X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt Nytår!


Svar
UltraUltraSkrevet 31/12-03 13:27 
Kan i have et godt nytår og må vi få flere kampe mod hinanden i det nye år! :)
I've fuck the girl in Hanson...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
HardballerHardballerSkrevet 01/01-04 23:01 
Godt nythår.. Cool nok aften, dog den eneste i lang tid hvor jeg var ædru.. Dog fint nok med kanonslag og strygere :) (Hmm, havde jeg ikk oz det sidste år?? ;)

;)
AmbyAmbySkrevet 02/01-04 00:14 
Dr. Mogensen >
...en 15" krysantinum bombe...

Som så lige er det mest ulovlige man kan sætte en lunte i. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 00:15 
Hvad hvis man bruger svovl?
FourDFourDSkrevet 02/01-04 00:17 
Ja, skidegodt nytår til jer allesammen!
Havde det selv skide skægt med at gøre alle mulige drengerøvs ting, som at fyre romerlys af i hånden, og kaste med heksehyl :P

Og så drak jeg nok lidt for meget i forhold til min alder :P
(Men selv ikke efter et glas øl, lidt champagne, en helvedes masse cider, og et champagne kunne få mig til at brække mig, eller få det dårligt ;P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 00:20 
Og det skulle være meget? LoL.. Hvorfor skal folk altid snakke om det der med at brække sig? Det er ikk sejt, det er klamt..
BomberBomberSkrevet 02/01-04 00:42 
jeg er stadig fugl...og mit køkken er brændt...pis os...der gik ild i wokken.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/01-04 00:49 
Jeg var pinlig ædru hele aftenen, mens resten af familien væltede rundt. Jeg var stadig pinlig (men det er jo ikke noget nyt).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JesperJesperSkrevet 02/01-04 08:16 
Dark-Light >
Dr. Mogensen >
...en 15" krysantinum bombe...

Som så lige er det mest ulovlige man kan sætte en lunte i. :)



Tvivler på det er mere ulovligt end andet ulovligt fyrværkeri :)

Min nytårsaften gik også helt fint. Var nede og fyrre en ordentlig bunke fyrværkeri af, fik lidt at drikke og en masse god mad... Stuen var fyldt med flag dagen efter - pokkers bordbomber! Der var så også lige ved at gå ild i spisebordet, da der gik ild i papirsdugen ;)
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig