X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo Side


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/05-04 16:52, rettet 10/05-04 16:57 
Hej. Om 2, eller 3 dage, altså på onsdag eller torsdag, skulle
www.halosite.dk meget gerne åbne. Og løbende følge med i E3 halo2 nyhederne fra los angeles. Den starter med forholdsvis få funktioner men skulle gerne få mange flere i løbet af kort tid. Dette er pga. at mine hjemme bryggede asp scripts valgte at gå amok på serveren :)
Hvis nogen gider at teste nogle ting på siden, <i behøver ikke at være interesserede i halo> må i meget gerne sige til(alpha teste :) Halo interesserede må også gerne sige til hvis i vil være moderatorer på forumet eller kunne poste nyheder. (Siden virker ikke ednu)

Edit: I skal have Mozilla for at kunne teste, det der IE gider jeg ikke :)
soon the world will be one big computer
JimPPJimPPSkrevet 10/05-04 16:59 
God ide - gælder mig til at se siden :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HankyHankySkrevet 10/05-04 17:11 
Også her...
Mozilla?.. Crap!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JimPPJimPPSkrevet 10/05-04 18:04 
Mozilla er bedre på rigtigt mange punkter :) men back to topic.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/05-04 19:33, rettet 10/05-04 21:30 
Hehe. Siden understøtter kun Mozilla i øjeblikket, Pga. af at IE ikke understøtter transparente PNG filer. Jeg vil dog hurtigst muligt lave nogle flere skins, så IE også kan følge med. Desuden er Mozilla federe end IE.

Edit: Rettet til 0.8

Download Mozilla FireFox 0.8
soon the world will be one big computer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 10/05-04 20:44 
Du mener vist 0.8 :)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/05-04 23:29, rettet 12/05-04 23:30 
Halosite er nu oppe at køre. Dog på et meget begrænset niveau til at starte med pga. tekniske problemer.
Indtil videre er det følgende funktioner på siden.

>Midlertidigt nyheds system
>Forum >>> http://forum.halosite.dk
>Tagfinder

Siden er startet lidt tidligere end forventet pga. af e3, forvent derfor at den vil blive kraftigt opdateret uge for uge, indtil den når det niveau som den rigtigt skulle have startet på.

Indtil videre har siden kun 1 design. Flere vil snart blive uploadet så man kan vælge et design man syntes er pænt.

Kommende funktioner/indhold (I nær og fjerne fremtid)

>Historien bag >>> Beskrivelse af figurer, billeder, film...
>Halo pc hacking tutorials >>> Lær at hacke halo pc
>stor Linksamling
>halo 2 sektion
>film sektion/database
>Halo 2 / xbconnect clan system
>Og meget meget mere :)

Indtil videre er det mest spændene nok at oprette en profil i forummet, og ellers vente og se på e3 nyhederne, og de nye opadteringer af siden. Go fornøjelse!

***VIGTIGT*** Siden kræver en browser kaldet Mozilla.
Den er gratis og langt bedre en Internet Explorer.
Dowload for at kunne se halosite.dk ordentligt.

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.8/

(Hvis siden crasher lidt hist og her, er det bare lidt start problemer :)
soon the world will be one big computer
VictorVictorSkrevet 13/05-04 20:54 
Yokanabster>
>Halo pc hacking tutorials >>> Lær at hacke halo pc

Hvad skal det sige? :S
yokanabsteryokanabsterSkrevet 13/05-04 21:22 
Det kan du få at se når tutorialen er oppe...
Det er 100% lovligt og nemt, da gearbox der har konverteret fra xbox til pc, har udgivet et program der gør det muligt at lave sine egen baner og moderinger af spillet.
Der findes efterhånden masser af små programmer der enkelt kan lave "spas med spillet", og det kan faktisk være rigtig spændene at spille multiplayer i the library eller en anden singleplayer bane :)
soon the world will be one big computer
VictorVictorSkrevet 13/05-04 21:27 
Ahh ok, det vil jeg se frem til :)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 13/05-04 21:32, rettet 13/05-04 21:34 
Ja, det er mig der vil stå for den tutorial, det man kan er at modificere baner altså fx. få din assualt rifle til at skyde med rockets istedt for normale procjectiler. Eller lave texturen om på ghosten fra den normale til et medkits så den for et rødt kors på hver vinge.
Og som Yoka siger så kan det godt være ret sjovt at spille MP i fx. assault on the control room el. li.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig