2001. |
|
Ganske hyggeligt udforskning- og historie-drevet spil, der i sin tid satte godt skub i bølgen af indie-metroidvanias. Spillets primære fokus er dog på klassisk hop-og-skyd action. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2002. |
|
Rigtigt godt manager spil, med mange elementer. Genialt hvis du lægger nogle patches ind. |
Strifer |
2 |
6,3/10 |
2003. |
|
Ret fedt taktisk skydespil i multiplayer, dog trækker den middelmådige grafik ned i den samlede karakter. |
Victor |
2 |
6,3/10 |
2004. |
|
Drag med Lance og Bill aka Sly og Arnie i krig i dette udmærkede og afvekslende sidescrollende skydespil med varierede våben og alternative banetyper. Kostede vist en del at gennemføre... |
Wehner |
2 |
6,3/10 |
2005. |
|
CS:S har fået rettet op på en del af de problemer der var med forgængeren og er et godt MP FPS som holder til korte eller længere spil sessioner. |
Darken |
2 |
6,3/10 |
2006. |
|
Mindre fokuseret end 1'eren. Mange sjove baner, men helt uden den samme arkade-agtige udfordring i at nå 100%, i stedet er mange af spillets hemmeligheder bare irriterende uintuitive |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2007. |
|
En usædvanlig ringe kontrol overskygger alle Daytonas kvaliteter. En skam for dem er der ellers mange af. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2008. |
|
Udmærket speedball klon med et dybt gameplay, der tager lang tid at mestre. Eneste store minus er kameravinklerne, som ikke altid fungere hensigtsmæssig. |
APH |
2 |
6,3/10 |
2009. |
|
Jeg savner lidt mere realisme og lidt mindre action. Ikke desto mindre er der tale om et rigtig godt spil, hvor man virkelig kommer til at føle sig i undertal. Multiplayer er dog intet værd. |
Papand |
2 |
6,3/10 |
2010. |
|
Flot og stemningsfuld oplevelse, og unikt på SNES, men virker som om det sigter for højt, og savner indhold, og en mere strømlignet udfordring. Men det der er i spillet er fantastisk. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2011. |
|
Var underholdende nok i starten, men blev for meget af det samme i længden, da det er det sammen sted man render rundt. |
KroeboCop |
2 |
6,3/10 |
2012. |
|
Dejligt at se et ikke-lineært plot i efterfølgeren til Deus Ex. Dog går for mange problemer igen, og spillet er forsimplet på for mange punkter. Interessant historie og fremtidsbillede. |
ninja cop |
2 |
6,3/10 |
2013. |
|
Det hjalp GB-linjen af Donkey Kong Country spinoffs med flere hemmeligheder at gå efter, og 2eren overgår klart det første. Vil man have et godt platformspil til GB, er DKL2 ikke til at komme uden om. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2014. |
|
Det bedste Double Dragon spil på NES. Dets spilbarhed står ikke som et af de største, men for genrefans kan det sagtens sætte på efter gennemførsel. |
Mads |
2 |
6,3/10 |
2015. |
|
Til tider sjovt Beat´em´up spil der er godt i mindre potioner. |
seeberg |
2 |
6,3/10 |
2016. |
|
Ganske godt puzzle-spil der låner grundidéen fra tetris og krydrer den med lidt nyt. |
silverstar |
2 |
6,3/10 |
2017. |
|
En forbedring over 1'eren, da spillet i større grad opfordrer til at udforske og finde hemmeligheder, men desværre stadig alt for kort og nemt. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2018. |
|
Meget hyggeligt throwback-FPS, brillierer på spændende områder, men selve gameplayet bliver drønhurtigt trivielt og ensformigt. Ikke på niveau med Doom og Quake, men en fin hyldest til begge |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2019. |
|
Det bliver hurtigt monotomt at tæve horder af krigere. 2-3 karakterer er direkte OP. |
Gadedrengen |
2 |
6,3/10 |
2020. |
|
Kæmpe spil, masser af monstre og items, stort world map, og en temmelig omfattende fortælling for et NES spil. Sublimt spil, men lidt megen grinding nødvendig. |
Kamek |
2 |
6,3/10 |
2021. |
|
God grafik, musik og stil og et interessant job-system trækker rigtig meget op i et spil, der desværre hæmmes af et middelmådigt gameplay med en underlig sværhedsgrad og deciderede "broken" passager |
Goodtimes |
2 |
6,3/10 |
2022. |
|
Ringe remaster hvor textures blot er voldtaget af et grimt sharpenening filter. Dårligt kamp- og levelsystem samt elendig voice kvalitet. Kan ikke holde min interesse trods fint univers. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2023. |
|
Interessant historie og persongalleri holdes nede af klichéfyldt og tåkrummende dialog. Taktiske gameplay er velfungerende, men spillet nærmest påtvinger en brugen af en guide. |
quad |
2 |
6,3/10 |
2024. |
|
Funktionel og teknisk glimrende racer, der trods konstant insisteren på sin egen selvfedhed, alligevel formår at fremstå totalt identitetsløst. For langt, for meget spildtid og skuffende musikudvalg. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2025. |
|
Ikke på højde med 3'eren, men FM4 har en ualmindeligt god historie og stadigvæk masser af klassisk Front Mission gameplay at byde på. Der er skruet lige lovligt meget ned for farvepaletten. |
JAA |
2 |
6,3/10 |
2026. |
|
Glimrende historie med overraskende konsistente valg. Virker gennemtænkt hvor mange andre spil fejler. En skam det aldrig bliver afsluttet. Sygeligt grimt. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2027. |
|
Fin underholdning med en velfungerende fortælling som dog er meget hurtigt glemt igen. |
Goodtimes |
2 |
6,3/10 |
2028. |
|
Starten er lidt kedelig, men længere inde udfolder det sig som det formentligt bedste beat 'em up i klassisk stil. Er tydeligvis gennemarbejdet med mange fine detaljer. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2029. |
|
Endnu en tidsrøvende puzzler som passer perfekt til DS formatet. - Men nogen stor klassiker er det ikke. Kan anbefales hvis man allerede har købt Meteos. |
millennium |
2 |
6,3/10 |
2030. |
|
Grafikken har fået et løft dog uden at imponere. Desværre har tiden indhentet spillet; AI'en er ikke speciel skarp mere. Lydmikset var bedre i det originale. Spil det hvis første gang. |
enfen |
2 |
6,3/10 |
2031. |
|
En blanding af gode stemnings fyldte momenter, og latterlig rambo ownage. Gode og varierende missioner, med en spændende historie, der dog er overstået på cirka 6 timer. |
- |
2 |
6,3/10 |
2032. |
|
Hvad Homeworld 2 mangler af dybde i sit strategiske gameplay, reddes af spillets vidunderlige space-opera tema, med en glimrende historie, og et fantastisk visuelt design. Musikken er fremragende. |
Nuclear Deter... |
2 |
6,3/10 |
2033. |
|
Overset Capcom perle, der af uforklarlige årsager, ikke blev modtaget særligt godt i vesten. Med Capcom's vaneligt dybe gameplay og flot 2D, fortjener dette spil opmærksomhed af genrefans. |
Alf81 |
2 |
6,3/10 |
2034. |
|
Hæderligt eksempel på en klassisk action platformer, selvom timingen på alting føles lidt sært. Mangler en sidste bane med ordentlig udfordring. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2035. |
|
På den ene side et relativt velskabt FPS med attraktiv grafik, på den anden side et ret generisk stykke af samme genre med et par design fadæser. |
Nuclear Deter... |
2 |
6,3/10 |
2036. |
|
Et underholdende spil, med masser af fjender og omgivelser der skal pulveriseres! Banerne er dog temmelig labyrintiske og forvirrende, hvilket er det eneste der giver spillet levetid. |
Kamek |
2 |
6,3/10 |
2037. |
|
Langt bedre end forgængerne med mange interessante - næsten rollespilsagtige - elementer og mere dyster stemning. En del tåbelige designvalg og alt for lette dødsfald forhindrer dog bedre vurdering. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2038. |
|
Fint og hyggeligt Kirby-spil. Udskiller sig ikke nok fra andre i serien, der kan være ret svær at kende forskel på. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2039. |
|
Fint ridderspil der minder rigtig meget om Golden Axe. Alt fungerer glimrende, og level up-systemet er en god tilføjelse. Det er fedt, at man kan spille som Arthur, og bosserne er ret sjove. |
Goodtimes |
2 |
6,3/10 |
2040. |
|
På et par punkter lidt af et skodspil, hvor især det perspektivløse platforms-hopperi brillerer i elendigt design. Slet ikke uden kvaliteter og charme, men det bliver pisse træls mod slutningen. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2041. |
|
Gotham virker lidt for dyster når den bygges i LEGO, og spillets sværhedsgrad rammer en smule over målgruppens evner. Det til trods, så har det nok de sejeste boss-kampe blandt LEGO-spillene. |
Chrono |
2 |
6,3/10 |
2042. |
|
Spillet gengiver som få andre, at begivenhederne udfolder sig i et stort samfund, og ikke bare på kunstige baner. Giver en meget stor oplevelse, men kan også være meget frustrerende. Stemningsfuldt. |
Goodtimes |
2 |
6,3/10 |
2043. |
|
En spilmekanik som ikke holder i dag. Tungt og trægt uden at være noget specielt og min interesse for spillet blev hurtigt ødelagt af det middelmådige spildesign. |
Hulle |
2 |
6,3/10 |
2044. |
|
Sjovt, originalt, smukt, kort og begrænset. Hvor er de sidste 80% af spillet? |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2045. |
|
I sin originale form et virkelig godt RPG. Desværre er US-versionen næsten ødelagt af Working Designs tåbelige ændringer. Spil et fikset ROM-hack eller på en anden platform. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2046. |
|
God ganster-historie, interessante karakterer og et flot miljø. Men gameplay-mechanics er rutinebaserede og den åbne by virker som et spildt potentiale i et stramt lineært spil. |
millennium |
2 |
6,3/10 |
2047. |
|
Golf med Nintendo-figurerne. Styringen er upåklagelig og spillet fungerer i det hele taget godt! Men, golf er golf, og så heller ikke mere... Ikke ligefrem et spil man får åndenød af... |
Q |
2 |
6,3/10 |
2048. |
|
Virkelig sjov multiplayer-del. Gameplayet er genialt.Ville dog være at foretrække, hvis der var lidt mere variation for hvert hold.Power-ups er også rimelig irriterende i længden... |
Wikzo |
2 |
6,3/10 |
2049. |
|
Rigtig godt kampsystem, og flot Disney-esque grafik. Historien lægger op til meget mere. Men spillet falder desværre pladask på halen på sidste bane, der er intiklimatisk og yderst kedelig. |
Hulle |
2 |
6,3/10 |
2050. |
|
Ved første indtryk en stor skuffelse. Spillet er langt fra at være lige så let tilgængeligt som toeren, men gider man bruge tid kan det være ret sjovt. Bygget op om air juggling på godt og ondt. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |