X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-23 17:20 
Fedt at John Linnemann tager en pause fra det nye pjat og fokuserer på noget vigtigt :)

Jeg har kun spillet Daytona 2 på Super Model 3-emulatoren og selvom det var fedt nok, så er jeg glad for at høre at kontrollen er blevet forbedret lidt.

Ingen lavede nogensinde racerspil som Sega gjorde. Jeg elskede at Motorraid var i et af de tidligere spil også.

Personligt har jeg sat alt Yakuza på pause. Jeg er rigtig glad for serien, men det er simpelthen alt for meget af den. Jeg køber alligevel det nye her for Daytona 2 alene og så kan jeg gemme hovedspillet til senere :)

Håber ligesom John at alle spillene kan udkomme i en fysisk opsamling på et tidspunkt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/12-23 00:04 
Xreal Air 2 Pro briller
Xreal Beam
GreaseballGreaseballSkrevet 03/12-23 18:26, rettet 03/12-23 18:28 
Beano>
Nemlig :D

DF har lige lagt en video op om det...
https://youtu.be/4IgcEeK40Qg

Og kender jeg SEGA så forbliver det også der. Ikke noget med selvstændige udgivelser af deres efterspurgte spil. Næ nej... jo måske, men så bliver det kun udgivet i Japan.

Konsolkongen>

Håber ligesom John at alle spillene kan udkomme i en fysisk opsamling på et tidspunkt.

Kunne været fedt med en opsamling af Daytona spil. Men tvivler meget på det noget vi kommer til at se fra dem af. :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-23 17:33 
Beano>
Dragon Among Men 7 Side Story: Helten Har Intet Navn

Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvor har du købt det henne?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-23 17:42 
Playasia, med kinesisk cover men der er engelske tekster/menuer og japansk tale :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-23 18:48 
Ah, det var ikke til at se ud fra dit billede. Der lignede det et Pegi-mærke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/12-23 19:08 
Der står da "Traditionel Kinesisk Version" på det :P

Er faktisk overrasket over at de ikke kordinerer en international udgivelse på de spil i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/12-23 21:51 
Konsolkongen>
Ah, det var ikke til at se ud fra dit billede. Der lignede det et Pegi-mærke :)

Billedet er oversat med Google Lens ;D
BeanoBeanoSkrevet 04/12-23 21:58 
Sumez>
Er faktisk overrasket over at de ikke kordinerer en international udgivelse på de spil i dag.

Det er lidt trist, men jeg tror det er fordi det er en side-story og Sega betragter det som en mindre udgivelse a.la. DLC. Det næste Like A Dragon hovedspil udkommer allerede i januar, og fysisk hos os også :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Like_a_Dragon%3A_Infinite_Wealth
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-23 18:56 
Konsolkongen>
Nice. Er det det hvor Daytona 2 er i? :)

Jeg købte en ny PS5 på Black Friday for at få en mere støjsvag maskine. Ankom i går med defekt BD-drev :O

Er allerede sendt tilbage til Bilka. Håber de har mulighed for at sende mig en anden maskine :)

Bilka kunne desværre ikke skaffe ny maskine magen til (den med SM2 kode, som jeg alligevel ville have solgt). Så jeg fik samme BF-rabat på en PS5 Slim i stedet. Det var sgu fin service :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/02 15:50 
Nyt retro legetøj...

Hvad kom ind ad døren i dag?
slk486slk486Skrevet 05/02 19:42 
Lækkert. Det har jeg også overvejet på det kraftigste :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/02 22:51, rettet 05/02 22:51 
Har ikke brugt den endnu men PRO1 fungerer fortræffeligt med PS1 saves så jeg hoppede på denne som kan både PS1/PS2 saves :)
Jeg kan dog godt tænke mig de udvidede Web UI lidt mere men det kan jo komme, de arbejder på nye features lover de :)
slk486slk486Skrevet 06/02 10:03 
Burde også bare få bestilt, men der er sgu hele tiden et eller andet nyt og smart til hobbyen, som skal på listen.. :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/02 12:18 
Jeg kender det :P
SumezSumezSkrevet 09/02 07:28, rettet 09/02 07:31 
Jeg må også hellere huske at få brugt den her tråd noget mere. :)
Fik lige en pakke ind fra Limited Run Games med en 18 måneder gammel ordre, hvilket desværre er standarden for dem, og en anden pakke fra Canada med et licenseret 2-i-1 NES cartridge med begge Battle Kid spil på, kun udgivet i 20 eksemplarer så den er lidt sjov.
Og så var jeg et visit hos Nintendoluskeren for at bruge nogle af de penge jeg fik i julegave sidste år.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 16/02 00:11 
Heh, Nintendoluskeren. Det en ny butik? ;)

Her kom der Yakusa Like a Dragon ind af døren. Hørt så meget godt om serien, nu skal en af dem prøves i dybden.
Fandt også Need for Speed Unbound samtidig.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig