X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman Vs. Alien Vs. Predator??


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/02-04 17:16 
Bliver det til en rigtig film og ikke kun den lille bid der er lavet indtil videre der kommer?? Jeg har en 5 min. bid som både starter som en rigtig film og slutter som en rigtig film, bare lidt for tidligt at slutte den når han(Batman) står med ryggen til de 5-6 Aliens og med tre Predatorer foran sig :-/
Man når da og se at Jokkeren bliver nakket af en Alien og at han selv (Batman) for ordnet en Predator ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/02-04 17:22 
Har set den - Ret fed! Det er vist nok nogle filmstuderende, der har hygget sig?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 03/02-04 17:26 
Men efter Freddy Vs. Jason, Alien Vs. Predator og Freddy Vs. Jason Vs. Ash tør man vel dårligt føle sig sikker mere :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-04 17:28 
Glæder mig til Sony vs MS.. Nå nej, det er jo ikke en film : )
Home is where the hardware is..
CoreCoreSkrevet 03/02-04 17:29, rettet 03/02-04 17:29 
RJK
-Vær sød og sig at den sidste titel i din liste der er en joke...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 03/02-04 17:30 
Link???
CoreCoreSkrevet 03/02-04 17:32 
Og ja den der batman/predator/aliens-ting er noget filmskole-halløj, men helt sikkert de 5-10 minutter værd, men en hel film af den kvalitet ville være langt ude...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 03/02-04 17:33 
Core>
Vær sød og sig at den sidste titel i din liste der er en joke...

Den er ikke annonceret, men der var (er stadig?) kraftige rygter efter FvJ klarede sig godt (selvom den faktisk er ret elendig).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/02-04 17:41 
Må sige at dem der har lavet filmen godt nok er nogle gode studerende så :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/02-04 17:41 
Frederikkeller>
Link???

Håber dette virker? Hvis ikke søg på "Batman - dead end".

Batman dead end
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 03/02-04 17:41 
Ash fra Evil Dead?

Og ja, jeg kunne også godt tænke mig et link til AvP + Batman tingen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/02-04 18:06 
Naiera>
Ash fra Evil Dead?

Ja.

Jeg ville gå med til meget for en fjerde Evil Dead.

Men ikke _det_...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/02-04 18:29 
Jeg synes også det lyder fjollet. Jeg har ikke fået den set endnu, men Frede Vs. Jasen er fjollet "nok"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/02-04 18:36 
Freddy-delen af konceptet er egentligt godt nok * - omend vist lidt rigeligt inspireret af 3'eren - men alt med Jason er bare klistret på...

*** MINI-SPOILER ***

De spærrer alle børn, der bare har hørt om Freddy, inde på en hemmelig anstalt og pumper dem så op med anti-drømme-piller. På den måde kender ingen udenfor til Freddy og så kan de ikke drømme om ham etc. etc. og så har han ingen magt.

*** MINI-SPOILER ***
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/02-04 18:45, rettet 03/02-04 18:47 
Ja, jeg har hørt om den ;) AvP har jeg dog ikke noget imod... Den glæder jeg mig faktisk meget til!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/02-04 22:16 
Vil du have et link?

Du kender sikkert siden
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 03/02-04 23:56 
Det kan godt være jeg ser for mange b-film, men jeg synes nu den Batman Vs. Aliens Vs. Predator ser ret fedt ud :)
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 04/02-04 00:41 
Helt sikkert, den er rimeligt fedt lavet. Måske det bare er mig, men hvis der nogensinde er nogen der tager projektet op, så håber jeg ikke at Batman skal rende rundt i det kluns. Han ligner jo et levn fra 80'erne ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AmbyAmbySkrevet 04/02-04 08:27 
Kortfilmen "Batman: Dead End" er lavet af Sandy Collora, som er kendt for at lave reklamefilm. Filmen er primært lavet fordi han er fan, men også som en slags visitkort for at vise hvad han kan. Filmen blev vist offentligt ved at Comiccom i San Diego. Siden da er den blevet rost blandt andet for at indenholde mere stemning end alle Batman film tilsammen (Jeg er delvis enig).
Derudover er Aliens og Predators ikke fremmed for batman universet.

Nu samtalen er drejet ind på Vs. (samt Freddie), synes jeg at Freddie Vs Jason er ganske interessant. Dels fordi den er vellykket og selvironisk, men også fordi et andet manuskript fortæller at Jason oprindelig kom fra Elm Street.

Jason kan som bekendt ikke dø, og Freddie kan ikke finde hvile før han har slået alle børn fra Elm Street ihjel. Dvs de holder hinanden oppe :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/02-04 12:12 
Dark-Light>
Jason kan som bekendt ikke dø, og Freddie kan ikke finde hvile før han har slået alle børn fra Elm Street ihjel. Dvs de holder hinanden oppe :)

Måske en geek alert - Men hvorfor kan han ikke dø? Jeg har aldrig set den første fredag d. 13.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalsgaardPalsgaardSkrevet 04/02-04 12:26, rettet 04/02-04 12:28 
RJK>
Naiera>
Ash fra Evil Dead?

Ja.


ÆV, jeg troede du mente Ash fra Pokémon....:'(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KTCKTCSkrevet 04/02-04 12:33 
Dark-Light>
men også fordi et andet manuskript fortæller at Jason oprindelig kom fra Elm Street.
Har du en kilde på det? For mig virker det lidt ulogisk, da jeg ikke umiddelbart kan finde nogen fælles folk bag de to serier. Fredag d. 13 er iøvrigt fra 1980 og A Nightmare On Elm Street er fra 1984, så det er vel næppe fra det første manuskript?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/02-04 12:39 
New Line cinema købte rettighederne til Jason og kan vel bare "lave om" som de lyster?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 04/02-04 12:50, rettet 04/02-04 12:52 
Jeg har ikke et desideret manus link, men har sakset dette fra en tråd:
Jeg arbejder indenfor branchen, og trak lidt i nogle tråde og fik det... Sch....

Det manus jeg havde også nogle elementer af platheder...
dog ikk så plat med en boksering osv...


Men det geniale i det er følgende: (jeg synes det var genialt anyway)

Jason Vorhees var som barn et barn af Elm Street, og hans forældre var med til at myrde Krueger. Efter flyttede de fra Elm Street og tog til Crystal Lake, men Freddy forlod aldrig Jasons hjerne og styrede ham gennem sine drømme ( ergo derfor myrder han løs til højre og venstre)
Freddy kan derfor aldrig helt dø, da han ikke har slået det sidste barn af Elm Street ihjel, Jason.
Denne hemmelighed finder nogen ud af gennem drømme, Freddys datter, og hun prøver at finde en løsning mens hun og hendes "følge" kæmper for overlevelse.

Det endelige showdown - Jason indser at han er blevet manipuleret af Freddy og istedet for at dræbe heltinden, går han på Freddy og de kæmper mod hinanden. (det var ikke så fedt som i filmen)

Så kommer der noget plat med djævelen osv. men nu kommer det jeg synes der var bedst ved manus:

En af hovedpersonerne (heltene) bliver af grunde jeg endnu ikke selv kan gennemskue, tilbage til dengang de skal anholde Freddy (inden de kludrer i det og han bliver slået ihjel af forældrene)

Han sørger for at alt bliver ordnet så Freddy bliver anholdt, og da han går hjem gennem gaden ser han denne gang en Jason der sidder i en sandkasse i en skole, og istedet for en hockey har en cowboyhat på, og bliver taget til sig af de andre børn.

Resultat: Jason bliver aldrig morder,
Freddy bliver anholdt og får sin straf uden han bliver et mareridtsvæsen
Alt ender godt
konklusion: NEw Line kan ikke lave flere sequels....

I baggrunden høres den klassiske sang i anden version:
One Two Freddy can't come for you
Three Four Unlock your door
Five six : Pack your crusifix
Seven Eight: Stay Up Late
Nine Ten: You can sleep again...

Det er ikke en af de gamle film, men et tidligt manus udkast til Freddie Vs Jason
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AmbyAmbySkrevet 04/02-04 12:56, rettet 04/02-04 12:57 
Der var desuden også flere forskellige slutning til filmen, hvoraf jeg bestemt var vild med en af dem:

This ending featured Freddy and Jason fighting in Hell. However, chains rip out of the darkness and catch both of them. Then Pinhead, from "Hellraiser," appears, and asks, 'Now, gentlemen, what seems to be the problem?'
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/02-04 13:53 
Jeg tror en Pokémon Vs. Digimon vil blive R rated, men ellers kunne jeg godt tænke mig at se den ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/02-04 14:59 
Born2Play>
Måske en geek alert - Men hvorfor kan han ikke dø? Jeg har aldrig set den første fredag d. 13.

*** FRIDAY THE 13TH SPOILER! ***
Jo, ser du. Plotmæssigt er Jason forbandet. Han druknede i ved Camp Crystal Lake, og hans mor gik bananas og slagtede løs i etteren fordi hun ville have hævn over, at party-konceptet blev ved med at blive brugt selvom det havde kostet hende sønnike. Jason er slet ikke morderen i part 1... det bliver han først i de efterfølgende, hvor han hævner moderens død.

Teorien er derefter, at Jason bliver en zombie/undead/cursed/killer/psycho efter part 3, da han tager en hel del tæsk til sig, som uden tvivl ville slå ethvert normalt menneske ihjel.

*** SPOILER END ***

Den filosofiske grund er derimod meget simplere; Etteren fik kultstatus og efterfølgerne gav grobund for en hardcore fanskare, som efterhånden har slået Jasons navn fast i gysergenren. Nu er hans fame blevet så stor, at selv et mere mainstream publikum kan holde ud at se hans eskapader, og når man så parrer ham med et andet ikon (Freddy) får man begge fanskarer trukket i biffen med næsten dobbelt fortjeneste til følge...

It's all about money, baby!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig