X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres aprilsnar


Svar
seebergseebergSkrevet 01/04-04 17:29, rettet 01/04-04 17:31 
Hey ho...

Hvem og hvordan har i taget røven på folk i dag ;P

Jeg lægger ud:

Fransktimen... Vi har en lærer på 62, med hvidt skæg, tyndt hår og pukkelryg. En meget "Pusseløjerlig" fyr. Han er vildt cool og er med på den værste. Så i dag efter 5min. pausen skete det... Han kom tilbage og vi havde jo self. fundet på noget..... Det hele startede med at en pige sagde "ses Flemming, jeg skal til tandlægen" derefter kom en anden pige, og sagde det samme.... og til sidst rejste vi os alle sammen på skift tog vores ting og sagde.... "det skal jeg egentlig også" imens vi gik ud af klassen. I skulle have set ham!!! Han stod bare og sagde "Hvad skeeer der?!" med en meget forskrækket stemme..... LOL det var sjovt ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RitesRitesSkrevet 01/04-04 17:45 
I peed in a glass and gave it to a friend.
Then I yelled "April's Fool, you just drank my piss"
Then, as he was ready to punch my lights out, I said "April's Fool again, it's really just warm beer!".

Then we both had a laugh, but I know he drinks my piss.
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 19:01, rettet 01/04-04 21:51 
Der står "JERES"! ;) :) :p
Home is where the hardware is..
seebergseebergSkrevet 01/04-04 19:28 
¿
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
majjohamajjohaSkrevet 01/04-04 20:14 
En fra min klasse havde taget skole kridt med (det der kan spises) og så skiftede han det hele ud med skolekridtet, lærene hoppede på det! Sikke nogen løjer! Og så fik vi slikkepinde :P
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 22:00 
Jeg overbeviste mig selv om, at jeg er kanon dum. Aprilsnar!
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig