X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA laver godt Bond spil?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/01-04 11:09 
Check IGN's videopreview af Everything or Nothing.

Det ser lovende ud.

Bl.a er der coop igennem hele spillet.

Umiddelbart ligner det lidt Freedom Fighters, og det var jo et ganske godt spil.

Jeg tror sgu bare at jeg køber det - har et eller andet med 3rd person shooters.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/01-04 11:29 
Er ved at downloade lige nu. Bliver spændende at se.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 23/01-04 12:33 
Har stadig mine tvivl da det er EA, men coop lyder lovende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/01-04 12:57 
Link?
Home is where the hardware is..
OkottaOkottaSkrevet 23/01-04 13:01 
Her er det.

Man skal være Insider.

Bond video preview
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/01-04 13:12, rettet 26/02-04 19:00 
Trist :/

Men faldt lige over spillet på liksang i går! Lækkert boxart!
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 23/01-04 16:13 
Demoen var ikke videre spændende, men måske...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 29/01-04 14:59 
hmm...hvorfor har i så meget imod EA de har da lavet mange gode spil som f.eks battlefield...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/01-04 15:10 
Digital Illusions har lavet Battlefield 1942, EA er bare udgiver.
(...)
OkottaOkottaSkrevet 21/02-04 13:10 
IGN's nye videoreview har solgt mig - Jeg skal ha' Everything or Nothing.

Spillet er tilsyneladende poleret i en grad vi ikke er vant til at se, med EA spil; F.eks understøtter spillet widescreen (første EA spil jeg har oplevet, der gør det), og de forskellige gamemodes ser ud til alle at være sjove; Check lige motorcykel banen - DET ser lækkert ud, rent grafisk.

IGN har iøvrigt osse en head 2 head oppe - Xbox versionen vinder. Underligt nok, så er Cube versionen grimmere, rent grafisk, end PS2 versionen - Cube versionen har næsten ingen pæne reflektioner og skinnende overflader; Det har selv PS2 udgaven(!) og lyset i Cube udgaven er osse inferiørt overfor Xbox og PS2 udgaverne. Xbox versionen er den pæneste og har den bedste framerate.

Nå, men jeg køber det ihvertfald, og hvis det er dårligt, så kan det jo returneres :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/02-04 01:47, rettet 23/02-04 02:06 
Nightfire understøtter også widescreen.

Jeg synes da, at EA altid har fået noget ganske godt ud af Bond licensen. Ok, Agent Under Fire var skuffende, men ellers har det da været ret gode spil (Hvis vi ser bort fra udgivelserne til PSX - en SKANDALE!)
Nightfire synes jeg er rigtigt underholdende, men det blegner i forhold til The World Is Not Enough til N64 - det er det bedste Bond spil, nogensinde!
Efter min mening lever GoldenEye stadig højt på, at det var den første rigtigt vellykkede konsol FPS. Og ja, det var da ualmindeligt gennemført, opfindsomt og grafisk imponerende, og alle spilmodes var supergode.
Men, det samme gælder TWINE - blot har det fjernet de små fejl, der irriterede i GoldenEye: Den totalt ustabile framerate og den manglende mulighed for at hoppe i multiplay. Expansion Pak understøttelse og ægte, indtalte stemmer gør det bare bedre! Ja, det er en skamløs efterligning af GoldenEye, men TWINE gør det hele bedre.

Og så lige til sidst: TWINE til N64 og PSX er to vidt forskellige ting. PSX udgaven var da godt nok skræmmende dårlig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 10:28 
DeluxScan>
Men, det samme gælder TWINE - blot har det fjernet de små fejl, der irriterede i GoldenEye:

Det er en spøg det her, ikke?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 10:29 
Nej, der er faktisk folk der ikke mener at GE er det bedste nogensinde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 10:46 
Det er også i orden, men ligefrem at mene at TWINE er bedre. Og tilmed uden framerate problemer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/02-04 18:23, rettet 26/02-04 18:49 
Beklager, jeg opdagede ikke lige, at nogen havde svaret.
Hvorfor synes du ikke TWINE er bedre? Mht. til framerate, så er den i hvert fald bedre end i GoldenEye (Hvis man lader være med at slå Expansion Pak understøttelse til).
Og nu snakker jeg udelukkende N64 - TWINE til PSX er en gang crap!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 26/02-04 20:04 
Fik Everything Or Nothing (Xbox) idag, og det har faktisk underholdt mig så meget, at jeg slet ikke har pakket Beyond Good And Evil ud af foliet endnu(!)

Det bekymrer mig lidt, at et EA spil underholder SÅ meget.

Når jeg har spillet det lidt mere, så kan jeg give en bedre vurdering af det, men indtil nu så er det vældig sjovt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 21:07, rettet 26/02-04 21:07 
Jeg har lige et par spørgsmål.

-Er der mulighed for link-play?
-Hvor mange kan man spille mod hinanden?
-Er der bots?
-Kan man indstille sensitivity?

Okotta>
Jeg tror sgu bare at jeg køber det - har et eller andet med 3rd person shooters.

Er spillet virkelig 3.person!? Hvis ja, så regner jeg ikke med at købe det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-04 09:41, rettet 27/02-04 09:58 
DeluxScan>
Hvorfor synes du ikke TWINE er bedre?

Der er mindre frihed. Man er mere tvunget til at gøre tingene, som Eurocom vil have det. Mange af banerne minder om hinanaden, er ræs gennem spillet. Dertil kommer at AIen er meget upålidelig. Det er den også i GE, men ikke lige så meget som i TWINE. Spil Mansion banen for tydelige eksempler.

Ikke at jeg synes at spillet er dårligt, det er bare ikke nær GE. Jeg ville give det 7/10.

Mht. til framerate, så er den i hvert fald bedre end i GoldenEye (Hvis man lader være med at slå Expansion Pak understøttelse til).

Det mener jeg så kan diskuteres. Der er nogle trælse ryk i TWINE hele tiden når man går. Det ser forkert ud. Måske er det ikke frameraten der har skylden, men mere måden bevægelsen af hovedpersonen er lavet på. Man går i ryk.

Men jeg tror lige, at jeg vil gå hjem og finde det frem. Meget passende da jeg i øjeblikket spiller GE/PD :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HardballerHardballerSkrevet 27/02-04 09:59 
Synes også GE er klart bedre end TWINE..

Mht. det med "ryk" så kan jeg kun give bede-x ret i, at det ser forkert ud.. Og jeg synes faktisk at ALT er bedre i GE, selv multiplayerdelen..
OkottaOkottaSkrevet 27/02-04 11:25 
Konsolkongen>
Jeg har lige et par spørgsmål.

-Er der mulighed for link-play?
-Hvor mange kan man spille mod hinanden?
-Er der bots?
-Kan man indstille sensitivity?


Er spillet virkelig 3.person!? Hvis ja, så regner jeg ikke med at købe det.

Jeg har slet ikke prøvet multiplayer, og ved kun at der er coop i spillet :-)

Mener ikke man kan indstille sensitivity - man behøver heller ikke, da den er god som den er.

Det fungerer glimrende i 3rd person.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-04 13:32 
Okotta>
Mener ikke man kan indstille sensitivity - man behøver heller ikke, da den er god som den er.

Vil det sige at den er hurtig eller langsom?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 27/02-04 13:35, rettet 27/02-04 13:35 
Hvordan er bilbanen(erne) ? Det er tit de baner som underholder mig mest i Bond spil, så det er jo ret vigtigt at de er gode.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 27/02-04 15:14 
Konsolkongen>
Vil det sige at den er hurtig eller langsom?

Hvis du spørger på den måde, så vil jeg sige den er hurtig - men ikke FOR hurtig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 27/02-04 15:15 
Comrade>
Hvordan er bilbanen(erne) ? Det er tit de baner som underholder mig mest i Bond spil, så det er jo ret vigtigt at de er gode.

De bilbaner jeg indtil nu har prøvet, har været sjove og udfordrende. Styringen på bilerne kunne måske godt være lidt mere præcis, men det fungerer nu meget godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
rapsacrapsacSkrevet 27/02-04 17:55 
Jeg har lige købt GC-versionen og må tilslutte mig Okottas kommentarer, spillet virker indtil videre lækkert med stabil framerate og god styring. Jeg synes dog, at banerne er lige hurtige nok at gennemføre og håber at de bliver både længere og sværere længere inde i spillet.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
PlaykidPlaykidSkrevet 01/03-04 06:44 
Nogen der har prøvet multi player endnu, eller vil komme med flere indtryk af historie delen?
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 01/03-04 14:33 
Det virkede ikke overvældende sjovt i coop. Virkede lidt rodet.

Singleplayer er hvad spillet skal spilles i - li'som anmeldelserne siger.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig