X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

x-box live... hvordan?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 16:21, rettet 17/05-04 18:44 
Jeg har lige et par x-box live spørgsmål. Jeg er selv cube ejer, men har kigget lidt på conker: live and Reloaded, og Halo 2 yum yum. Så inden jeg kaster mig ud i at købe sådan et bæst, skal jeg lige ha noget på det rene.

1. x-box live skal man betale for hver måned right? hvor meget? og, kan man så spille alle de spil som understøtter live, som man har lyst til, uden at skulle betale yderligere for hvert enkelt spil hver måned (i stil med deverse mmorg-spil til pc)...

2. Jeg har spillet en del halo-online-multiplayer på pc, kanon griner... hvordan er det egentligt at spille online på x-box i forhold til pc? kom med alle jeres meninger.. er det ligeså sjovt, eller er det lidt klodset, så som hakken når der er meget gang i den?

på forhånd tak
For The Love Of The Game
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/05-04 17:39 
Hvis du køber et Live starterkit så får du et helt år + headset + demoer til 399. Du kan også vælge at betale et månedligt beløb, men det kender jeg ikke præcist, så det vil jeg lade en anden om at svare på. Du kan desuden prøve Live gratis i 2 måneder ved at købe et spil hvor mærket "Trial offer inside" sidder udenpå - dette findes som regel på spil der kommer fra Microsoft.

Det kan hænde at du kommer til at betale ekstra for udvidelsespakker, men de fleste indtil videre har været gratis. Det er helt op til den enkelte udvikler.
I win, you loose
KeenKeenSkrevet 16/05-04 17:54, rettet 16/05-04 18:01 
Man kan jo også betale en gang om året og så skal du ca. af med 500 kr. per år og hvis det er per måned er det vist en 50 kroner (Men er er ikke sikker så vil ikke hænges op på det :))

Du skal ike betale ekstra for hvert spil du vil spille live det er gratis når du allerede har live, men opdateringer og ekstra baner osv. du kan downloade ned på xboxen kan dog godt koste lidt, men det er ikke så mange steder du skal det endnu...

Jeg vil klart anbefale live hvis man har en xbox, du får så mange ekstra spilletimer ud af det. Angående lag er det meget forskellig, men man plejer godt at kunne finde at rimelig server og spille på...
quaNquaNSkrevet 16/05-04 22:05, rettet 16/05-04 22:09 
Hvad med det kommende spil Fable. Kommer det til at koste mere end xbox abonnementet?
APHAPHSkrevet 16/05-04 22:54 
Nej..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 17/05-04 18:41 
Det vil da ikke være xbox live kompetabelt vel?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/05-04 18:49 
jo den kommer også på Xbox live.. men det er ikke sikker at online multiplayer delen kommer.
men alt det andet kommer. som DL.

mens ellers skulle man kunne spille det som 4x splitscreen.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-04 09:41 
i siger at man kan downloade opgraderinger til spillene, lad os tage Halo som eksempel,.. hvad kan man downloade? og hvor opbevarer man det man downloader?

Og vil det sige at man SKAL have downloaded alt for at kunne spille med alle de andre på live?
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 18/05-04 10:31 
"opdateringerne" bliver lagret på din xbox's harddisk
hvis du ikke har hentet en bane f.eks. han du selfølgelig ikke spille den
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-04 11:48, rettet 18/05-04 11:49 
Darknon>
Og vil det sige at man SKAL have downloaded alt for at kunne spille med alle de andre på live?

Nej. Du vil selvfølgelig ikke kunne spille de nye baner, men de gamle virker stadig. Nogle gange bliver du dog tvunget til at hente en update før du kan spille videre, men de er selvfølgelig gratis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 18/05-04 11:59 
Og Halo er ikke xbox live kompetabelt.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-04 12:06 
Darknon>
lad os tage Halo som eksempel,.. hvad kan man downloade?

Du kan selvfølgelig ikke hente noget til Halo. Halo er et tudsegammelt spil som udkom meget før live gjorde. Desuden er det sjældent at producenterne laver contents til ”ikke-live-kompatible-spil”.
Hvis du er int. i nye ting til halo, bør du overveje en moddet xbox, hvor man via et program der hedder halo cahce editor kan lave om på køretøjer, baner, våben og skins som man lyster. (Playkid kan fortælle meget mere om det.)

halomods
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 18/05-04 19:09, rettet 18/05-04 20:51 
grillbiller>
jo den kommer også på Xbox live..
mens ellers skulle man kunne spille det som 4x splitscreen.

Hvor har du læst det henne??? Jeg har nemlig læst at det ikke er
Jeg har faktisk også hørt noget om at multiplayer måske ville blive droppet hvilket ville være ærgeligt hvis det er sandt
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/05-04 13:58 
Konsolkongen>

Du kan selvfølgelig ikke hente noget til Halo. Halo er et tudsegammelt spil som udkom meget før live gjorde. Desuden er det sjældent at producenterne laver contents til ”ikke-live-kompatible-spil”.
Hvis du er int. i nye ting til halo, bør du overveje en moddet xbox, hvor man via et program der hedder halo cahce editor kan lave om på køretøjer, baner, våben og skins som man lyster. (Playkid kan fortælle meget mere om det.)

Du kan også selv modificere banerne med en hex editor, dette er sjovere da du så helt selv kan bestemme hvordan tingende skal være i banerne. Dog kræver det at du skal lære at modificere, men der vil snart være en tutorial om det grundlæggende på dansk med evt. feedback på Halosite.dk, dog skal du nok regne med at der vil gå et styk tid før du kan alt det du ser i de "mods" andre har lavet

Halosite.dk
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/05-04 22:57 
ok tak for svarene drenge :-)

Så ses vi jo nok i conker og halo 2 multiplayer en dag...
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig