X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 3 til cuben


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 10:50 
Så er der endelig kommet movies fra burnout 3 inde på ign. Jeg frygtede et øjeblik at det ikke ville dukke op til cuben, men jeg tog heldigvis fejl....

http://media.cube.ign.com/media/639/639288/vids_1.html

Det er den bedste ninten... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 10:50 
Så er der endelig kommet movies fra burnout 3 inde på ign. Jeg frygtede et øjeblik at det ikke ville dukke op til cuben, men jeg tog heldigvis fejl....

http://media.cube.ign.com/media/639/639288/vids_1.html

Det er den bedste nintendo nyhed jeg her hørt i meget lang tid, hvis man ikke tæller Zelda med :-) Joy

hent lige de video clips.. Det går pænt stærkt!!!
For The Love Of The Game
FourDFourDSkrevet 16/05-04 10:55, rettet 16/05-04 11:15 
Yes! Så har EA altså ikke ødelagt spillet alligevel :)
Skal helt klart ha' det spil!
Og muligheden for at smadrer sine modstandere ser sej ud =D

Og så er fartgrænsen lige blevet forøget en kende. Og det ser ud til at der er blevet inkluderet en mulighed for at styre om man vil se sine crash'es i slow motion :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
APHAPHSkrevet 16/05-04 10:59 
Hmm..annoncerede EA ikke for et stykke tid siden, at spillet kun ville blive udgivet til PS2 og XB?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/05-04 16:08 
jeg syntes heller ikke at der var tegn på at det kom til cuben.. men hvad laver det mon så inde under igncube? *undrer sig* Det kan ikke være en fejl vel, det håber jeg satme ikke!!!
For The Love Of The Game
JoachimMAJoachimMASkrevet 16/05-04 19:41 
http://cube.ign.com/articles/473/473794p1.html

"The super fast, arcade-style Burnout 3 is slated for a 2004 release on three consoles (PS2, Xbox and GameCube), and is unofficially confirmed as an online title for PS2."
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 16/05-04 19:55 
Paasch>
Hmm..annoncerede EA ikke for et stykke tid siden, at spillet kun ville blive udgivet til PS2 og XB?

Det undrer mig også at EA pludselig er på god fod med Nintendo igen. Måske var det et krav for at komme med på DS-holdet? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 11:37 
shit... Burnout 3 kommer IKKE til cuben, nok pga. nintendo's latterlige forsøg på online :-( ign har ihvertfald fjernet spillet fra igncube. Øv hvor er det bare nedtur. Nu er jeg jo tvunget til at købe en x-box hvis jeg vil spille de fede spil (Burnout3, Halo2, Conker, Kameo).

Efter min mening skal nintendo snart til at stramme ballerne
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 14/06-04 12:07 
Hvis man søger efter Burn Out på IGN, så ligger der da et "Burnout 3" under GameCube?
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 12:10 
Ja men der er jo ingenting i det.. ingen previews, ingen movies, ingen screens.. Det er alt samme bare links over til ps2 eller xbox... *suk* Og på EA's hjemmeside står der ingenting om B2 til cuben...
For The Love Of The Game
rapsacrapsacSkrevet 14/06-04 16:30 
i det nyeste NGC bliver Alex Ward- Director of design citeret for at Burnout 3 ikke kommer til GameCuben. Så alle Burnout fans, invester i trygt i en xbox- det vil i ikke fortryde. Jeg ved hvad jeg snakker om...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 21:41, rettet 14/06-04 22:08 
rapsac: det er sørgelige nyheder. MEN, det er endnu en grund til at købe en x-box. Så lige så snart burnout3, halo2, eller conker udkommer, så er jeg den første til at købe en x-box. Og så vil jeg blæse på om det er umuligt at spille med et x-box joypad...

Shame on you Nintendo.... FY!!!
For The Love Of The Game
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/06-04 21:50 
x-boxens s-controller er nu ikke så dårlig til bilspil.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 21:57 
S-controller? .... ligner jeg et spørgsmålstegn?

?
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 14/06-04 22:15 
Den mindre udegave af X-Box Controlleren - faktisk en ret god controller at holde ved for folk med små (normale) hænder :p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 22:26 
er det så noget third-party-halløj, eller originalt? Og kan det købes i almindelige forretninger?
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 14/06-04 22:27, rettet 14/06-04 22:28 
Bedre ja, god nej.

Jeg vil stadig til hver en tid foretrække en GC controller ;)

Men hvis det er sådan et stort problem så kan man da bare købe en konverter til 49,- kr og så bruge PS2 controllere hvis man altså har sådan nogle...

Men ja, hvis man har pengene så kan man da trygt investere i en Xbox... Chronicles of Riddick er også rigtig fedt!
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 22:30 
ps2 controllere er heller ikke et hit... dem får man alt for hurtigt ondt i hænderne af. Men altså, nu køber jeg en xbox pga. spillene, og ikke controlleren. Det ville bare være fedt hvis man kunne slippe for den store klods af en controller
For The Love Of The Game
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/06-04 22:34 
s-controlleren er original, mener den blev lavet til det japanske marked, men senere kom med som standard controller her i europa(ret mig lige hvis jeg tager fejl)

de kan købes løst ligesom andre joypads kan
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 02:41, rettet 15/06-04 02:42 
Darknon>
Nu er jeg jo tvunget til at købe en x-box hvis jeg vil spille de fede spil (Burnout3, Halo2, Conker, Kameo).

Definér fede spil? 'Conker' var godt til N64, men alene navnet gør det jo ikke til et godt xbox-spil! Se hvordan det gik 'RARE' med 'StarFox: Adventures'.

Btw, Controller-S er da en kanon lækker controller, som klart slår Cubens efterhånden ret så irriterende controller (d-pad, z-button, shoulder-buttons, need I say more?)
Home is where the hardware is..
psychomantispsychomantisSkrevet 15/06-04 09:23 
Controller S, er standard i europa, ja. Og er efter min mening en hel del bedre en den gamle xbox controller. Den er ikke bare mindre, de fire "hoved"-knapper sidder også bedre og er mindre hårde til fingrene.
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 09:25 
Søgaard: du har ret med hensyn til cubens joypad angående knapperne, men man holder satme godt på den...

Conker er definationen på fedt spil. Og var bl.a. et af de højeste anmeldte spil på ign. Og vi kan ikke komme udenom at Rare også står bag nogle af de fedeste spil til N64, som tilmed overgår nintendo selv.

Og under "fedeste spil" skrev jeg også Burnout3 og Halo2. Men måske tager jeg fejl. De er måske ikke så fede igen?
For The Love Of The Game
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 13:48 
Darknon>
Conker er definationen på fedt spil. Og var bl.a. et af de højeste anmeldte spil på ign. Og vi kan ikke komme udenom at Rare også står bag nogle af de fedeste spil til N64, som tilmed overgår nintendo selv.

Og under "fedeste spil" skrev jeg også Burnout3 og Halo2. Men måske tager jeg fejl. De er måske ikke så fede igen?

Så du indrømmer altså at spillets titel alene, gør det til et fedt spil?
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 14:15 
Søgaard: hvad ævler du om?
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 15/06-04 16:03 
Han mener højst sandsynligt at eftersom du ikke har prøvet nogle af de nævnte titler bliver dit grundlag for at spillene er fede tynde ;)

Eller sådan noget... hæhæ
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 17:57 
Det er jo åbentlyst at søgård forsøger at hidse mig op, men det må han selv ligge og rode med.

Men pointen er i hvertfald, at jeg køber en x-box fordi at nintendo er ved at falde af på den :-) Selvom jeg lovede migselv aldrig at købe det skrammel.... :-D
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 15/06-04 22:47 
hvad mener du at NINTENDO er ved at falde af på den??

Nintendo's spil er da stadigvæk ligeså fremragende... at EA (eller hvem der nu står for det) så ikke vil udgive Burnout 3 på GC pga den manglende online funktion er da bare en dårlig undskyldning. Teoretisk set er GC online funktion da ikke dårligere end PS2? Altså der er flere online spil til PS2 men det skyldes da bare at der har været nogle flere udviklere der har støttet den (dog ikke særlig mange) og egentlig ikke noget med selve online FUNKTIONEN at gøre...

eller sådan noget jeg er stiv
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-04 09:48, rettet 16/06-04 09:49 
Rune: Jeg mener at nintendo ikke har været særlig smarte/heldige i det sidste lange stykke tid, med hensyn til hvad jeg er interesseret i.

desuden er det ikke en dårlig undskyldning at burnout 3 ikke bliver udgivet pga. manglende online kunder hos nintendo... Hele spillet er bygget op omkring online, så jeg mener ikke at det er en dårlig undskyldning.

Jeg er selv nintendo fanboy, og har været det siden den første bib bib maskine, og jeg er bestemt ikke glad ved situationen. Men ærligt talt.

Her er et par af deres brølere.

hvor mange online spil er der? 2...

Rare er smuttet (der var den første alarmklokke)

zelda: the wind waker (skuffende)

Ingen burnout 3, wtf...

Final fantasy:CC (don't get me started)

Super mario sunshine er noget høg.

Hvornår får nintendo et ordentligt RPG? Var det ikke noget med at det ville blive lavet om med gamecube? Eller var det bare en omgang blå L....?

Der er generalt for få spil jeg finder interessant. Og hvorfor får vi ikke spil som Onimusha?

-jeg ser tilgengæld frem til resident evil 4, metroid prime 2, og det nye zelda. Men jeg ser til gengæld også frem til Conker, Kameo, Halo 2, og burnout 3.

jeg dumper skam ikke nintendo (NEVER), for der kommer stadig et par fede spil i ny og næ. Jeg har bare konkluderet, at hvis man vil spille mange af de rigtig fede spil, kan man ikke nøjes med kun at have én konsol :-( sad but true, og der er nogle x-box spil, som jeg bestemt ikke vil gå glip af.
For The Love Of The Game
BlossomBlossomSkrevet 16/06-04 09:56 
Burnout 3 ligger på releaselisten ved cdwow, men det er måske en fejl.

burnout 3
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RuneSPRuneSPSkrevet 16/06-04 13:05 
"Rare er smuttet (der var den første alarmklokke)"

Indtil videre har Rare ikke lavet noget godt indtil videre IMO. Jep de lavede nogle fortræffelige titler til N64, men siden hen er en den af de store drenge i firmaet skredet... sure, Conker ser udmærket ud, men det gjorde SFA sgu også... desuden fik nintendo også en pænt slat penge for Rare

"zelda: the wind waker (skuffende)"

Synes du...

"Ingen burnout 3, wtf..."

Kan stadig ikke se hvorfor det er Nintendos brøler...

"Final fantasy:CC (don't get me started)"

Eh???
Kan overhovedet ikke se hvorfor det er Nintendos brøler...

"Hvornår får nintendo et ordentligt RPG? Var det ikke noget med at det ville blive lavet om med gamecube? Eller var det bare en omgang blå L....?"

Hvad definerer du som et "ordentligt" rpg? Desuden er der da også en del lovende titler på vej såsom; Tales of Symphonia, Baiten Kaitos... der er da også allerede et par stykker som: Skies of Arcadia Legends, Final Fantasy Chrystal Chronicles (elsket af mange, hadet af mange)

"Jeg har bare konkluderet, at hvis man vil spille mange af de rigtig fede spil, kan man ikke nøjes med kun at have én konsol"

Man er da også utrolig naiv hvis man troede det.... selvfølgelig kommer alle de fede spil ikke til én og samme konsol... hver konsolproducent har jo sikret sig nogle udviklerhuse til at føre deres konsol frem...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-04 13:37 
Rune: ja jeg syntes at zelda var skuffende.

Det er måske ikke nintendos skyld at der ikke er nogen burnout3, men det er udentvivl stadig et stort minus.

FF:CC. nintendo burde have sørget for at man også kunne spille spillet uden gbas

Og jeg vil have et rpg med skattekister, magiske våben, dungeons, experience points, og det skal ikke forgå i en underlig verden med hi-tec våben, og lazer pistoler. Og jeg vil kunne spille det med en almindelig gamecube controller.
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 16/06-04 15:20 
har du overhovedet så meget som SET på nogle af de RPG's jeg nævnte??

Desuden så er det da overhovedet ikke nintendo skyld at man skal bruge de 4 GBA's... desuden så fungerer det glimrende så snart at man har dem... men jeg giver dig ret i at det er irriterende at man skal have dem...
tastasSkrevet 30/06-04 11:28 
Ser ud til det kommer til Cuben alligevel:

Gamespot
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
olmeolmeSkrevet 30/06-04 11:35, rettet 30/06-04 11:35 
Tas mente nok

Et link til gamespot
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/06-04 12:47 
tas>
Ser ud til det kommer til Cuben alligevel:

Eller alligevel ikke... http://www.eagames.com/redesign/editorial.jsp?src=burnout3_interview_062504

Men bid mærke i vendingen "...the best thing to hit your PlayStation 2 and Xbox this year..." This year... Måske en GC udgave til næste år? Det er jo ofte set, at GC versioner kommer senere end Xbox/PS2 versionerne.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/06-04 12:53 
Darknon ->

Måske skal du indstille dig på at du er ved at skifte spilsmag.
Nintendo laver på mange måder det samme som de altid har gjort, men hvis du vil spille Halo o.l. lignende må man have en konsol mere.

Zelda WW er klasser over MANGE andre spil udgivet de sidste år. 95% på Gamerankings taler for sig selv. Det er en skam at du ikke kan se spillets kvaliteter.

Super Mario Sunshine er langt fra så dårligt som mange gør det til.
Med undtagelse af Prince of Persia kan jeg ikke komme i tanke om en platformer, der bare er i nærheden inden for de sidste par år.

Til gengæld vil du gerne spille Onimusha, som jeg personligt finder grænseløst irriterende.
Historien og gameplayet sådan set udemærket, men den elendige kontrol giver mig lyst til at kaste controlleren ind i væggen.

Det er helt klart Nintendo, der har opdraget mig til at styring og integration i spilverdenen ikke er noget man tænker over, fordi de stortset altid gør det perfekt.
I modsætning til MANGE andre udviklere.

Dér hvor Nintendo virkelig har dummet sig hvis du spørger mig, er online understøttelsen.
De vil ikke lave noget, som alle ikke kan få glæde af.
En ædel tanke - men jeg spørger mig selv hvor mange Nintendo fans, der købte et modem udelukkende for at spille PSO, og dernæst fandt sammen med andre der også havde modems, så de kunne spille Mario Kart i LAN.
Det sker vist kun til P:R træf og lignende.
Præcis hvor ligger problemet med at lave Mario Kart til et online spil - det er ude af min fatteevne.

Derfor glæder det mig, at BurnOut 3 takket være EA alligevel kommer til Xbox Live, for det spil skal da klart spilles mod andre man kan sidde og råbe af :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 30/06-04 13:46 
SeventhSun: jeg vil give dig fuldstændigt ret i det meste af hvad du siger. nintendo udgiver uden tvivl mange spil hvor det hele (styrring og integration) bare passer perfekt sammen. Jeg klager bestemt ikke over styrringen i TWW, men bare ting i spillet jeg ikke bryder mig om, som overskygger alle de super fede ting som spillet gør rigtigt.

Jeg er ikke ved at skifte spil smag (skal jo stadig ha mario tennis/golf/party og zelda og metroid). Nintendo har bare ikke et bredt nok udvalg af spil-genre. f.eks. samurai spil, og RPG's, hack'n slach.

Og at mario kart ikke er online er en skandale. miyamoto mener åbentbart ikke at gamere skal have lov at spille sammen over nettet. nintendo's syn på online er i bund og grund bare en stor skandale... Ja, så må man jo gribe til xbox.
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 01/07-04 21:52 
Jeg kan nu altså godt se hvorfor Mario Kart ikke er online. IMO så er det essientelle i Mario Kart egentlig ikke det AT vinde, det er nærmere det at sidde sammen med sine venner i samme rum, hvis i forstår. Jeg tror i hvert fald ikke jeg ville synes det ville være ligeså fedt at spille 4-8 spillere online som det ville at spille sammen med sine venner sammen :/
Michael_Michael_Skrevet 21/07-04 10:29 
Søgaard>
Definér fede spil? 'Conker' var godt til N64, men alene navnet gør det jo ikke til et godt xbox-spil! Se hvordan det gik 'RARE' med 'StarFox: Adventures'.

Mht Starfox Adventures er jeg helt uenig med dig. Det er et fantastisk veldesignet spil med en masse traditionelle RARE kvalitetsvaremærker. En fin måde at slutte på hos Nintendo for RARE.

Bruddet med Nintendo var ærgerligt, men sådan er det nu engang.

--Michael
KalicolaKalicolaSkrevet 21/07-04 11:48 
Søgaard: nej, alene titlen conker gør det ikke til det fedt spil... Men eftersom det jo er en remake, er det jo dømt til at blive mindst ligeså godt som det originale. Hvis du er i tvivl om det var godt, så tjek ign scoren 9.9 Det taler vidst for sig selv.
For The Love Of The Game
ZøvnigZøvnigSkrevet 10/08-04 00:23, rettet 10/08-04 00:30 
Ifølge pregames er BurnOut 3 også på vej til Cuben. Underligt når man tænker pa at der i EA´s brancheblad kun står det udgives til Ps2 og XBox.
Må vel bare krydse fingrer og håbe det er noget realitet bag ved

Burnout 3 til GC
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
OkottaOkottaSkrevet 10/08-04 00:34 
Alex Ward fra Criterion *har* allerede udtalt, at Burnout 3 ikke kommer til Gamecube.

Han giver én eneste grund til at det ikke sker = Cuben er ikke online.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 10/08-04 11:26 
Hmmm. Det er jo rent faktisk muligt at gå online med cuben, så det bør vel ikke være så svært at implementere?
Men mon ikke den rigtige grund er, at det nok ikke vil sælge så hulens godt som på de to andre formater?
I alle tilfælde synes jeg lidt det er synd for de cube ejere der rent faktisk godt ville have fat i denne kommende (formentlige) perle.
BeanoBeanoSkrevet 10/08-04 11:47 
Korrekt Cuben er vel online rent teknisk... men langt fra så udbredt som PS2 og Xbox.
OkottaOkottaSkrevet 10/08-04 12:40 
Det er for besværligt at bruge Cuben's online del, så jeg tror såmænd bare Criterion har besluttet, at de ikke gider besværet.

Alt i Burnout 3 er bygget op omkring online implementering - friends, scoreboards osv osv - og en ting som bare en simpel friends liste, eksisterer ikke i Cuben's online univers, så hvis en Cube udgave skulle laves, så skulle den være fundamentalt anderledes end PS2 og Xbox udgaverne. Det tror jeg ikke Criterion gider, og koblet sammen med Cuben's salgstal generelt, så er det nok alligevel en klog beslutning.

Nu vi snakker om multiplatform spil på Cuben, så er selv EA begyndt at cutte corners med Cube versionen af deres spil. Læs evt. IGN's sammenligning ml. de tre konsolversioner af det nye Madden 2005. Man kan bl.a ikke engang bruge et Memory Card 251 til at save al sin data længere(!)

Cuben er fantastisk til de spil der er designet til den, og bygget op omkring den - f.eks Super Monkey Ball, bare for at nævne ét godt eksempel - men ved multiplatform spil, så kan den slet ikke følge med længere; Spillene fylder mere, og kræver mere af hardwaren.

Jeg vil ha' en Cube for dens exclusives, og ikke ret meget andet. De spil ved jeg nemlig er designet til maskinens hardware, så ting som styring, loadetider, grafik, lyd osv, det er som regel bare en selvfølge at disse ting er af sublim kvalitet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 10/08-04 14:00, rettet 10/08-04 14:07 
Der er jo stadigvæk en singleplayer del i Burnout 3. Det er jo ikke alle XBX eller PS2 ejere som kan gå online alligevel.

Efter hvad jeg har læst og set af previews o.l. fra spillet, ser multiplayer delen da også ret rå ud - men de har jo stadig lavet en Single del .. Den ville vel fungere fint på Cuben.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-04 14:11 
Jeg tror ganske simpelt, at Criterion og EA har vurderet, at Burnout 3 er et spil som ikke ville sælge tilstrækkeligt, i forhold til den mængde arbejde der ville ligge i konverteringen og muligvis i justeringerne i gameplayet, da spillet ikke ville indeholde en online mode under alle omstændigheder.

Det kan være, at der bliver annonceret en GC version senere - det er jo efterhånden ofte set, at GC versioner kommer et stykke tid efter PS2/Xbox/PC versionerne.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/08-04 14:29 
Okotta>
Alt i Burnout 3 er bygget op omkring online implementering - friends, scoreboards osv osv - og en ting som bare en simpel friends liste, eksisterer ikke i Cuben's online univers, så hvis en Cube udgave skulle laves, så skulle den være fundamentalt anderledes end PS2 og Xbox udgaverne.

Findes der fælles Friends liste, online user ID osv. på PS2 ?
OkottaOkottaSkrevet 10/08-04 15:10 
tas>
Der er jo stadigvæk en singleplayer del i Burnout 3. Det er jo ikke alle XBX eller PS2 ejere som kan gå online alligevel.

Det er den måde både singleplayer og multiplayer er integreret på i spillet, som gør en Cube version vanskelig.

Online delen skulle være nærmest transparent i spillet, og integreret på sådan en måde, at...ja...en Cube udgave skulle laves helt om, og det gider man ikke bruge tid på + at når spillet ikke forventes at flytte mange kopier på Cuben alligevel - hvad er pointen så med det?

Istedetfor jeg sidder og gentager mig selv, så læs interviewet med Alex Ward, på Eurogamer, og se et andet interview med ham på GameSpot. Begge steder forklarer han en del om spillet osv.

Eurogamer: Why isn't there a GameCube version?

Alex Ward: Because there's no online. The online networked experience has influenced so much of the offline game, you just would have been half-hearted on GameCube. You're going to have this killer online experience on PlayStation and Xbox. All the modes, everything makes sense, because you can play online and offline. If we were only going to make an offline game, it had to be different. Nobody wants to make just an offline game any more. Everyone wants an online component.

Alex Ward interview
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 10/08-04 15:13 
Beano>
Findes der fælles Friends liste, online user ID osv. på PS2 ?

Der findes ihvertfald noget som gør, at PS2 udgaven skulle være identisk med Xbox udgaven, hvad angår online delen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 10/08-04 15:17 
Ja men PS2 og GameCube er ikke så forskellige mht. online da der ikke er nogen fælles online implementering for spillene - Xbox har en online service (Xbox Live), det har PS2 og GC ikke.

Så der er ikke nogen teknisk grund til at Gamecube udgaven ikke kunne have en online del når PS2 har.
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig