X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt fodbold spil


Svar
MåsseMåsseSkrevet 30/03-03 18:40 
Så er det ved at være tid til at investere i et nyt fodbold spil..hvilket skal det være...This is football eller Fifa 2003 ????
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 18:40 
Pro Evolution Soccer 2...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 30/03-03 18:54 
Jeg går ud fra at du har PES 2...
Ellers vil jeg klart anbefale This is Football 2003, da det er det eneste der er reelt spilbart. Fifa 2003 er temmeligt talentløst.
Det skal dog siges at der ikke er noget nyt i This is Football 2003, så hvis du har det gamle er der måske ikke den store grund til at investere.
olmeolmeSkrevet 30/03-03 18:58 
International Superstar Soccer 3 får en god karakter i msngames.

Se selv
APHAPHSkrevet 30/03-03 19:00 
er der nogle der har haft mulighed for at prøve det nye Iss3 til ps2??

men ellers kan jeg klart anbefale Winning Eleven 6 FE, som er en fortsættelse til pes2
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Mati-GolMati-GolSkrevet 30/03-03 19:25 
Jeg prøvede ISS3 i en eller anden NoName kæde ting... :/
Det er meget sjovt, men langt mere arkade agtigt end PES2!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
ComradeComradeSkrevet 30/03-03 19:46 
Nu har jeg spillet alle de nævnte spil, da jeg holder temmelig meget af fodboldspil..TIF 2003 er nok de ringeste af dem, virker ikke særlig gennemført, PES2 er nok for Japan-spil elskere?, i hvert fald bryder jeg mig ikke specielt meget om det, IMO virker det for klodset, FIFA derimod, imponerer mig for en gangs skyld. Gode animationer, god strying, ok grafik og så er der jo alle holdene..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 30/03-03 20:01 
Var der én der blev diskvalificeret til at udtale sig om fodboldspil dér...?

;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 30/03-03 20:10 
Ja... fy for en udtalelse !
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/03-03 20:58 
Til forsvar kan siges at Fifa 2003 er den bedste udgave siden... Fifa 95 :) Men PES2 ROXOR!
ComradeComradeSkrevet 30/03-03 21:05 
Må man ikke ha' sin egen smag?
Jeg bedømmer om spil er godt efter mine egne oplevelser og ikke alle mulige andre + spil anmeldere...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
john1983john1983Skrevet 30/03-03 21:06, rettet 31/03-03 02:16 
Til MSBS: det er sku dejligt at hører at der er andre som bedre kan lide Fifa 2003 end PES 2...

Jeg syns klart at Fifa 2003 er mere realistisk end PES 1/2 og grafikken i PES 2 er jo dårligere end den var i Fifa98...

Har man PES 1 behøves man ikke PES 2... Og er man rigtig klog køber man INGEN af dem...

Da jeg fik Fifa 2003 solgt jeg straks de 2 andre da de ikke var noget værd i forhold til Fifa.

Fejl rettet: Der blev jeg godt nok til grin ;)
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
APHAPHSkrevet 30/03-03 21:10, rettet 30/03-03 21:11 
john1983 >

Jeg syns klart at Fifa 2003 er mere realistisk end Fifa 2003

hørt :)

jeg må sige at jeg blev posiktiv overræsket over fifa2003 som jeg syntes er det hidtil bedste spil i fifa serien, da der endeligt er kommet gameplay ind i spillet...men mere realistisk end pes??nej det er det ikke..

dog slår WE 6 FE begge 2 spil :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 21:18 
john1983 >
grafikken i PES 2 er jo dårligere end den var i Fifa 98...

Lad nu være med at overdrive så meget så du virker latterlig...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 30/03-03 21:25 
john1983 >
Jeg syns klart at Fifa 2003 er mere realistisk end Fifa 2003

Er det bare mig, eller er der et eller andet galt i ovenstående sætning...!?
APHAPHSkrevet 30/03-03 21:29 
hvorfor tror du jeg fremhævede lige præcis den sætning??;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 30/03-03 22:04, rettet 30/03-03 22:04 
fifa er bedre end pes på følgende punkter:

grafiske plan

komentatorene

Licensen

Antal hold og ligaer

så Freddie fifa ER bedre end pes på nogle punkter
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AssassinAssassinSkrevet 30/03-03 22:41 
Jeg synes faktisk ikke FIFA er bedre grafisk end PES2. Nuvel, spillerne er flottere lavet i FIFA, men når man har spillet PES-serien længe nok lægger man mærke til alle de nuancerede og realistiske animationer, der alle er utroligt flydende inkluderet i gameplay'et. FIFA lever af de samme animationer igen og igen og har slet ikke samme variation grafisk som PES2. Derudover er FIFA 2003 så fyldt med bugs at det næsten er latterligt. Jeg er godt klar over at der er bugs i PES2 også, men langt fra så latterlige som i FIFA 2003. Når vi snakker gameplay er de to spil slet ikke på samme planet, især fordi PES2 er meget mere intuitivt og responsivt i sin kontrol end FIFA.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 31/03-03 11:44 
Fifa er for dem der ikke kan finde ud af PES 2
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
ComradeComradeSkrevet 31/03-03 12:53 
Det var dog noget værre vrøvl at fyre af !
Jeg har begge spil, og finder bestemt FIFA mere underholdene, så det med at sige at FIFA er for folk der ikke kan finde ud af PES er da en gang pis..

Og så er FIFA nødvendigvis ikke let, det er sq da udfordrende at spille World Class, især når man er EFB mod Real Madrid :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 15:11 
Jeg vil også anbefale PES2 - hvis du er fodbold-fanatiker... Jeg har prøvet det hos en ven og er stadig ikke kommet over det (!) Det er virkelig godt
»You'll never walk alone«
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig