X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Billeder


Svar
SumezSumezSkrevet 14/09-03 23:03 
Så er de første (mine) billeder oppe.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
96 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-03 08:26 
"Naiera uddeler advarsler til hattene... ;)" F... hvor skummelt ;), så han har simplelthen taget en pc med for ikke at lade nogen slippe igennem :D.
Regnede ellers med at det var under sådan et træf, der blev skabt flest skænderrier her på forumet... men jeg tog så fejl :D.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 12:11, rettet 16/09-03 12:11 
Hvis jeg havde slæbt min bærbare med, ville jeg nok ikke sidde ved klubhusets bod-PC og tjekke forummet? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BobbeBobbeSkrevet 16/09-03 14:23 
Dejligt billede af den nymoddede iBox :D


Er den ikke den man kan købe hos Merlin ?

siden :D
Spiller nu: Wii
KTCKTCSkrevet 16/09-03 15:01 
LOL!
Godt set. Hehe, typisk Merlin efterhånden at lave sådanne fejl. Mikaels hedder dog iBox og ikke Ibox :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 16/09-03 23:58 
Og så er der også billeder fra PS2 Playkid.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 17/09-03 00:09, rettet 17/09-03 00:10 
...og quicktime filmen???
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 17/09-03 00:11, rettet 17/09-03 00:11 
Jeg har ikke lige fået den set (og dermed "godkendt") endnu og vil formentligt alligevel ikke hoste den slags aht. båndbredden. Hvis andre vil, så siger I bare til og så regner jeg med, at det er helt i orden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 18/09-03 05:50 
Jeg kan sagtens have den liggende, i det mindste i nogen tid. Det burde ikke være noget problem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/09-03 05:53, rettet 18/09-03 05:58 
Svovlmunk og Sumez tjekker kvaliteten af GBA-konverteringen af et eller andet Megaman-spil, ved at spille originalen synkront ved siden af.

For en god ordens skyld. Ingen af dem var originalen. Det Svovlmunk (til venstre) spiller er Mega Man 4, til NES, emuleret til GBA, spillet gennem en GBA player på en Gamecube. Det jeg spiller (til højre) er PSX versionen af Rockman 4.

Tro det eller lad være, dette billede blev taget mens vi ventede på den taxi der skulle hente os.

Er du GAL en effektiv blitz! Det var jo midt om natten.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 18/09-03 08:48, rettet 18/09-03 08:49 
KTC >
LOL!
Godt set. Hehe, typisk Merlin efterhånden at lave sådanne fejl. Mikaels hedder dog iBox og ikke Ibox :)

Why? Er det, det der Case-mod der gør den anderledes? Eller har i smækket noget guf i den? :/
KTCKTCSkrevet 18/09-03 11:58 
Case-mod som det primære, men den er selvfølgelig også chippet og selve menusystemet er sat op så det ligner en Mac.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 18/09-03 12:57 
Sumez >

Er du GAL en effektiv blitz! Det var jo midt om natten.

Det billede tog jeg faktisk UDEN blitz, hvilket jeg finder ret spøjst;)
De billeder jeg tog med biltz, f.eks. det billede af dig, viste natten så mørk som den var.
Spiller nu: Halo 3
majjohamajjohaSkrevet 18/09-03 13:45 
KTC >
Case-mod som det primære, men den er selvfølgelig også chippet og selve menusystemet er sat op så det ligner en Mac.
:! Gad jeg godt se!
MIKA-LMIKA-LSkrevet 18/09-03 14:22 
Der er efterhånden en del der har spurgt, så jeg ligger en lille billedserie op af iBoxen ved udgangen af denne uge.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/09-03 16:23 
Kan så fortælle dem der ikke har set den: Den er FED!
Sælg mig en Xbox =)
SumezSumezSkrevet 18/09-03 16:52 
Så bare vent til i ser min nBox.. xCube? GameBox. Whatever. DX
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/09-03 16:59 
Tror jeg vil sende det her billede ud på et Amerikansk Xbox site, og få fanboys til at gå amok:

Ham her spiller BC
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 18/09-03 17:21 
LOL, der er ikke noget jeg ikke kan skaffe ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 18/09-03 17:22 
Anders_Jensen >
Kan så fortælle dem der ikke har set den: Den er FED!

Man kan se et par billeder af den, hvis man kigger galleriet igennem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 18/09-03 17:23, rettet 18/09-03 17:24 
Hva... jeg skal lige have noget hjælp!

Sidder manden og ser screenshots af BC på en xbox... eller... eller har i super-kreilere skaffet en demo????
(Don't play me!)
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 18/09-03 17:26 
...og må jeg i øvrigt opfordre til at der bliver oprettet et emne/en hjemmeside med en guide til xbox-modning. Altså udseendesmæssige ting (ikke chips og sådan). Jeg fornemmer at dettes forums medlemmer ligger inde med en del viden!

Hjælp en stakkels design-idiot med ringe skills!
Have you considered sucking less?
KTCKTCSkrevet 18/09-03 17:33, rettet 18/09-03 17:34 
Jamen det kunne da godt være, at man skulle gøre det så :)

Og nej, det er bare en film fra BC jeg sidder og kigger på :D

Hvis alle de interesserede samler sammen til et digicam til mig, så skal jeg nok lave en side, hvor jeg demonstrerer det på en uskyldig Xbox...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 18/09-03 21:49 
Så er Volcs billeder fra træffet også tilgængelige.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 19/09-03 00:44 
Hehe, cool nok. dRxL ser slet ikke så farlig ud når han sover, men det er faktisk der han er farligst. Det siger nemlig underlige lyde og lugter fælt ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Le RoofLe RoofSkrevet 19/09-03 13:19 
RJK: Hvorfor er der kun Sumez' billeder fra weekenden som er tilgængelige fra info -> galleri for oven?
Lidt irrieterende at man skal ind i denne tråd hver gang man vil se de nye billeder...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 19/09-03 13:24 
Har du prøvet at bladre i siderne...?

;p

Men de nyeste burde da være øverst - det vil jeg lige lave...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 19/09-03 13:27 
Årh CRAP!!!...jeg tror bare at jeg går i seng igen ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 19/09-03 13:29 
Du trænger jo også til at få sovet ud ovenpå træffet ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/09-03 18:30 
Jeg tror aldrig jeg har sovet så meget under et weekendarrangement jeg har betalt 400kroner for at komme frem og tilbage til :-/

Nå men det slog mig forresten hvad P'et i MajorP må stå for. P som i "piv" ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/09-03 18:31 
Du sover da ALTID så meget...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/09-03 18:34 
Nej ikke så meget, natten til lørdag sov jeg 8 timer og natten til søndag 9 eller 10. Men det værste er at denne gang følte jeg ikke at jeg gik glip af noget.
Det kan så godt være min ende den er gal i, men der blev godt nok spillet meget PES...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 19/09-03 18:57 
Det er ikke kun dig. Der er generelt for mange Xboxe (med alt dens Halo og andre skarnsstreger) og der bliver spillet for meget PES til træffene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 19/09-03 19:00 
Hvis man ikke er tilfreds med hvad der bliver spillet må man vel tage noget initiativ til at sætte noget nyt igang? Præcis som Daniel gjorde med Bomberman på storskærm. Jeg havde også håbet på at få set end masse nye spil, men faldt for Gitaroo og ellers multiplayer i alle musikspil som passede mig meget fint :)
PlaykidPlaykidSkrevet 19/09-03 19:06 
Der blev faktisk ikke spillet så meget Halo igen, men jeg er enig med wagner, der skal være nogle initiativ tagere:)
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 19/09-03 19:16 
dRxL >
Nå men det slog mig forresten hvad P'et i MajorP må stå for. P som i "piv" ;-)

bah bah bah... Sjov kommentar - har aldrig hørt piv før. Har til gengæld hørt alle andre skældsord der starter med p :/
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-03 19:34 
Jeg undskylder, at jeg kaldte dig pain i en gammel tråd *lol*

Hvad står det egentlig for?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MajorPMajorPSkrevet 19/09-03 20:51 
Står for Pain/Payne ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MarcusMarcusSkrevet 19/09-03 22:00 
Hmm lyder som noget jeg hellere må tage med til næste gang :) Eventuelt sammen med Webwally :)

Hvornår er næste gang eller er det ikke planlagt?
RJKRJKSkrevet 19/09-03 22:05 
Det er ikke planlagt, men over det sidste har vi forsøgt at holde konsoltræf fire gange om året - så det er vel i retning af om tre måneder...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 19/09-03 22:23 
Skulle næste "ting" ikke være en PES3 Cup?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 19/09-03 22:24 
Det bliver det formentligt, jo. Lige afhængig af hvornår det kommer, hvordan det går osv.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/09-03 23:14, rettet 25/09-03 23:34 
Har omsider set alle billeder igennem og svarer lige uden at have læst dette emne på forhånd. Galleriet er langtfra ligeså bombastisk som KT#5, men det er måske lidt svært at fornemme stemningen, fordi jeg ikke selv deltog i denne omgang. Der er nye ansigter, hvilket jo er godt at se, mens der åbenbart manglede en del kendte ansigter fra den anden side af landet.

Le Roof Zzzå ud til at more zzZig vældig fint...nogle kan køre hårdt på, andre kan ikke følge tempoet... >;)

Vinderbilledet (indholdsmæssigt) er i mine øjne Sumez og Svovlmunks synkrone Mega Man-opsætning...fedt påfund!

RET: Ok, det var så alligevel ikke helt synkront (Mega Man-tingen), men næsten. Og hov! der var jo også en Gigawing 2-event lader det til...så kan det kun ha' været et mere end middelmådigt træf >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 25/09-03 23:39 
SkyblazeR >
RET: Ok, det var så alligevel ikke helt synkront (Mega Man-tingen), men næsten.

Det var et rent tilfælde at vi var præcist samme sted, da billedet blev taget. Generelt er vi meget lige gode til spillet, så vi fulgtes rigtig godt ad :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/09-03 23:42, rettet 25/09-03 23:42 
Arh, det passer vist ikke helt...?

Jeg så i hvert fald Svovlmunk sidder og forsøge at få det til at passe synkront med, hvad du lavede, Sumez... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/09-03 23:48 
Vi aftalte hvilken bane vi gik ind på og startede den samtidig, men derfra gik det som det nu gik. Grundet lige evner døde vi alligevel altid på næsten samme tidspunkt (med undtagelse af der hvor jeg kom til at spilde to live lige i starten)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 23:54 
SkyblazeR >
Le Roof Zzzå ud til at more zzZig vældig fint...nogle kan køre hårdt på, andre kan ikke følge tempoet... >;)

Hov hov!! :)
Bare fordi man ikke får sovet så meget og istedet går kold i 10 minutter, skal en eller anden straks "sladre" til RJK, som tager et billede igen....og igen...
Hævnen bliver sød...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
96 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig