X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anmelder


Svar
CrishakeCrishakeSkrevet 01/04-04 17:43, rettet 02/04-04 13:13 
Hej, jeg hedder Kristian Skov Feilan. Jeg mangler en website at anmelde til.. Anmelder computerspil, (alle slags.) Kan I hjælpe mig?!?
Kan kontaktes på me_crisis@hotmail.com
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 18:58, rettet 01/04-04 18:59 
*Snøft* Rage's gamle ikon *Snøft*

Nok en idé lige at skrive om dine erfaringer etc!
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/04-04 19:00 
Søgaard - Kinda spam?

Well ehm.. Det ville måske være bedre hvis du fortalte noget om dig selv.. Folk søger for det meste jo ikke bare anmeldere.
Alder, osv.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 19:01 
Spam? Huh?
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/04-04 19:04 
Du rettede jo bagefter.. Det kan alle jo de..

Du skrev jo først ikke noget vedr. hans emne. Men dette skal vi ikke ødelægge emnet mere med. Det er jo heller ikke min opgave at sige det, synes bare ikke lige dit svar passede ind her. En admin må jo tage sig af det ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 19:05, rettet 01/04-04 19:05 
Rettede først bagefter? Jeg rettede lige med det samme, da jeg postede ved en fejl!
Home is where the hardware is..
CrishakeCrishakeSkrevet 01/04-04 19:18 
okay det lyder da som en ide:P tak for hjælpen;)
RitesRitesSkrevet 01/04-04 19:55 
Og han rettede før din post, Hardballer, så hvis nogen spammer...
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 01/04-04 20:25 
Hehe, der var ejg jo igang med at skrive :D
Men kan godt se det nu, bare ikk før :D Men ehm.. Lad os nu ikke ødelægge tråden mere..
JmogJmogSkrevet 01/04-04 21:34 
Chrishake>
Anmelder computer spil, (alle slags.) Kan I hjælpe mig?!?

Start med at lære at stave til computerspil, så er du allerede godt på vej til at blive anmelder.
MajorPMajorPSkrevet 01/04-04 22:26, rettet 01/04-04 22:27 
En idé ville måske være at sende en uopfordret ansøgning ud til nogle websites/magasiner. Det er nok lidt lettere at bedømme dine tekster ud fra 600-800 ord, i stedet for de tre linier dit indlæg er på... :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 01/04-04 22:29, rettet 01/04-04 22:50 
www.zantiago.dk

Gå ind på deres side og kontakt ejeren. Sikker på du har gode odds derinde... ;p (Hej)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/04-04 23:07, rettet 01/04-04 23:09 
Kære "Wagner",

jeg tør slet ikke tænke på, hvad du mente da du henviste en temmelig uerfaren person til vores site på Zantiago.com - jeg vil heller ikke vide det. Dermed ikke ment at pågældende person ikke har en chance, han skal da være mere end velkommen til at brygge en prøve-anmeldelse sammen og sende den til Jim. Så længe han kan beherske det danske sprog på en god og professionel måde. Det kan godt være du ikke er vild med vores side, men det kan jeg forsikre dig om, at tusindevis af andre mennesker er.

Spørgsmålet er, om det er smart at svine os til, og fornærme os på den måde, når man selv repræsenterer en anden stor side, nemlig Spilzonen.dk. Og spørgsmålet er, hvad ledelsen på Spilzonen siger til dette.

I øvrigt vil jeg godt frabede mig denne slags mudderkast og tilsvining i fremtiden.

Nicolas Elmøe
Zantiago.com
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
quadquadSkrevet 01/04-04 23:15 
Kære "Cozmos"

Nu er forholdet mellem spilzonen og zantiago faktisk rigtig godt. Jeg kender adskillige af skribenterne på Zantiago, og jeg havde på ingen måder regnet med i ville tage det seriøst som en fornærmelse.

Jeg kunne selvfølgelig også tilføje spilzonens adresse og bede ham skrive en mail til Casper - Så ville vi begge være tilfredse? :)

Som du netop også siger er 'Chrishake' en nybegynder inden for faget, og vil ikke høre til på nogle af siderne..

Undskyld man prøver at udøve lidt humor under det kolde forårsvejr... Regner ikke med det påvirker vores fremtidige forhold?

Stefan Wagner
Spilzonen.dk
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/04-04 23:29 
Ikke desto mindre mener jeg, at man må stå til regnskab for sine egne fejltagelser. Det er fint nok du prøver at skabe lidt humor, men lad være med at gøre det på andres bekostning. Vi gør hvad vi kan på Zantiago - vi har ikke eksisteret en hel/halv dekade, og som resultat er vi naturligvis ikke ligeså populære som de store sites.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ChaserChaserSkrevet 01/04-04 23:35, rettet 01/04-04 23:37 
Jamen som Wagner siger, så skal han da være velkommen til at sende en ansøgning til mig, på ch@spilzonen.dk. Jeg tror Wagner henviste til Zantiago, da mange nye har fået chancen der, og det er da for mig en positiv ting? Så jeg tror ikke det var nogen sviner af Zantiago :)
Casper Henriksen
Chefredaktør Spilzonen.dk
quadquadSkrevet 01/04-04 23:38 
Jeg står inde for hvad jeg skriver, men anser det ikke som en fejltagelse.

Mine intentioner har ikke været at nedgøre Zantiago, som jeg også tvivler på skulle være opfattelsen hos nogle.
Vi behøver ikke opføre os som lande der træder hinanden over tæerne og er ved at starte en krig, men derimod folk der sagtens kan have det sjovt med hinanden.

Lad os holde det ved dette ja.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/04-04 23:39, rettet 01/04-04 23:41 
Det er da sandt, at mange har startet deres karriere på Zantiago. Men vi har mindst ligeså mange erfarne skribenter, fra de gode gamle dage. Vi er vel en kombination af det hele - men det gør ikke, at niveauet er lavt hos os.

Personligt startede jeg d. 1/1-03 hos Z, dengang var jeg 21 år. Dog har jeg altid haft en finger på pulsen, omkring hvad der rør sig i spil-verdenen.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ChaserChaserSkrevet 01/04-04 23:44 
Jamen er der nogen der har sagt niveauet er lavt? Wagner sagde han kunne sende en ansøgning til Jim, der bliver han da ikke ansat hvis han ikke har niveauet? Skal vi ikke allesammen tage en tidlig fredags øl og begrave stridsøkserne? :)
quadquadSkrevet 01/04-04 23:46 
Den eneste der blev 'svinet til' i dette emne var vidst Chrishake. Et uskyldigt offer i en krig af fordomme.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 23:46, rettet 01/04-04 23:47 
cosmos_dk>
Det er da sandt, at mange har startet deres karriere på Zantiago. Men vi har mindst ligeså mange erfarne skribenter, fra de gode gamle dage. Vi er vel en kombination af det hele - men det gør ikke, at niveauet er lavt hos os.

Personligt startede jeg d. 1/1-03 hos Z, dengang var jeg 21 år. Dog har jeg altid haft en finger på pulsen, omkring hvad der rør sig i spil-verdenen.

Det har han da heller aldrig sagt! At henvise en person med en smillie bagefter, er ikke at have det sjovt på andres bekostning! Tror nærmere det er emnets forfatter, der burde føle sig krænket, men selv det ville være tåbeligt..

Rasmus
No.domain.4.me
Home is where the hardware is..
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/04-04 23:47 
*host host*

Kære hr. Henriksen, jeg går ud fra du er udstyret med en nogenlunde funktionsdygtig hjerne ;)

Dermed kan du vel også se sarkasmen i hr. Wagners første indlæg, der nærmest udpenslede, hvor lavt niveauet, i følge ham, er på Zantiago.

Det er det, jeg ser som en stor fornærmelse - og en finger ned af. Det mener jeg så afgjort ikke er acceptabelt, og kan derfor personligt ikke liiiige glemme den kommentar.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/04-04 23:48 
Søgaard>

Det har han da heller aldrig sagt! At henvise en person med en smillie bagefter, er ikke at have det sjovt på andres bekostning! Tror nærmere det er emnets forfatter, der burde føle sig krænket, men selv det ville være tåbeligt..

Rasmus
No.domain.4.me

Smilien, som så blev tilføjet EFTER man havde gjort ham opmærksom på, at den "manglede".
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 23:50, rettet 01/04-04 23:51 
cosmos_dk>
*host host*

Kære hr. Henriksen, jeg går ud fra du er udstyret med en nogenlunde funktionsdygtig hjerne ;)

Dermed kan du vel også se sarkasmen i hr. Wagners første indlæg, der nærmest udpenslede, hvor lavt niveauet, i følge ham, er på Zantiago.

Det er det, jeg ser som en stor fornærmelse - og en finger ned af. Det mener jeg så afgjort ikke er acceptabelt, og kan derfor personligt ikke liiiige glemme den kommentar.

Du tror altså, at folk der generelt laver sjov & spas, står 100% indefor hvad de siger?

Damn Casper Christensen & co. må have en dårlig samvittighed!

PS/EDIT: Dit eget citat er: >>fisse<<

Seriøst? Nej vel..
Home is where the hardware is..
CronossCronossSkrevet 01/04-04 23:52 
Og......... Vi stopper vist her.
KTCKTCSkrevet 02/04-04 00:41, rettet 02/04-04 00:45 
Nu har jeg den opfattelse, at vi ikke skriver i rollen som skribent for det ene eller andet site, når vi poster her på Play:Right. Der er heller ingen grund til at vi skal bekrige hinanden over en bemærkning, som set fra visse vinkler kan virke små-sarkastisk og provokerende.
Men derfor er jeg stadig enig i, at man ikke bør tilsvine hinanden, og det kan være farligt at gøre det i sjov, kan man se...

Hvis folk har et talent, så skal de have lov til at bevise det, og jeg kan kun opfordre Chrishake til at skrive en prøveanmeldelse til forskellige sites. Der er ingen grund til at han skal blive skræmt af denne tråd, for den er begyndt at dreje sig over i noget, der ligner arrogance, og det er meget uheldigt, synes jeg.

Timeout :)

- Kenneth T. Christensen
- Skribent hos Zantiago Games
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig