X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 Cup: Resultater


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 19/02-04 01:00, rettet 24/02-04 00:48 
PES3 Cupen er afsluttet. Hvordan gik det, hvem vandt, hvem tabte, hvem levede op til forventninger og hvem gjorde ikke. Der er billeder og tekst fra træffet.

Se Naieras billeder: www.playright.dk/galleri.php?id=16

Se RJK's billeder: www.playright.dk/galleri.php?id=17

Læs artiklen
majjohamajjohaSkrevet 19/02-04 10:06 
Jeg savner VIRKELIG kommentarene som Naiera da plejer at skrive, hvordan kan det være at de ikke er der denne gang?
RitesRitesSkrevet 19/02-04 10:16 
Dovenskab længe leve?
» a winner is you «
quadquadSkrevet 19/02-04 12:52 
Synes Cronoss bliver større og større. Har mine betænkligheder ved at rykke ham rundt i Super Monkey Ball 2 denne gang..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/02-04 14:19 
Fuck en gangster (^_^)
Home is where the hardware is..
CronossCronossSkrevet 19/02-04 15:32 
Du KAN jo slet ikke rykke mig rundt i SMB 2 ;)

Snakkede vi ikke engang om at jeg skulle vise dig en rigtig amerikansk fodboldtackling?
quadquadSkrevet 21/02-04 00:41 
Jo det gjorde vi, men så faldt du over et lyserødt spil og vi kom fra det igen. Efterhånden synes jeg bare du skulle vise mig den tackling i fever istedet for:)
HardballerHardballerSkrevet 21/02-04 04:05 
Kan da rykke jer begge rundt, hvis det skal være.. ;)

Nu må jeg jo lige se om jeg kan komme til Konsoltræf, og så må en af jer jo lige tage en amerikansk bold med.. Nah, hvis jeg kommer, så kommer jeg jo for at game, ikk fordi.. Glem det, heh..

Små mennesker :)
ChronoChronoSkrevet 21/02-04 09:08 
Læg mærke til at jeg er den mest fair spillende! Hvis jeg havde spillet ligeså svinsk som i andre havde jeg jo nok vundet :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BatemanBatemanSkrevet 24/02-04 17:58 
Synes stadig finalen i single player var en skamplet i PES-cuppens historie. (og det er ikke Mxls spil jeg taler om)

En kamp med 3 udvisninger hører ikke hjemme i den slags turneringer >:)

Hvad siger I?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 18:00 
Hardballer>
Kan da rykke jer begge rundt, hvis det skal være.. ;)

Nu må jeg jo lige se om jeg kan komme til Konsoltræf, og så må en af jer jo lige tage en amerikansk bold med.. Nah, hvis jeg kommer, så kommer jeg jo for at game, ikk fordi.. Glem det, heh..

Små mennesker :)

Er du ikke 15? : )
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig