X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode britiske online shops


Svar
SideshowSideshowSkrevet 11/10-03 13:59 
Jeg havde bestilt en masse gode spil til billige penge hos cdwow. Første gang jeg handlede hos dem var der ingen problemer. Men denne gang er mine penge blevet smidt tilbage. De bruger noget der hedder worldpay og det sucks åbenbart. Der er ingen forskel på mine kredit kort eller adresse oplysninger. Pengene blev også trukket fra min konto, men er nu kommet retur. Fuck cdwow!

Er der nogen som kender andre gode britiske online shops? Der må gerne være et stort udvalg af konsolspil.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PoulPoulSkrevet 11/10-03 14:05, rettet 11/10-03 14:06 
Gameplay er efter min mening en af de rigtige gode britiske online shops. Jeg ved ikke lige hvordan deres priser ligger i forhold til f.eks. CDWOW, men servicen er i hvert fald helt i top.

Gameplay
SideshowSideshowSkrevet 11/10-03 14:07 
Den sad jeg faktisk lige og kiggede på. Men hvordan med told og alt det fis? Bliver skidtet nakket og så ryger prisen skyhøj eller hvordan?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dpldplSkrevet 11/10-03 14:15 
Gameplay ligger i England. Så gæt dig selv til det med told :P

Og gameplay er faktisk et godt sted at handle. Har selv købt derfra et par gange
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 11/10-03 14:31 
Jeg er også fuldt ud tilfreds med gameplay.

De leverer en god service og er ret hurtige (fik min XBX skærm på 3 dage, med deres prioterings service).

Deres Live Servive kan også klart anbefales, du bliver lynhurtigt stillet om til en supporter som er klart til at svare.
Spiller nu: Halo 3
SideshowSideshowSkrevet 11/10-03 14:42 
dpl >
Gameplay ligger i England. Så gæt dig selv til det med told :P

Og gameplay er faktisk et godt sted at handle. Har selv købt derfra et par gange

Jeg kan ikke selv gætte det med told. Du svarede ikke på mit spørgsmål. Man betaler ikke nødvendigvis told, blot fordi skidtet kommer fra England. Der er visse butikker, som er dygtige til at sende, så det undgår tolden. Cdwow sendte altid så det undgik tolden.

Har du selv handlet hos gameplay før? Hvis ikke, vil jeg gerne høre fra nogen der har, om det bliver taget i tolden?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
enfenenfenSkrevet 11/10-03 14:42 
Sideshow >
Jeg havde bestilt en masse gode spil til billige penge hos cdwow. Første gang jeg handlede hos dem var der ingen problemer. Men denne gang er mine penge blevet smidt tilbage. De bruger noget der hedder worldpay og det sucks åbenbart. Der er ingen forskel på mine kredit kort eller adresse oplysninger. Pengene blev også trukket fra min konto, men er nu kommet retur. Fuck cdwow!

Jeg har aldrig haft problemer hos CD-Wow og jeg har nok lagt over 100 ordrer hos dem.

Mon ikke du bare skulle have nogle penge på kontoen, inden du bestiller ;)

PS.
Der er ingen grund til at svine CD Wow til, bare fordi du har problemer. Skriv til dem istedet og måske finder i grunden til problemet.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 14:56, rettet 11/10-03 14:56 
Sideshow >
Jeg kan ikke selv gætte det med told. Du svarede ikke på mit spørgsmål. Man betaler ikke nødvendigvis told, blot fordi skidtet kommer fra England. Der er visse butikker, som er dygtige til at sende, så det undgår tolden. Cdwow sendte altid så det undgik tolden.

Har du selv handlet hos gameplay før? Hvis ikke, vil jeg gerne høre fra nogen der har, om det bliver taget i tolden?

dpl gik ud fra at det var almen viden at ting fra England ikke bliver "udsat" for Told & Skat.

Når CD-WOW skal sende på en speciel måde (ompakning i Sverige), er det fordi butikken ligger i Hong Kong.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 11/10-03 15:05 
Sideshow >
Har du selv handlet hos gameplay før? Hvis ikke, vil jeg gerne høre fra nogen der har, om det bliver taget i tolden?

he. Nu skrev jeg jo, at det var et godt sted. Og jeg selv har handlet der et par gange (og kan ikke være mere tilfreds)

Og det men told har Naiera jo svaret på. (det med at betale told, sker kun vis ting kommer fra lande udenfor Europa)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BalleBalleSkrevet 11/10-03 15:14 
hvad tager gameplay i fragt? hvad tager cdwow?
/Balle
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 15:17 
CD-WOW sender gratis. GamePlay tager £3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BalleBalleSkrevet 11/10-03 15:32 
Men man kan ikke købe tilbehør hos cd-wow???
/Balle
RJKRJKSkrevet 11/10-03 15:46 
dpl >
(det med at betale told, sker kun vis ting kommer fra lande udenfor Europa)

EU.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 15:50 
Balle >
Men man kan ikke købe tilbehør hos cd-wow???

Hvem sagde man kunne det!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BalleBalleSkrevet 11/10-03 15:57 
ingen, jeg spørger. jeg kan se man ikke kan
/Balle
SideshowSideshowSkrevet 11/10-03 16:20 
Ok tak for svarene. Sorry dpl...det er bare mig der er dum. Men nogen skal jo være det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dpldplSkrevet 11/10-03 17:13 
Sideshow: det sagde du selv. Og ikke mig ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig