X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda til Game cube for fedt!


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-04 21:11, rettet 11/05-04 21:19 
Det nye Zelda til Game cube for fedt ja så er det sagt!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
85 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 06/06-04 22:54 
Nu er det ikke grafikken, jeg snakker om.
Jeg holder mere på The Minish Cap, der formentlig kommer til at minde en del om Link's orakel-eventyr på GBC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/06-04 01:21 
Darknon>
Nu skal nintendo spille deres kort rigtigt angående det ny Zelda spil. Både majoras mask og TWW gav alt for delte meninger hos folk, af den grund, nintendo ekspermenterede (langt ord) alt for meget. For meget maske og transformers over majoras mask, og for meget vand og anderledes grafik i TWW.

Nu kommer Zelda til at ligne det de fleste af os gerne vil se. Med en grafik som ikke vil blive misforstået, og kaldt børne-grafik.

Jeg ville være fuldt ud tilfreds hvis de bare lavede ocarina of time, med ny grafik, og lidt nye features. for ocarina of time fungerede helt perfect. Men i stedet frygter jeg at de (igen) skal ekspermentere for meget, og ødelægge spillet (som jeg mener at de har gjort med de 2 førnævnte titler).

Det er da nok det tammeste jeg har hørt længe! Folk der ønsker Ocarina of Time i ny indpakning, burde finde deres TWW bonus disc frem og tie stille. Det er da netop det eksperimenterende, der gør det fedt. MM's er måske ikke ligeså mainstream som OOT, men er et bedre og mere udfordrende spil. Jeg håber netop de tør satse og prøve noget nyt, uden at ødelægge 'the Zelda feeling'. At de eksperimenterede, var jo ikke det, der "ødelagde" TWW, det var bare kedeligt at sejle så meget! Men du mener altså, at Nintendo spiller deres kort rigtig ved, at være uoriginale og ved bare at smide et "kopi-produkt" på gaden og sælge en masse kopier?
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 07/06-04 01:30 
TWW var godt og, måske ikke nyskabende, men i hvert fald nytænkende. Hvis nye Zeldaspil ikke har nogen nytænkning, er det jo bare billige Tomb Raider-kopier af deres forgængere.
Zelda 3 fungerede også perfekt, og alligevel ændrede de spiloplevelsen drastisk med OOC. Resultatet er TO geniale spil, i stedet for et genialt spil og dets efterfølger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/06-04 01:31 
AMEN!
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/06-04 09:25 
Darknon>
Nu kommer Zelda til at ligne det de fleste af os gerne vil se.

Næh!

Jeg må igen igen citere Penny Arcade og sige, at de eneste der går op i om grafikken er for barnlig er børn (/teenagers)

Som nævnt er det ikke grafikken, der trækker ned i Wind Waker.
Og så får man endda indtrykket af at WW er lidt af en fiasko eller noget. Det har altså fået 95% på gamerankings så helt dårligt kan det ikke være.

Personligt synes jeg at den tegneserieagtige stil passer meget bedre til min opfattelse af Zelda universet, end den lidt kiksede og kantede 3D stil fra OOT.

Jeg ville blive meget ked af det, hvis Zelda serien pludselig skal være sådan en polygonpresser lissom Half-Life, hvor det eneste der tæller er grafikken.

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det her spil er det der er blevet omtalt som Wind Waker 2.
Hvis ikke, og der dermed kommer et rigtigt Wind Waker 2, så glæder jeg mere til det, end det her flotte men meget forudsigelige øjeguf.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 07/06-04 10:22 
Sumez>
Jeg synes nu også Ocarina har sine svagheder, som vi også har været inde på før. Personligt håber jeg at det nye Zelda vil gå tilbage til en opbygning mere a la Zelda 3, men det ved jeg desværre godt at det ikke vil.

Uh... A Link to the Past. Uden tvivl et af de bedste Legend of Zelda-spil nogensinde.

Jeg vil have mit 2D gameplay tilbage!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/06-04 11:24, rettet 07/06-04 11:25 
SeventhSun>

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det her spil er det der er blevet omtalt som Wind Waker 2.
Hvis ikke, og der dermed kommer et rigtigt Wind Waker 2, så glæder jeg mere til det, end det her flotte men meget forudsigelige øjeguf.

GameSpot>

Additionally, this game is the same one that Aonuma referred to as "The Wind Waker 2" back at the Game Developers Conference in March.

Så der kommer ikke et TWW2 (yet!)..
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-04 12:38 
kom ikke og sig, at link ikke ligner en klovn når han står med sin wind waker og spiller. Og deres facial expressions er helt til grin, og langt fra den nye revolution som de byggede det op til at være...

Grafikken i tww er ellers helt fin, men spillet bliver tilgengæld ødelagt af for meget vand. Og så savner man jo steder som hyrule lake, og lost woods, det er stadig ting som skal være med i et zelda spil, det har det altid været, og det kan vi li. så hvorfor pludselig lave om på det?

Og drop nu alt det der med at grafikken er lige meget for det er jo gameplayet der er vigtigt. ja gu er det så, men vi ved jo allesammen godt, at gameplayet i zelda er som det skal være, de skal bare ikke pille for meget ved det, ligesom de gjorde med mm og tww. Nu vil vi bare gerne have noget lækkert grafik, hvor link ser mere rå ud, og ikke ligner en disney figur med øjne så store som tekopper.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/06-04 15:29 
Herold>
Jeg vil have mit 2D gameplay tilbage!

Så ser vi frem til The Minish Cap ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 07/06-04 16:35, rettet 07/06-04 16:35 
jaes>
Så må du vist se den igen. Kamp til hest er det eneste nye, der vises.

Hele det dér "mega-krig-på-eng" er da også noget nyt i Zelda genren.
Eller er det bare mig der er lidt dum..?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
jaesjaesSkrevet 07/06-04 18:02 
Jo, det er da nyt. Men om Link slås mod 5 eller 20 fjender på én gang, gør ikke den helt store forskel, efter min mening. Bliver det derimod to hære som slås, hvor Link deltager på den ene side, er det en anden snak.
FourDFourDSkrevet 07/06-04 18:17 
Hørt ;)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/06-04 18:52, rettet 07/06-04 18:54 
Darknon>
Og drop nu alt det der med at grafikken er lige meget for det er jo gameplayet der er vigtigt. ja gu er det så, men vi ved jo allesammen godt, at gameplayet i zelda er som det skal være, de skal bare ikke pille for meget ved det, ligesom de gjorde med mm og tww. Nu vil vi bare gerne have noget lækkert grafik, hvor link ser mere rå ud, og ikke ligner en disney figur med øjne så store som tekopper.

Du gentager dig selv, læs mit tidligere svar!

Det der skaber Zelda, og et hvilket som helst andet godt spil, er jo IKKE at Link ser rå ud og at Lake Hylia er med hver gang. Tror du ville indse det, hvis de udgav 10 Zelda spil, som grafisk/indholdsmæssigt ligner hinanden. Det er det du siger du ønsker, men tror SELV du, vil blive træt af det i længden. Det lugter også langt væk af, at du KUN har spillet OOT og MM, men jeg kan tage fejl..
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/06-04 19:32 
Jeg tænkte det samme :-)

Jeg har spillet Zelda 1,2 og 3 mest af alt, så for mig er det begrænset hvor mange ting man genkender fra spil til spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/06-04 18:13 
Zelda er Zelda og jeg æder det råt. Glæder mig en smule til se Ganon!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RuneSPRuneSPSkrevet 13/06-04 21:43 
Jep, det kunne også være fedt at se Dark Link... damn han kunne komme til at se ond ud ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 21:54 
Glæder mig nu ikke til en speciel figur, men historien/gameplayet generelt :)
Home is where the hardware is..
DommergaardDommergaardSkrevet 13/06-04 22:24 
Det bliver spændende at se hvad hovedtemaet er denne gang. Havet er prøvet af, det med masker er oxo fortid og jeg hørte nemlig under et interview med Miyamoto, at de sagde at man vil skulle bruge sin hest meget. Så kampe på hest osv, skal da blive spændende at se... :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 22:57 
Jo, men at ride rundt kan ikke ligefrem sige at være et element i selve temaet/historien!
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 13/06-04 23:10 
Jeg har kun ét (stort) problem med tWW2, og det er at der ligner ærlig talt mere et OoT2 - og det ødelægger det lidt iforhold til det forrige (både iforhold til grafik, og hvad man gør). Det er så muligt at historien fortsætter noget fra Wind Waker, men det passer bare ikke helt ind.

Ganske vist havde tWW "indirekte" relationer til OoT med introen, og det bliver sikkert godt i sig selv. Men de burde nu lave tWW2 på samme måde som det første.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 23:14, rettet 13/06-04 23:14 
Hvis du havde fuldt (lidt) med vidste du, at det IKKE er et TWW2! :)
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 13/06-04 23:22, rettet 13/06-04 23:24 
ok, så gik jeg blot på min (forældede) "brugerdata" - og vil så fortsætte med at mene at ride en del ikke som sådan kan bruges som et tema.
Det er vel ikke et heste/ride-spil. De skal jo nok finde en ordentlig balance i spillet, men herunder er der jo en risiko for at hælde for meget til et enkelt punkt i spillet (at ride) iforhold til hvad der sker i resten af spillet.

Nu har jeg så ikke spillet en del Zelda spil som sådan, men det overordnede tema er vel det samme i alle Zeldaspil(med større eller mindre ændringer). Det betyder så ikke at det bliver dårligt af den grund.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 23:28 
Så er vi jo enige :)

Men dog kan hesten (epona?) være et bærende element på mange måder. Hvis man fx. skal kæmpe store slag, ligesom vist i traileren!
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 11:33 
Søgaard: Jeg har spillet alle Zelda spillene helt igennem (bortset fra gameboy spillene), og efter min mening er "a link to the past" det bedste af dem allesammen.

Jeg kan godt høre at vi er ueninge, og at der sker lidt ordkløveri hist og her.

Så skal vi ikke bare sige at jeg ser frem til det nye Zelda spil, og krydser fingre for at de ikke ødelægger det med et åndsvagt tema... Og at du bare æder det rådt :-)
For The Love Of The Game
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/06-04 14:15 
Hvad er det egentlig, der danner grundlaget for denne diskussion? En lille trailer og intet andet :-)

Wind Waker gameplayet havde smadret OoT, havde det ikke været for vandtemaet.

Jeg håber de beholder opbygningen af dungeon gåderne fra Wind Waker.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RuneSPRuneSPSkrevet 14/06-04 22:25 
Jeg håber de finder på noget helt nyt ;) (dog stadig med "Zelda-ånden" ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 23:51 
Born2Play>
Wind Waker gameplayet havde smadret OoT, havde det ikke været for vandtemaet.

Hvis du mener: "Wind Waker gameplayet havde smadret OoT, hvis det ikke havde været for vandtemaet" vil jeg give dig 100% ret! :)
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 09:41 
Hørt!
For The Love Of The Game
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 13:50 
De første 30 min. af TWW er som en drøm. Det hele føles perfekt, men ender desværre i kedsomlighed.
Home is where the hardware is..
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/06-04 14:06 
WW - Triforce quest + vandet/båden = Det perfekte Zelda spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 15/06-04 14:18 
Det kan godt være at det bare er mig, der er for old school, men det der 3D-pjat, det fatter jeg ikke.

IMO holder Super Mario, Legend of Zelda, Castlevania, Rygar og resten af kumpanerne stadig bedst i 2D. Det kan godt være at der er udvidede muligheder med den ekstra dimension, men det er bare ikke det samme. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-04 14:55 
Born2Play>
WW - Triforce quest + vandet/båden = Det perfekte Zelda spil.

Det er jeg 100% enig i.
Edge skriver i deres Cube udgave af Equip at der har været rygter om at der faktisk er taget dungeons ud af WW.
Og at netop Triforce questen burde have haft noget indhold - i stedet for bare at være en kedsommelig videresending fra sted til sted.

Nu er jeg så også typen, der brugte en del tid på at finde de forskellige minispil.
Jeg synes det var ganske fornøjeligt at sejle rundt og finde skatte, samt at skyde kanonerne på de der underlige piratøer.

Men ok - at skulle rundt og tage billeder til Nintendo galleriet, synes jeg måske nok er lige overdrevet nok :-)

Ehh - jeg får helt lyst til at spille det spil igen.
Jeg har et save fra lige før jeg mødte Ganon....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 17:05 
Der er alt for meget sejlads i TWW.. Havde de lavet en mere dybdegående historie og fjernet alt det sejlads og selvfølgelig tilføjet nogle flere dungeons, så havde den været der (synes jeg) :)
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 15/06-04 17:23 
Havde selv intet imod det at man sejlede. Det var faktisk sjovt, og det gik jo på at hele landet var oversvømmet fra tidligere tider.
Jeg er så enig i, at selve det at finde de enkelte dele af 'triforce' var lidt for enkelt - og man kunne godt have fået et eller andet ved at finde alle skattene. Men alt i alt så var det et godt tilpasset spil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/06-04 18:11 
SeventhSun>
Det er jeg 100% enig i.
Ehh - jeg får helt lyst til at spille det spil igen.
Jeg har et save fra lige før jeg mødte Ganon....

Gør det! Jeg har fået mig en Cube igen, bare for at spille det. Har netop besøgt Hyrule for første gang.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
85 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig