X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Unreal Tournament 2004


Svar
RitesRitesSkrevet 18/02-04 12:30 
Er der andre der har fået gennemspillet demoen, specielt Onslaught, til hudløshed.

Ikke bare er det en værdig efterfølger til UT2003, det er sgu en værdig efterfølger til UT!
Onslaught, som bedst kan betegnes som lige dele PlanetSide, Tribes og UT, er simpelthen genialt udført. Ingen balance issues (selvom Leviathan ser grum ud...) og alt er bare i harmoni.

Smukt.
» a winner is you «
TurricanTurricanSkrevet 18/02-04 13:15 
jeg kunne ikke være mere enig....
The Gods pause for a moment...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 18/02-04 14:13 
jeg har ikke downloaded den endnu men ville også lige hører jeres meninger om det først :)
kingsizekingsizeSkrevet 18/02-04 14:37, rettet 18/02-04 14:38 
endeligt noget fornuftigt ud at turrican mund. ;)
Det er en helt fantastisk demo og ja onslaught er genialt!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
RaGeRaGeSkrevet 18/02-04 15:03, rettet 18/02-04 15:04 
Onslaught (grineren med de forskellige køretøjer) er virkelig en dejlig fornyelse i UT serien :) Sjældent har jeg nydt et UT spil så meget, så jeg kan slet ikke holde ventetiden ud længere inden UT2k4 bliver ugivet, selvom man har demoen :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/02-04 15:39, rettet 18/02-04 15:39 
Ja de har faktisk peppet det nok op til at jeg vil til at spille UT igen! har næsten ikke spillet det siden den første UT kom ud! det kan bare godt blive lidt trivielt kun at spille demo'en! men så må vi jo bare håbe at der ike går så lang tid før den kommer ud! :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
ComradeComradeSkrevet 18/02-04 15:56 
Lader til at blive et rigtig fedt spil. Kan også godt li' onslaught men den bane hvor man skal hoppe fra køretøj til køretøj er også ret så fed.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 18/02-04 18:33 
Assault

Jeg har virkelig gamet demoen for meget ;)
-Men glæder mig også til den fulde version, selvom man så ligepludselig ikke er på hjemmebane mere med alle de nye maps :)

Bliver dog ret med lidt afveksling.

Forresten også cool at se, at folk kan kommentere et PC spil fornuftigt uden at fyre l*rt af -men nu har Okotta så heller ikke postet her endnu :)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig