X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NES og SNES butikker?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 08/01-04 17:04 
Er der nogen der ved hvor der er genbrugs butikker der handler med gamle spil?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
OkottaOkottaSkrevet 09/01-04 12:10 
Læsehesten gør ihvertfald.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 15:21 
I hvilken by snakker du om?
Jeg vil gerne vide hvis der er flere butikker?
er der andre som der kender nogen?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JuggernautJuggernautSkrevet 09/01-04 15:23 
Læsehesten er nok den mest omtalte her på forummet. Ellers er der diverse loppemarkeder hvor en del herinde har gjort nogle gode fund.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
EulogyEulogySkrevet 09/01-04 15:47 
I esbjerg er der jo også bogormen..
'Hi super nintendo Chalmers'
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 17:41 
Bogormen kender jeg. men hvor ligger der en læsehest der handler med nes og snes spil?
Jeg ved der er en i Kolding, men de handler ikke med de spil.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
biggiesbiggiesSkrevet 09/01-04 18:25 
der ligger en i aalborg som gør
OkottaOkottaSkrevet 09/01-04 18:45, rettet 09/01-04 18:45 
solid snake >
I hvilken by snakker du om?

I Aalborg.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 19:04 
Surt fordi jeg bor langt fra ålborg
Men er der ikke andre end de 2 butikker?
Jeg kan ikke forstå hvis der ikke er flere der handler med brugte nintendo spil.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 09/01-04 19:44, rettet 09/01-04 19:45 
Som jeg har nævnt flere gange før, og som du sikkert allerede har fundet ved at søge, så har Læsehesten i Silkeborg haft en del retro, men der har været "en" forbi og gøre det af med det ;p

Udover moderne platforme har de kun PS1 og N64 tilbage - sidstnævnte er meget dyre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 19:49 
Okay tak for tippet Rune.
Men jeg havde så ikke lige læst, at der lagde en butik der.
er der nogen som kender andre butikker end de nævnte?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 09/01-04 20:45, rettet 09/01-04 20:46 
Der skulle også ligge Læsehester i Frederikshavn, Kolding, Odense og Hobro. Jeg har dog aldrig været i nogen af dem, ved ikke om de er i kæde med de andre, hvad de forhandler eller enddog om de stadig eksisterer. Det tog to sekunder at finde den oplysning med Google...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 20:49 
klart nok Det kunne jeg også selv have gjort, men derfor får jeg jo ikke at vide om de sælger gamle nes og snes spil. derfor oprettede jeg dette indlæg i håb om der var nogen der vidste det
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 09/01-04 20:54, rettet 09/01-04 20:55 
Det kunne jo være folk havde mere lyst til at svare, hvis det virkede som om, at du selv havde forsøgt at finde ud af tingene først. Fx har mindst tre af butikkerne websites, som er meget lette at finde. Bare en idé...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-04 21:12, rettet 09/01-04 21:12 
Det har jeg altså også jeg har hente adresser fra internettet på denne side fra rabbaten
Byt de gamle spil
Find en forretning nær dig:
på linket herunder

Men der står bare ikke noget om de har nes og snes spil.
ja jeg kunne jo bare ringe til dem og spørger.
Men nu der er et forum for disse ting, så tænkte jeg lige, at jeg kunne spørger her først

her er en liste over bytte butikker
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 16/01-04 09:43, rettet 16/01-04 09:45 
RJK >
Der skulle også ligge Læsehester i Frederikshavn, Kolding, Odense og Hobro. Jeg har dog aldrig været i nogen af dem, ved ikke om de er i kæde med de andre, hvad de forhandler eller enddog om de stadig eksisterer. Det tog to sekunder at finde den oplysning med Google...

Jeg har selv lige prøvet. Men det blev jeg altså ikke klogere af. Det er kun læsehesten i Ålborg der oplyser at de sælger nintendo 8bit spil og super nintendo spil.
Så jeg håber på at der er nogen som har oplysninger, om butikker der handler med brugte nintendo spil, til de gamle konsoler.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SailormoonSailormoonSkrevet 16/01-04 09:54 
Der ligger også en læsehest i Randers som arbejder sammen med læsehesten i Ålborg (bytter spil osv.), de skulle også gerne have et udvalg af gamle spil.
solid snakesolid snakeSkrevet 16/01-04 19:37 
Tak for det jeg tro lige at jeg ringer til læsehesten og spørg dem hvad de har at byde på.
og om de har flere butikker med gamle nintendo spil
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CanonCanonSkrevet 20/01-04 14:25 
Og hvad fandt du ud af?
Bah...
solid snakesolid snakeSkrevet 20/01-04 17:10, rettet 20/01-04 17:19 
Læsehesten er ikke en kæde. Derfor kan de ikke hjælpe mig med at finde ud af hvad de andre butikker har.
Jeg har kun lige ringet til den i ålborg.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 10/02-09 23:58 
Jeg mener at der skulle være nogen byttebutikker i Vejle, men er der nogen der ved noget om det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Krans.KKrans.KSkrevet 11/02-09 01:35 
Det er der, jeg mener faktisk der er to nu(?). Der lå tidligere en i Vedelsgade, men det er vist den, der nu er flyttet til Vestergade.
Derudover mener jeg, der er åbnet en til som også ligger inde omkring bymidten, men jeg har ikke været i nogen af de to selv.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
WikzoWikzoSkrevet 11/02-09 07:36 


Nes Bozz
nerosnerosSkrevet 11/02-09 08:17 
Tag til teleparadis i Flensborg :-)
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 11/02-09 08:42 
neros>
Tag til teleparadis i Flensborg :-)

Har du en adresse på den eller måske en forklaring på hvor man finder den?
Jeg har tit kigget efter retro-konsol butikker i Flensborg, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde nogen. Når vi er der plejer vi at holde nede ved havnen og gå via gågaden hen til en plads med en større kirke, er der nogle butikker i nærheden af den?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
happyEDhappyEDSkrevet 11/02-09 09:16 
for enden af gå gaden
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 11/02-09 10:49, rettet 11/02-09 10:53 
silverstar>
Har du en adresse på den eller måske en forklaring på hvor man finder den?

Så vidt jeg husker ligger den for enden af gågaden efter kirken. Jeg husker også man skal over en stor bred gade! Jeg har lige forsøgt at finde deres hjemmeside men synes ikke jeg umiddelbart kan finde den? Så det med adressen bliver lige lidt svært, men det skal opklares!

De har et hav af SNES titler.
Bashful Neophyte
dchangdchangSkrevet 11/02-09 13:05, rettet 11/02-09 13:05 
Hermed opklaret, helt klart også min favoritbutik i Flensborg.

Telespiele Paradies...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 11/02-09 13:12 
Super. Jeg var vist helt galt med navnet ;-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 11/02-09 13:47 
Bare af nysgerrighed... er det kun tyske snes spil de har eller har de også en go del engelske?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 11/02-09 13:56 
Begge dele, men du skal se dig for ihvertfald hvad angår RPG'erne.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-09 14:44 
I har det godt dérovre på fastlandet. Vi har ikke en skid hér i københavn så vidt jeg ved...
nerosnerosSkrevet 11/02-09 14:55 
Mon der ville være et marked for sådan en butik hvis man fik den dumme ide at åbne/lave en her i DK..?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/02-09 15:25 
Det ville nok være det dårligst tænkelige tidspunkt at gøre det, i disse pirat-tider. :)
Markedet er forsvindende lille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 11/02-09 16:33 
Tror da det kunne være en fin ide, det ser da ud til at Ham der har statede retro-computer.dk går det da rimligt for, og Det er da noget svære at kopiere et Nes spil eller Snes spil vil jeg sige, og dem der køber dem vil nok også gerne have Org. spil.
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 11/02-09 17:10 
Krans.K>
Det er der, jeg mener faktisk der er to nu(?). Der lå tidligere en i Vedelsgade, men det er vist den, der nu er flyttet til Vestergade.
Derudover mener jeg, der er åbnet en til som også ligger inde omkring bymidten, men jeg har ikke været i nogen af de to selv.

Jeg kan bekræfte at de stadig ligger der, jeg fandt ikke den nye, men tak for hjælpen.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
silverstarsilverstarSkrevet 11/02-09 17:28 
Cool, takker. Den butik får et besøg næste gang jeg er i Tyskland.

Darkbeat: Hehe, nice tag-linie, det tog lige lidt inden den fes ind på lystavlen :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
QweetixQweetixSkrevet 11/02-09 17:58 
I Viborg har vi Bog Centralen :) De har 40+ NES, SNES og N64 spil... Langt størstedelen af dem er boxed...
3of193of19Skrevet 12/02-09 01:43 
neros>
Begge dele, men du skal se dig for ihvertfald hvad angår RPG'erne.

Hehe ja, Final Fantasy: Mystic Quest
Favorit monster: Horrorwindel (horror-ble på dansk)
solid snakesolid snakeSkrevet 12/02-09 11:42 
Kobra>
solid snake>
Jeg kan bekræfte at de stadig ligger der, jeg fandt ikke den nye, men tak for hjælpen.. :O)

Hvordan var spiludvalget og priserne?. Det kunne være sjovt nok lige at besøge dem igen, selvom jeg personligt har holdt mig til bogcentralen i Horsens, de sidste mange år.



Den i vestergade havde intet, kun pc spil. Den i Vedelsgade havde lidt Nintendo 64 spil, men ikke noget komme efter, alle var uden kasse og manualer. Der var lidt Game Boy spil også uden kasse og manual. priserne var fra 75kr og op.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 12/02-09 11:44 
Wikzo: ja Bozz kunne man godt bruge, jeg kan bare godt li at snuse rundt i bytte butikker, der kan man være heldig og finde noget godt engang imellem. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
nerosnerosSkrevet 12/02-09 22:20, rettet 12/02-09 22:20 
Fnis :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig