bliver postet på P:R, selvfølgelig.
Jeg syntes også P:R kunne bruge lidt flere brugere, altså aktive brugere. Her kan godt være lidt stille nogle dage, når man sidder og refresher konstant, indtil et spændene emne dukker op!

EDIT:

Lingobar>
Jeg søgte på google groups, om jeg kunne finde andre, der var blevet udsat for det samme som mig. Og der var en del!

Heldige asen :) Jeg ventede 4 måneder efter DKF var blevet til KF, da Ps2 playkid mailede mig om dette forum. Konsolforum var nemlig P:R engang, på en måde altså :/ (Længere historie)
soon the world will be one big computer
LingobarLingobarSkrevet 01/06-04 14:55 
Yokanabster>
Konsolforum var nemlig P:R engang, på en måde altså :/ (Længere historie)

Har læst lidt om det. Hvis jeg ikke tager helt fejl er det vist selveste "ChipMand" der har været en rad. -Dårlig stil at registrere domænet play-right.dk og linke det til konsolforum.dk. Jeg går også ud fra, at det er ham der har smidt mig ud.

Men det er ligemeget nu, det er sgu deres tab. :p
Dine dage er salte...
KeenKeenSkrevet 01/06-04 14:56 
Yokanabster>
når man sidder og refresher konstant, indtil et spændene emne dukker op!

Det er bare dig der ikke har noget liv ;)
Ej spøg til side, jeg har da også oplevet at der ikke rigtig skete så meget...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 15:13 
Hehe, ej :) Nu skal jeg også udenfor det er jo 30grader (næsten) Husker bare de gode gamle dage på DKF, da der var vildt gang i diskussionerne, ahhh det var tider...
soon the world will be one big computer
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/06-04 16:08 
lingobar>
Jeg glæder mig til at være med i et forum, hvor gennemsnitsalderen ikke er 16 år.

Haha, 16 år?? Kan vi nå op på den alder her på KonsolForum??

Jeg trækker dog alderen godt op... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/06-04 16:22 
Seek and you will find - 21.3 år er gennemsnitsalderen i skrivende stund.

Forum statistik
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 16:56 
lingobar>
Læs lige dette indlæg: http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=9595

Goddammit! Godt at man ikke bruger det (indsæt selv passende bandeord) forum mere!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KoludaKoludaSkrevet 01/06-04 17:12 
Ja, vi er da en del "ældre" drenge herinde der trækker gennemsnittet godt op.
Mon ikke også det vil være sådan i fremtiden.

Mon ikke også det vil være sådan i fremtiden, vi snakker jo også om arcade og de gamle dage, hvor man stod på grilbaren, og det er jo en stemning de fleste under 20 år desværre ikke kender til...
Per SPer SSkrevet 01/06-04 17:18, rettet 01/06-04 17:18 
Jeg holder stadigvæk fast på, at en Wunderbaum med friture og grillbar "duft", vil blive en megasællert! Men ingen lytter til de gamle længere.

Jeg husker tydelige den gang at Galaga blev indstalleret i min lokale grillbar, det kostede kun 2 kroner at spille og.... (fortsætter i ca. 20 minutter, hvorefter jeg falder i søvn under mit slumretæppe).
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
crying outcrying outSkrevet 01/06-04 17:40 
Åh ja - det var nu sjovt dengang .... ung og uden bekymringer :)

Især 2 'arcade' oplevelser står printet hos mig :

1) da den lokale grill på bytorvet fik BombJack...
2) da de 'nye' togfærger på storebælt blev sat ind - der havde de b.la Circus Charlie på arcade'n....

Dog er det da en uhyggelig tanke, at man kunne være far til mange af de rødder, der kommer her på sitet - det kan til hver en tid overbevise én om, at man er ved at blive gammel!
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 01/06-04 17:54 
Yokanabster>
Husker bare de gode gamle dage på DKF, da der var vildt gang i diskussionerne, ahhh det var tider...

Nogle gange er det bare minder.

Jeg har tallene og groft sagt er der dobbelt så meget aktivitet på P:R, som der nogensinde var på DKF.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/06-04 18:26 
Måske fordi der er dobbelt så mange brugere nu?

For min skyld er alle velkomne, men det tager selvfølgelig lidt det "intime" af det, med ALT for mange brugere..
Home is where the hardware is..
GreaseballGreaseballSkrevet 02/06-04 21:17 
Gider du lige, man sidder jo og bliver helt nostaltisk(det hjælper heller ikke at soundtracket til Space Harrier køre i baggrunden), hmm tro sku´ jeg lægger sommerens MC tur forbi Sporup Arcade Museum:)
DarkenDarkenSkrevet 17/07-04 13:55 
http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=10183

1.indlæg:
Hjælpsom som jeg er (*HOST*) googlede jeg og fandt laser units hos mm vision. jeg skriver linket, og kommenter at man sikkert kan finde det billigere, men nu havde personen en pris at gå udfra.

Senere på dagen var linket slettet.

2.indlæg:
Jeg udbeder en forklaring for hvorfor linket er slettet, om ikke andet så i en mail, da jeg gerne ville forstå grundlaget for det.

Nu er begge indlæg helt slettet og ingen mail om hvilken moderator der har gjort det eller hvorfor.

Modchip sælger ikke selv løse lasere, så den eneste grund jeg kan komme frem til er at de lige frem frygter enhver henvisning til sites der har noget med modchips at gøre.

----

Sry jeg smider det her, men det er jo tydeligt hvad der ville ske hvis jeg postede noget lignede dette derover... (og jeg bruger markedsforumet) havde bare lige brug for at komme ud med det... pyyyha det gjorde godt ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CoreCoreSkrevet 17/07-04 14:15 
Grineren, det må jeg lige følge op på, bare for at tirre dem lidt :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 17/07-04 14:17 
så ser vi hvor længe der går før mit indlæg også er væk hihi
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 17/07-04 14:57, rettet 17/07-04 15:19 
40 minutes encounting...

Edit: 40 minutes and counting

-Ret morsomt at jeg brokker mig over Konsolforums staveevner i starten af dette indlæg, og så laver sådan en fejl. Lingobar Fy!
Dine dage er salte...
CoreCoreSkrevet 17/07-04 15:02 
Det ser sgu ud som om at det for lov til at blive der, det kan være at den forsonende smiley, holder deres temperament lidt i ave...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 17/07-04 15:04 
Lingobar>
40 minutes encounting...

encounting????

ja undskyld, men mener du ikke and counting. ikke for at snage, men at 40 minutter møder et eller andet er ret syret. :D
By the power of Grayskull!
LingobarLingobarSkrevet 17/07-04 15:10 
Jeg læste et sted i en nyhedsgruppe, at de har et script der fjerner indlæg med keywords som: Playright, mm-vision og andre slemme slemme ord.

Goggle Groups søgning: http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=b4ga7i%24164m%241%40news.net.uni-c.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dkonsolforum%2Bplayright%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3Db4ga7i%2524164m%25241%2540news.net.uni-c.dk%26rnum%3D1

Nej, det viser sig at Playright er et bandeord, og de har et script der erstatter det med *********.

-Lidt barnligt.
Dine dage er salte...
LingobarLingobarSkrevet 17/07-04 15:13 
ThunderBitch>
ja undskyld, men mener du ikke and counting. ikke for at snage, men at 40 minutter møder et eller andet er ret syret. :D

Ja... Mærkeligt, og spændende på samme tid. Synes godt nok det så lidt mærkeligt ud, da jeg havde skrevet det...
Dine dage er salte...
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 17/07-04 15:14 
sådanne scripts har altid værret meget irriterende for mig og mit navn, specielt fordi jeg tit måtte ændre det da jeg spillede DOD i klan, for der var tuneringsserverne tit udstyret med et sådan og så blev der ballade fordi at den ene af spillerne ikke var meldt til kampen og at ThunderBitch manglede, selv om jeg skiftede til TB eller ThunderB.....


Scripts virker nogengange ikke serligt godt. Prøv at forestil jer et forum for en modelflyverklub, hvor en gerne vil vide noget om maling af cockpit!
By the power of Grayskull!
DarkenDarkenSkrevet 17/07-04 16:30 
linket stod der i en del timer før det "forsvandt", så det var ikke script
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
LingobarLingobarSkrevet 17/07-04 16:44 
Tænkte også på det. Scripts skal jo ekserveres, så det er normalt kun når man submitter, at sådanne scripts sætter igang.
Dine dage er salte...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/07-04 02:41 
Lingobar>
Det var såmænd ikke for at trashe de 16-årige. Det er gennesnitsalderen, der er slem derovre.
Læs lige dette indlæg: http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=9595

G'sus christ, ja man skulle jo tro at det var løgn. Så kan man lige pludselig se forskellen på dette foruam og andre møg-foraer :)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
gammagammaSkrevet 18/07-04 10:12 
Koluda>
Mon ikke også det vil være sådan i fremtiden, vi snakker jo også om arcade og de gamle dage, hvor man stod på grilbaren, og det er jo en stemning de fleste under 20 år desværre ikke kender til...

Som jeg jo sjovt nok har prøvet og kun er 15.
LessCDTLessCDTSkrevet 18/07-04 10:55 
Giv nu bare de gamle lov til at more sig lidt Gamma - Man kan tydeligt høre at de er tilbage i et af deres nostalgitrip =)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
KoludaKoludaSkrevet 18/07-04 10:55, rettet 18/07-04 10:56 
gamma>
Som jeg jo sjovt nok har prøvet og kun er 15.


Skrev også de fleste ;)
SumezSumezSkrevet 18/07-04 13:07 
Man må heller ikke se bort fra det faktum at der stadig er et bar grillbarer og andre snuskede steder, der har en "ægte" arkademaskine stående. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/07-04 13:51 
Desværre er den ofte fedtet ind i friture og med et par knapper ude af drift :)
DarkenDarkenSkrevet 18/07-04 17:56 
jeg er stadig pissed over min lokale grillbar har penge-spillemaskiner istedet nu (kan ikke kalde dem en armet når der ikke er nogle arme =P) selv min lokale købmand har nogle nu :(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig