X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RSC 2 - Unlockables


Svar
PoulPoulSkrevet 31/05-04 20:36 
Måske dumt spørgsmål, men skal man gennemføre alle løbene på amateur for at unlocke ting fra denne del? Jeg er igang med Pro delen og det går rimelig let so far og gider derfor ikke rigtig at skulle gennemføre amateur delen, medmindre der er nogle spændende ting at unlocke.
OkottaOkottaSkrevet 31/05-04 22:31 
Jeg gider ikke rigtigt gennemføre det på Pro, pga. den manglende sværhedsgrad - kan ikke se idéen i at spille noget igennem, som i bund og grund er ret ligegyldig, for at man kan gøre sig "fortjent" til nogle biler som bonus; Pro kan nærmest gennemføres med bind for øjnene - det er formålsløst.

Amateur er endnu mere elendigt - man vinder ting til højre og venstre, uden at gøre en indsats overhovedet.

Heldigvis kommer der mere udfordring på Champion, men det er stadig too little, too late.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 31/05-04 22:46 
For at unlocke de forskellige ting, behøver du kun at køre de løbsserier, hvor der er påtegnet små bil- eller løbssymboler. Jeg mener dog at du kan unlocke alt i spillet ved udelukkende at spille champion delen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KeenKeenSkrevet 01/06-04 15:16, rettet 01/06-04 15:18 
Paasch>
Jeg mener dog at du kan unlocke alt i spillet ved udelukkende at spille champion delen.

Det kan man ikke...

Desuden sker der ikke så meget ved at springe amateur-delen over, du kan alligevel kun unlocke en bil og en bane, så det er jo ikke ligefrem det helt store tab...
enfenenfenSkrevet 01/06-04 15:33 
Det er da stadig underligt, at man tvinges til at gennemføre noget, som er alt for nemt og derfor ikke sjovt.

Normalt unlocker man de ting, som ligger i en nemmere sværhedsgrad, hvis man vælger den sværere.
What is the Matrix?
KeenKeenSkrevet 01/06-04 15:45 
Jeg har gennemført pro og champion-delen men alligevel har jeg ikke unlocked det man kan unlocke i amateur, ergo man skal traske igennem det hele for at unlocke alt
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 16:44 
Jeg mener at have hørt at man ikke kan unlockke noget i rallisport sværhedsgraden. Kan det passe?
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 01/06-04 17:31 
Så må man håbe, at der findes en kode til at unlocke resten, når man har gennemført spillet på det sværeste. Jeg nægter simpelthen, at skulle spille singleplayer flere gang for at få det hele med. Medmindre der selvfølgelig er forskel i banerne på de forskellige sværhedsgrader.

Jeg har ikke fået mit eksemplar endnu, men skulle gerne modtage det i slutningen af denne uge sammen med Ninja Gaiden.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 01/06-04 17:43 
Banerne er ikke ens, på de forskellige sværhedsgrader.

Alle ting kan vidst unlockes, udelukkende ved at gennemføre de 3 højeste sværhedsgrade.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 17:43 
Lidt OT. Men da KTC og jeg spillede i går på den samme bane, som vi havde spillet hele aftnen, skiftede min bil lige pludselig farve. Og det var lige meget hvilket skin jeg valgte, den forblev den farve.

Vi var lidt i tvivl om hvad det var... er der nogen af jer der ved det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 01/06-04 19:07 
Konsolkongen>
Jeg mener at have hørt at man ikke kan unlockke noget i rallisport sværhedsgraden. Kan det passe?

Både ja og nej, ved at gennemføre champion delen unlocker man alle biler og baner i den sværeste sværhedsgrad, dog unlocker man alle skins til de forskellige biler, hvis man gennemfører hele spillet med maximum point.
Konsolkongen>
Lidt OT. Men da KTC og jeg spillede i går på den samme bane, som vi havde spillet hele aftnen, skiftede min bil lige pludselig farve. Og det var lige meget hvilket skin jeg valgte, den forblev den farve.

Hvis du laver en tid blandt de 100 bedste i verden, bliver din bil bronce farvet hver gang du kører på den pågældende bane, og den bliver svjv guldfarvet når man har en top 10 tid.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 19:10 
Ok nice nok. Tænkte nok at det var noget i den stil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 28/06-04 20:36, rettet 28/06-04 20:37 
Jeg starter lige denne tråd igen.

Hvis man nøjes med at spille på Champion, så unlockes alle biler og baner - I hvert fald dem, som til at starte med er locket i menuen. Der kunne jeg have sparet en del tid og samtidigt have undgået amatør og pro...
What is the Matrix?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/06-04 20:47 
så vidt jeg husker.. så skal man da gennemføre Pro for at åbne Champion.
og for at køre super rally skal man havde gennemført Champion.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 28/06-04 21:01 
Champion er åbent hos mig og jeg har kun gennemført Amatør. Jeg er næsten blevet færdig med Pro og det vælger jeg også at gennemføre, inden jeg for alvor går igang med Champion.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/06-04 01:13 
Jeg fik ganske god modstand i Champion, og jeg var da også ved at skrive en uforstående tråd herinde, hvor mange har brokket sig over sværhedsgraden. Det viste sig så, da jeg HAVDE gennemført, at spillet ikke selv vælger den bedste dæktype inden et løb, hvorfor jeg så med mit yndlingssetup uvidende havde kørt med mudderdæk på alle baner... DOH!

Jeg behøver vel ikke sige, at det højner sværhedsgraden en smule! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 29/06-04 10:41 
Ja, modstanden er ok på Champion. Der er i hvert fald ikke længere råd til at lave store fejltagelser, hvilket jo også er godt.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig