X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

QXL pris - virkeligt eller drøm


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 16/03-04 20:34 
Tjaa noget skulle emnet hedde, men jeg stødte på denne auktion på QXL i jagten på S/NES ting og ville så høre om personen drømmer med en mindstepris på 4k. Jeg ville måske tro en 3k, men ikke helt op på de 4.

En "billig" penge
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MrCaseMrCaseSkrevet 16/03-04 20:38 
4k er mange penge... det kan man få mange tyggegummi'er for..

Men man må tage hatten af for spilsamlingen som den ligger der på det smukke trægulv
Have you considered sucking less?
DarkenDarkenSkrevet 16/03-04 20:49 
ja, men synes der mangler ret mange perler før den er 4k værd =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 16/03-04 22:19 
Ja, og så er der jo ikke engang æsker og manualer med...
DizzyDizzySkrevet 16/03-04 22:33 
Hvad med lidt sjov. Byd op til 3900 eller der omkring uden at byde 4000. Så kan det da være han sætter den på igen med lavere pris ;)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 22:36 
Der er på ingen måde for 4000 kr. der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-04 22:54 
Det kommer nok helt an på om den rigtige køber dukker op. Jeg har lige solgt mit snes for 2000,-. Men ok..Der er meget langt op til de 4000,- :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 16/03-04 23:01 
Bare vent. Verden er fuld af skøre nordmænd. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-04 16:36 
Nogen som kan identificere denne - eller er det bare en regulær SNES? Der er meget som peger på SNES, men der står trodsalt intet på kassen, og der er lidt ved de to ctrl på kassen som ikke ligner SNES.

Kan du gætte hvad jeg er...
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 18/03-04 16:41 
Er det mon ikke bare en kopikonsol, som (i mere eller mindre god grad) kan afspille SNES-spil?
元気ですか。
DizzyDizzySkrevet 18/03-04 16:59 
en lile google søgning gav dette :)

Nes klon
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 18/03-04 17:02 
Der står neden under at det er:
en lys pistol, 2 game controllers, og en chip med 42 spil.
Stikket fra lys pistolen er revet over, men kan lodes sammen af den fingernemme.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HardballerHardballerSkrevet 18/03-04 18:41 
Købte engang sådan en.. Temmelig mange indbyggede spil, hehe. Det var fun.. Aner dog ikk hvor den er nu..

Har altid kaldt den SNES wannabe!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig