X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hitman: Contracts


Svar
OkottaOkottaSkrevet 28/04-04 18:25 
Er der nogen som har købt Hitman: Contracts, og vil dele lidt info herinde?

Jeg er ikke sikker på jeg tør købe det endnu, af frygt for raseri anfald over AI'en - jeg *har* jo spillet 2'eren.

Vidste iøvrigt ikke, at Contracts nærmest er et remake af 1'eren - det ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal synes om.

Det kan osse være jeg køber det, skynder mig at finde ud af om det er værd at beholde, og hvis det ikke er, så kan man jo få pengene retur :-)

Anyway - nogen *må* da ha' spillet det, og kan skrive lidt om det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 28/04-04 18:34 
Jeg modtager det først en gang i næste uge til Xbox, så skal jeg nok lige give min mening til kende! ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-04 18:38 
...jeg prøvede PC-demoen... jeg synes sgu han er noget stiv... frossen. Det gjorde ikke noget for mig. Jeg var ellers så begejstret for Freedom Fighters og tænkte at det næste Hitman ville blive endnu bedre. Jeg kunne nærmest vade gennem de russiske soldater og først da jeg kun havde min garotte tilbage og de var 5 om mig fik de mig ned. Jeg synes det er fint nok at spillet er lavet så man kan løse missionerne som man vil, men så skal de være noget smartere... modstanderne.
KeenKeenSkrevet 28/04-04 18:45 
Jeg regner også med at købe det på et tidspunkt da Hitman 2 var et hit hos mig, og så skal man jo også have 3'eren
JesperJesperSkrevet 28/04-04 20:59 
Hitman Contracts udgives jo først i morgen, så jeg tvivler på nogen har købt spillet og prøvet det allerede... men demoen er ude ja.
DommergaardDommergaardSkrevet 28/04-04 21:02 
Hvis man bestiller det over nettet, modtager man det typisk et par dage før!
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 28/04-04 21:52 
min granfætter arbejder på IO, ærgeligt jeg bare ikke har kontakt med ham....nå, så må jeg da bare bruge de penge :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-04 21:53 
Sonic.dk>
Hvis man bestiller det over nettet, modtager man det typisk et par dage før!

Really? Hvilke danske netshops leverer før release-dagen?
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-04 21:56 
Men hér er spillet anmeldt:

Hit me!
LessCDTLessCDTSkrevet 28/04-04 21:59 
Frederikkeller>
min granfætter arbejder på IO, ærgeligt jeg bare ikke har kontakt med ham....nå, så må jeg da bare bruge de penge :)

Og det skulle bare med? Blæremås! :P
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-04 22:08 
6/10? Der er sikkert alternativer på markedet der er meget bedre. Venter og ser på de næste anmeldelser, men lige pt er det ikke et spil jeg har meget lyst til at eje.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 29/04-04 01:35 
Har sat det til halvt bestilling udefra (som at det ikke er bestilt, men mangler kun lige at gå ud af indkøbskurven).
Jeg mangler blot lidt penge til det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OkottaOkottaSkrevet 29/04-04 09:23 
King Chaos>
...jeg prøvede PC-demoen... jeg synes sgu han er noget stiv... frossen.

Det irriterer mig at han er dårligt animeret - han nærmest flyver hen over gulvet, uden rigtig nogen form for kontakt med overfladen han går på, og kontrollen er temmelig stiv i det; Når man bevæger sig, så foregår det i nogle store ryk, og det er der ikke meget præcision over. Faktisk mener jeg ikke disse problemer optrådte i Hitman 2 - i det spil havde man en ordentlig kontakt med overfladen man gik på.

Gamespot - og alle andre jeg har læst - nævner det osse i deres anmeldelser; Den dårlige kontrol hæmmer spillet.

Disse ting kunne jeg dog *næsten* tilgive spillet, hvis bare AI'en er som den skal være, og spillet ikke bare udvikler sig til en shooter, fordi man ikke kan få lov til at forklæde sig, og snige sig rundt - så gider jeg ikke.

Og så forstår jeg ikke hvorfor spillet partout skal være et remake, af flere af missionerne fra det første spil - det er som om IO ikke har villet ta' serien skridtet videre, til en rigtig fuldblods sequel, men har villet dvæle ved fortiden, for (måske) at prøve at få nye fans til spillet, istedetfor at kræse lidt for de eksisterende fans, som vel helst vil ha' noget helt nyt i spillet - og jeg synes godt man kan forlange noget nyt af serien; Det er trods alt det tredje spil nu.

Jeg påtænker at gi' Xbox versionen en chance, og så spille det noget mere - indtil nu har jeg kun prøvet PC demoen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 29/04-04 09:36 
less> yup jeg er en blæremås ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 29/04-04 14:53 
King Chaos>
Really? Hvilke danske netshops leverer før release-dagen?

Jeg bestiller normalt ikke fra Danmark, men kan da huske at jeg fik Zelda: TWW et par dage før hos www.coolshop.dk !
jaesjaesSkrevet 29/04-04 19:21 
Okotta>
Det irriterer mig at han er dårligt animeret - han nærmest flyver hen over gulvet, uden rigtig nogen form for kontakt med overfladen han går på, og kontrollen er temmelig stiv i det; Når man bevæger sig, så foregår det i nogle store ryk, og det er der ikke meget præcision over. Faktisk mener jeg ikke disse problemer optrådte i Hitman 2 - i det spil havde man en ordentlig kontakt med overfladen man gik på.

Ja, han er lidt stivbenet, men jeg synes ikke det har noget med kontrollen at gøre. Den er helt fin IMO, og minder om de fleste 3. person action-spil med "wasd-mus-styring".

Og faktisk "moonwalkede" han endnu mere i 2´eren (i Xbox-udgaven i det mindste. De andre har jeg i prøvet).

Disse ting kunne jeg dog *næsten* tilgive spillet, hvis bare AI'en er som den skal være, og spillet ikke bare udvikler sig til en shooter, fordi man ikke kan få lov til at forklæde sig, og snige sig rundt - så gider jeg ikke.

AI´en virkede temmelig sløj, bl.a. er fjenderne tilsyneladende døve på "normal" sværhedsgrad.
Men det gik fint med at forklæde sig...

Ellers ret fed grafik og stemning i demobanen :)
OkottaOkottaSkrevet 01/05-04 11:23, rettet 01/05-04 11:25 
Har købt Xbox versionen af Hitman: Contracts, og har brugt ca. 8 timer, i selskab med det.

Det virker faktisk ret godt, men jeg tror jeg spiller det på den forkerte sværhedsgrad. Har valgt Expert, fordi jeg læste at Normal var for let, men på Expert kan man kun save 2(!!) gange, i løbet af en mission, og taget missionernes (og levels) størrelse i betragtning, så er det for lidt save muligheder.

Er kommet til mission 4 (Beldingfort Mansion - hedder den vist), og 2 saves er lige i underkanten der. Hvorfor i alverden laver IO ikke checkpoint-saves i spillet? Det ville være en fuldstændig oplagt idé - eller 4-5 saves på Expert istedetfor; Det ville være fair.

Anyway - AI'en virker forbedret (dvs. mere fair og troværdig), og det gør klart spillet sjovere at spille.

Nu får vi se - hvis spillet holder, så beholder jeg det, ellers ryger det retur på mandag :-)

Men jeg tror lige jeg starter forfra, og spiller på Normal..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 03/05-04 17:54 
Hitman: Contracts holder - så let kan det siges.

Begyndte på Normal, og det er rart at spillet er blevet mere tilgivende at spille, og ikke straffer én så hårdt, som de to forrige spil.

Man får stadig udfordring, så på Normal er det ikke bare "a walk in the park".

Når jeg er færdig med Normal, så vil jeg starte på Expert - når den tid kommer, så kender man jo banerne, og så må det være sjovt at udforske en højere sværhedsgrad.

Så kudos herfra til IO - endelig et rigtigt godt Hitman spil :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 03/05-04 21:06 
Jep, kan kun tilslutte mig Okotta -Hitman Contracts er et rigtig godt og meget underholdene spil.

Grafisk er der ikke sket helt vilde, men den er stadig flot, det irriterer mig dog stadig at 47 moonwalker en del når han skifter retning.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 04/05-04 01:13 
Er der en fortløbende sammenhæng i missionerne, eller bliver man kastet rundt i verden på må og få, som i de andre spil?
OkottaOkottaSkrevet 04/05-04 11:06 
Der ser ikke ud til at være en fortløbende historie i spillet - det meste foregår iøvrigt i flashback.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig