X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Transformers-konkurrence


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 26/05-04 17:18, rettet 27/05-04 00:43 
I anledning af det nye Transformers-spil fra Atari til PlayStation 2, afholder vi en konkurrence med masser af præmier og gode vinderchancer.

Hvis du har styr på Transformers, Autobots og Decepticons - Optimus Prime og Megatron, så er der en god chance for at du kan løbe af med en bid af det læs af præmier vi har modtaget fra Atari.

Demoer, promoer, t-shirts og postkort - vi har det hele.
Så skynd dig indenfor, svar rigtigt på spørgsmålene*, og vent spændt til vinderne bliver udråbt den 1 juni.


http://www.playright.dk/konkurrence.php?id=1]Konkurrencen![/LINK]" target="">Konkurrencen!










*hjælp kan findes på den http://www.atari.com/transformers/?ref=bannerskyscraperskandi]officielle Transformers hjemmeside[/LINK]" target="">officielle Transformers hjemmeside.
SquareSquareSkrevet 26/05-04 19:00 
Rigtig godt initiativ.

Gerne flere af den her slags konkurrencer.
It's only a state of mind.
solid snakesolid snakeSkrevet 26/05-04 19:05, rettet 26/05-04 19:05 
På nær der er for mange spørgsmål. Mange mennesker gider ikke at burge tid på det, når der er mere end 3 spørgsmål
Det er ikke negativ ment, det er kun en konstatering
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 26/05-04 19:16 
Så sikrer vi os jo også, at det kun er dem der rent faktisk er interesseret i at vinde, der vinder... ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 26/05-04 19:16, rettet 26/05-04 20:21 
Jeg er uenig med Solid Snake, det er godt at der er mange spørgsmål, så de dovne: "jeg vil ha' et hvilket som helst spil så jeg kan sælge det videre" personer bliver frasorteret.

<EDIT>
RJK var hurtigst.....

Desuden bør i nok rette stavefejlene: "The ultimate ruler of the universe" ikke univers.
Og: "autobots represent" ikke represents.
RitesRitesSkrevet 26/05-04 20:51 
Rigtig cool, men nogen af svarene var seriøst for langt ude.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 26/05-04 21:22 
Hehehe, jeg havde masser af de der plasticfigurer da jeg var lille. Eneste sæbeopera/melodrama der har interesseret mig nogensinde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/05-04 21:50 
Square>
Rigtig godt initiativ.

Gerne flere af den her slags konkurrencer.

Jep, dejligt med nogen konkurrencer :) Kender dog intet til Transformers, så gav hurtigt op ;) Men at der er mange spørgsmål gør det kun sjovere for dem, der ved noget om spillet.
solid snakesolid snakeSkrevet 26/05-04 23:10 
Mysterious>
Jeg er uenig med Solid Snake, det er godt at der er mange spørgsmål, så de dovne: "jeg vil ha' et hvilket som helst spil så jeg kan sælge det videre" personer bliver frasorteret.
<

Det er ikke noget med at være doven..... Det er bare noget med at i dagens Danmark, er der altså mere at tage sig til end 10 spørgsmål.
Hvis jeg vandt ville jeg heller ikke bare sælge det videre.
Næh jeg ville da lige spille det først,
for at se om det var noget for mig.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 26/05-04 23:48 
Jeg kan godt forstå Solid Snakes argument, og har da selv gjort mig de samme tanker, men reelt er jeg enig med RJK og Mysterious, det er mere spændende at deltage, når man rent faktisk skal gøre en indsats, og så er det kun folk der faktisk er interesserede der har mulighed for at vinde.

Personligt valgte jeg at gå ind og lede efter svarene på Transformerssiden, selvom jeg i forvejen har adgang til de rigtige svar. Jeg synes den slags er sjovere, og ville ærgre mig hvis P:R sank til det niveau hvor man skal svare på hvem der er Luke Skywalkers far for at vinde det nye Star Wars-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 26/05-04 23:49 
Hvad er det for noget pjat at brokke sig over. Sådan en flok tandløse vatnisser der åbenbart ikke vil bruge et øjeblik på at finde de rigtige svar. Buh og øv. Meget lidt respekt herfra.

Hvis man ikke vil deltage så lad være. Så er der større chancer til de seje.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-04 00:05, rettet 27/05-04 00:05 
Får vi at vide hvilke svar vi havde rigtige bagefter? Noget procent halløj som i videnstesten.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 27/05-04 00:09 
Det er i hvert fald muligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 27/05-04 00:22 
Kanon konkurrence.

Det lyder som om, at I virkelig har fået samlet spandevis af lækre præmier ind.

Vil ikke engang kommentere det med folk, der synes, at konkurrencen indeholder for mange spørgsmål. Magen til dovenskab skal man lede længe efter. Dårlig indstilling.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/05-04 00:35, rettet 27/05-04 00:36 
Jeg vil have det gratis, jeg gider squda ikke at skulle...
Ej, fedt initiativ. Nu hved jeg dog ikke nok om transformers, men alligevel. Mere af det :)
soon the world will be one big computer
RJKRJKSkrevet 27/05-04 00:51, rettet 27/05-04 00:52 
Lidt afhængigt af hvordan vi fordeler præmierne (som vel igen afhænger lidt af deltagerne), så er der ret gode chancer for at vinde noget og selv om man ikke lige er Transformers-ekspert, skulle det bestemt være muligt at finde svarene uden en alt for stor indsats...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SarnathSarnathSkrevet 27/05-04 09:17 
Jeg vil give Solid snake ret, for hvis der kun er 4 der har tid, eller ikke er dovne som de andre, er der jo lige som ikke så meget konkurrence. Så kan man jo liges så godt bare dele premierne ud.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
dRxLdRxLSkrevet 27/05-04 09:34 
Nu må I lige tage jer lidt sammen. For det første er man gammel nok til at have lært hele transformers mytologien udenad da man var en 8-9 år, for det andet holder man øje med hvad Melbourne House (udviklerne af spillet) foretager sig, da de tidligere har udvist tekniskt excellance.

Det hører alt sammen med til at være almindeligt dannet ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MarcusMarcusSkrevet 27/05-04 11:24 
Ja, og hvis der kun er 4 der svarer, så fortjener de 4 præmierne, konkurrencer såsom Sumez' eksempel er til grin.

Jeg ville gerne ha' tjekket Transformers siden ud for at finde svar på 2 af spørgsmålene, men da siden er for fyldt med grafik kørte computeren i ekstremt langsomt tempo, næsten som om den gik i stå, da jeg gik ind på siden.

Det er en 166mhz med 24mb (sd tror jeg) ram, så det er forståeligt :)

Solid Snake>> I så fald skal dagens Danmark tage sig sammen, men det er der jo ikke noget nyt i.
HankyHankySkrevet 27/05-04 12:02, rettet 27/05-04 14:56 
Ejha .. kan allerede se at jeg har svaret forkert på ét enkelt
spørgsmål. Overså lige "hjælpen" som er givet nederststående :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RitesRitesSkrevet 27/05-04 15:33 
Jeg fik desværre et par forkert, fordi jeg ikke vidste (læste videre...) at svarene var på spillets hjemmeside.

Tilgengæld var resten pure off-hand knowledge, beeyaatch ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 27/05-04 15:59 
Heh. Jeg kunne ikke svare på ét eneste af dem off-hand. Men jeg havde nok gættet farven af Optimus Prime's overkrop, da jeg selv har et Transformersspil til Famicom. Så kan man jo altid skyde på at det er ham, der er hovedpersonen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/05-04 16:17 
Jeg tror der var tre af dem, jeg ikke lige kunne rode frem fra legetøjskassen. Jeg prøvede at finde højden på Starscream på Google, men det tætteste jeg kom på svaret lå midt imellem to af valgmulighederne, og det var bedømt ud fra hans højde i forhold til en anden Transformer :/ Resten af de hits jeg fik var højden på ham som figur, hvilket jeg ikke kunne bruge til så meget...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/05-04 16:43 
Du kunne jo så også have valgt at kigge på Transformers-siden, som havde svar på det, det mest oplagte sted :)

Og dette spørgsmål var så også det eneste jeg ikke selv kunne off-hand, og dermed det eneste jeg rent faktisk hentede direkte fra siden, for at kunne lave konkurrencen (omend jeg synes jeg med de opstillede valgmulighederne gav alle en fair chance for at skyde sig til det rigtige.... :)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/05-04 16:49 
Mmmm... Jeg kan lugte præmien :)
dchangdchangSkrevet 27/05-04 18:36 
Me 2... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
The DaneThe DaneSkrevet 27/05-04 22:26 
Har selv valgt at vente lidt med at svare - selvom svarene så ligger på den hjemmeside (hvilket de jo reelt altid gør ved sådan nogen tilfælde). Men der er da nogen stykke jeg ville kunne svare på uden at skulle slå op - men vil tjekke efter på filmene jeg har liggende mht. farverne :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 27/05-04 22:35 
MIKA-L>
Du kunne jo så også have valgt at kigge på Transformers-siden, som havde svar på det, det mest oplagte sted :)

Og dette spørgsmål var så også det eneste jeg ikke selv kunne off-hand, og dermed det eneste jeg rent faktisk hentede direkte fra siden, for at kunne lave konkurrencen (omend jeg synes jeg med de opstillede valgmulighederne gav alle en fair chance for at skyde sig til det rigtige.... :)


Det endte jeg også med på eget initiativ. Jeg tænkte at siden spillet var aktuelt, skulle svarene nok også findes på den officielle side. Google-jagten var dog sjovere, og jeg var også helt ovre på første generation af transformers, før jeg kom på at kigge på Ataris side. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/05-04 17:56 
Øv hvor er jeg skuffet over at dette spil udelukkende er til ps2 :(
Gad sgu godt deltage, men det ville bare gøre det endnu værre end det er i forvejen. Så ville man jo bare komme til at sige øv, endnu flere gange ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 31/05-04 16:51, rettet 31/05-04 16:51 
Og vi nærmer os sidste chance for at deltage i konkurrencen og selvom mange allerede har deltaget, er der stadig gode chancer for at vinde noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 31/05-04 20:36 
Ja, Ja. :D Vil da lige se min Transformers igennem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 31/05-04 21:03, rettet 02/06-04 01:31 
-".....They've got the power to surprise"

Jeg har da den grove optur over at Transformers er "back in buisness", så får den næste generation da noget legetøj der er langt federe end slatne pap-kort med tegninger af japanske manga-væsener der bor i en bold.

Totalt OT, jeg ved det godt, kunne bare ikke lige modstå trangen til at kaste en mening ud i verdenen :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 01/06-04 09:18 
Jeg vil ha' tegneserierne på TV! :)
» a winner is you «
KeenKeenSkrevet 02/06-04 10:34 
var det ikke igår at vinderne skulle være blevt udråbt?
dchangdchangSkrevet 02/06-04 10:44 
Til dem der ikke ved det i forvejen. Transformers; The Movie dukker jævnligt op på cdwow til 5£. Den kan godt anbefales. Det er ren nostalgi. Snøft. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CoreCoreSkrevet 02/06-04 10:48 
Og i Føtex dukker der jævnligt VHS'er og i nogle få tilfælde også DVD'er op med tegnefilmene (indtil videre har jeg kun set to numre i serien)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 02/06-04 12:55 
Knight Keen>
var det ikke igår at vinderne skulle være blevt udråbt?

Vi havde lidt travlt i går jvf. Rare. De skal nok komme i dag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 02/06-04 12:57 
Det går jo nok
dRxLdRxLSkrevet 02/06-04 13:06, rettet 02/06-04 13:15 
Jeg håber da jeg vinder et PS2 spil, så har jeg en god undskyldning for at anskaffe mig konsollen ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkenDarkenSkrevet 02/06-04 13:36 
Transformers... robots in disguise.
heheh
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
OkottaOkottaSkrevet 03/06-04 10:59, rettet 03/06-04 11:00 
RJK>
Vi havde lidt travlt i går jvf. Rare. De skal nok komme i dag.

Bliver vinderne offentliggjort i dag så, da der ikke skete noget igår alligevel?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 03/06-04 11:30 
Det går jeg stærkt ud fra, da de rent faktisk blev trukket osv. i går.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig