X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue 3 @ E3? Read this!


Svar
RafRafSkrevet 11/05-04 12:43 
SPECIAL ANNOUNCEMENT ON DAY #1 OF E3
May 12, 2004 in SEGA Room

Mark your calendars for a "mystery briefing" event in SEGA of America's E3 Room. This is your opportunity to hear the latest 2004 title announcements from company executives in addition to some explosive news -- something even YOU won't be able to guess!
WHAT: Explosive Announcement Event
WH... Se hele indlægget
65 emne(r).
1 2 > »

Svar
RafRafSkrevet 11/05-04 12:43 
SPECIAL ANNOUNCEMENT ON DAY #1 OF E3
May 12, 2004 in SEGA Room

Mark your calendars for a "mystery briefing" event in SEGA of America's E3 Room. This is your opportunity to hear the latest 2004 title announcements from company executives in addition to some explosive news -- something even YOU won't be able to guess!
WHAT: Explosive Announcement Event
WHEN: Wednesday, May 12, 2004 from 10:00-10:30 a.m.
WHERE: SEGA Room - Concourse Hall #151 (between the West and South Halls)
WHY: To learn about SEGA's 2004 line-up and hear BIG news you'd NEVER guess...

Hvad kan det være??
Jeg gætter på Shemue 3 eller en ny konsol!!!
Imorgen ved vi det:)
dRxLdRxLSkrevet 11/05-04 12:50 
Hvis det er noget vi ikke kan gætte, tror jeg ikke det har noget med Shenmue3 at gøre.

Personligt håber jeg at Sega har besluttet sig for kun at lave til 1 konsol igen, men det er nok også for usandsynligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
olmeolmeSkrevet 11/05-04 12:53 
dRxL>
Personligt håber jeg at Sega har besluttet sig for kun at lave til 1 konsol igen

Hvorfor håber du det?
dRxLdRxLSkrevet 11/05-04 12:54 
Så jeg kan købe den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CanonCanonSkrevet 11/05-04 12:57 
Måske en ny håndholdt?
Bah...
DizzyDizzySkrevet 11/05-04 13:04 
Ja en ny Sega konsol vil være fedt DC2 :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HankyHankySkrevet 11/05-04 13:09 
Et Shenmue 3 kunne være fedt.
Men hvis de vitterligt har så stor en overraskelse, som de
ligger op til, tror jeg næppe det er det.

Håber også på en ny konsol (Alm eller håndholdt), men
tror det næppe.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
majjohamajjohaSkrevet 11/05-04 13:12 
Håber ikke på et Shenmue 3, men et nyt Jet Set Radio eller en ny konsol ville da ikke skade :)
SumezSumezSkrevet 11/05-04 13:15, rettet 11/05-04 13:16 
WHY: To learn about SEGA's 2004 line-up and hear BIG news you'd NEVER guess...

...

Jet Set Radio 3!

Jeg synes nu en ny konsol lyder mest troværdigt, men de har efterhånden temmelig mange titler ude til andre platforme, og en ny sega konsol ville have ret svært ved at konkurrere mod de nu tre andre. En håndholdt ville måske have større chancer, men det tvivler jeg MEGET stærkt på. Hvis det er en ny maskine, er den nok atomiswave basere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-04 13:21 
Kan næsten ikke vente til imorgen, hvis det viser sig, at det bliver en ny konsol. Men som Sumez sagde, den ville nok få svært ved at konkurrere mod de 3 andre.
SephirothSephirothSkrevet 11/05-04 13:24 
Der går rygter om, at den store overraskelse skulle være Matrix Onlie... uuuh, stort :rolleyes:
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-04 13:36 
Blev Matrix Online ikke annonceret for længe siden?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 13:57 
Der er reklame for det i DVD udgaven af Matrix revolution, og der havde Sega intet med det at gøre.

Desuden, hvis sega skal forsøge sig med en ny konsol, så skal de selvsagt ikke diske op med en håndholdt. Det er jo det rene selvmord...
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-04 13:59 
Shenmue 3 @ E3? Read this!

Lidt skufffet er jeg da, hvis det er den store nyhed.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 14:02 
Ok så er de nok lige hoppet på i sidste øjeblik :)

Ej, det er selvfølgelig ikke den store nyhed. Den bliver jo holdt hemlig indtil imorgen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TweelTweelSkrevet 11/05-04 15:58 
Jeg glæder mig.. Det kan ikke være Matrix, det MÅ ikke være Matrix. En ny konsol, JSR3, Shenmue 3 eller noget lige så godt.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
dRxLdRxLSkrevet 11/05-04 16:14, rettet 11/05-04 16:17 
Her er den hidtil kendte liste af spil som sega skulle vise til e3:

Altered Beast PS2
Amazing Island GC
Astro Boy PS2
Astro Boy: Omega Factor GBA
Blood Will Tell PS2
Headhunter: Redemption PS2, XB
Otogi 2 XB
Football Manager PC
NHL Eastside Hockey Manager PC
Puyo Pop Fever GC
OutRun2 XB
SEGA SuperStarts for Eye Toy PS2
Sonic Heroes PC
Sonic Mega Collection Plus PS2
SPIKEOUT Battle Street XB
Virtua Quest GC, PS2
Worms Forts Under Siege PC, PS2, XB
Warhammer Online PC
ESPN NBA 2005 PS2, XB
ESPN NFL 2005 PS2, XB
ESPN NHL Hockey 2005 PS2, XB
ESPN College Hoops 2005 PS2, XB

bemærk at the matrix online ikke er på den :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 16:14 
Jeg bliver sq skuffet hvis det ikke er en ny konsol. De andre spil er jo noget vi alle mere eller mindre har regnet med ville blive udgivet alligevel...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/05-04 16:33 
Der ER selvfølgelig også muligheden for at det rent faktisk ER store nyheder, som vi IKKE kan gætte. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-04 16:39 
Ja noget ala "Vi gider satme ikke mere, ka' i ha' det!" :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
majjohamajjohaSkrevet 11/05-04 16:51 
Eller hvad med en Samba De Amigo konvertering til en af de nuværende next-gen konsoller? SDA på Xbox? PS2? Eller GC? Hmm.. Tror jeg nu ikke :P
dRxLdRxLSkrevet 11/05-04 18:32 
Nogen har fortalt mig at det er almindeligt kendt at sega publiserer matrix online, så det er heldigvis ikke det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 11/05-04 18:37 
Lad os håbe det er noget stort STORT!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 11/05-04 19:30, rettet 11/05-04 20:41 
På hvilket tidspunkt d.12 slipper nyheden mon ud?
Glæder mig til at følge med på sidelinien hos diverse sites osv.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 12:15 
Jammen hvor kan man følge med fra? Jeg invisterede i en måneds Gamespot complete, men lortet virker da keine! Hvis nogen kunne diske op med et link til deres live streming videoer så ville jeg blive meget glad!

BTW. efter som SEGAs pressemedelse er ovre, er det så muligt at se den et sted?
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 12/05-04 12:25 
Er ovre? Mon ikke May 12, 2004 from 10:00-10:30 a.m. er lokal tid. Så det er vel først omkring 16:00 - 17:00 lokal dansk tid.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 12:29 
LOL nå ja ;) Men kan i så guide mig hen til den live video? Jeg mener godt nok ikke at det er serligt logisk. Jeg har trykket på et link der hed, noget med E3 live. Men så kom der bare en film med en eller anden gut der glædede sig, og ævlede løs.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 12/05-04 13:45 
Sega to launch new handheld device.

E3 2004 will surely be remembered as the year of the portable gaming device. With Sony's PSP announcement and Nintendo's DS unveiling, this year's show has already had more than its fair share of portable goodness - but Sega's shock revelation that it is developing its own device must top the lot.

However, according to Yuji Naka, who unveiled the machine to shocked games industry representatives at a Sega E3 press briefing held just half an hour ago, with their new creation (code-named 'Prometheus') Sega are not attempting to directly compete with either Sony or Nintendo. 'Prometheus' is instead being billed by Sega as "the videogame equivalent of the iPod", and with the machine's pearl-white colour scheme it is obvious to see that the company wish to invoke the design-chic of Steve Jobs' ultra-popular music-playing machine. The similarities do not end there, however: rather than purchasing games from their local GameStop, gamers will download 'Prometheus' titles (called 'gamebits') from a special Sega online service which, Sega said, will operate in a similar way to Apple's iTunes software. With the use of a supplied USB cable (also white) users may then transfer up to twenty 'gamebits' on to their 'Prometheus' system's 15GB hard drive for play any time, any place.

The 'Prometheus' is roughly the same width as a CD case, and half the height. It will operate on a rechargeable battery (as yet unconfirmed as being lithium) which Sega say will last up to twenty hours. In a surprising move, in order to conserve battery power, the 'Prometheus' screen will not be backlit: a decision which we believe likely to alienate many gamers, and one inexplicable in lieu of recent technological developments which should negate such problems. Nevertheless, with the power, according to Sega, of "the Dreamcast, plus a little extra", and a genuinely innovative and cost-effective approach to game distribution, the 'Prometheus' certainly shows promise - and if the jubilant cheers and applause from the assembled journos are anything to go by, Sega's return to hardware is more than welcome.

Expect more tomorrow at the official Sega press conference where we hope to see at least footage of several potential launch titles.

Your thoughts? I have been hearing the same thing on different sites, seems it might be it.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 12/05-04 13:50, rettet 12/05-04 14:08 
hitachi har lavet noget der kunne minde om "dreamcast on a chip" så det er ikke helt urealistisk. Cool hvis jeg kan få lov til at porte dRxLaX til en håndholdt. Her hæfter jeg mig især ved udtalelsen "the videogame equivalent of the iPod", som er en rimelig åben platform mht. bruge musik "udefra".

Men lad os nu se, timingen er lidt dårlig hvad troværdighed angår. Så jeg vil da egentlig gerne have en kilde på den der.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 12/05-04 14:15 
Hvor flere gange jeg læser den der stump tekst, hvor mere usandsynligt forekommer det mig.

Specifikationerne er tossede, det er direkte sindsygt at udgive noget der ikke er back-lit efter nintendo måtte omdesigne deres håndholdte til at have denne feature og den PC baserede distributionsmodel virker usandsynlig ifhld. at Sega var med til at udbrede Internet adgang i japan med Dreamcasten. Hvis det ikke er en h0ax, så er der tale om (i umiddelbare vurdering) et meget dårligt designet hardware og et dårligt gennemtænkt koncept.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 12/05-04 14:17 
Hvad er kilden til den tekst, Sephiroth ?
SephirothSephirothSkrevet 12/05-04 16:29 
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=12361
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 12/05-04 16:34 
Mere upålidelig bliver en kilde nok ikke. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/05-04 17:16 
Hold da op, Sumez... der er en ukendt person der har posted det på et forum, så må det da passe :)
dRxLdRxLSkrevet 12/05-04 17:59 
Om ca. en time går pressemødet i gang. Om 1½ time ved vi om det de har lovet os er noget værd.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 18:17 
Hvor ser du det fra?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/05-04 18:20 
Læs første post. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 12/05-04 18:59, rettet 12/05-04 19:01 
Sumez: Det er mig, der griner, når jeg får ret...eller..
Jeg håber sku ikke på endnu en håndholdt ligemeget, hvem den er fra.

Er der forresten nogle steder,man kan se denne Sega konference live?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 19:09 
Tja... jeg regnede med at jeg kunne se den hos gamespot. Men ligsom alt andet de står inde for virker det overhovdet ikke. :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 19:35 
Siden er helt død hos mig :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 12/05-04 19:39 
Det er den vist alle steder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/05-04 19:41 
Nyheden var Matrix Online??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 19:45 
Det var det da vel ik!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 12/05-04 19:46 
Nyheden var en iPod-lignende konsol som kunne afvikle spil?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 19:49 
Jammen er det noget i tror eller er det noget i konstaterer!? Det er sq pisse forvirrende!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-04 19:49 
HER:

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 19:51 
Er det det? I så fald JUHUU et nyt Phantasy Star!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-04 19:59 
Men det er da ikke noget "stor" nyhed...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RafRafSkrevet 12/05-04 20:03 
Mødet skulle være over nu....men kan ik finde noget...
jeg tror ik det er PSU, det kan kun være noget endnu større:P
SumezSumezSkrevet 12/05-04 20:03 
PSU er så vidt jeg ved ikke den store nyhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
65 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig