X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA double-pack.


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 03/09-03 17:24 
Til alle der gik glip af dette spil på PS2 fordi de brugte alle pengene på en Xbox.

-Rockstar Games has today finally confirmed the mighty Grand Theft Auto 3 and even mightier sequel GTA: Vice City, for Xbox.
The two massive PS2 titles will apparently come to Microsoft's console via a double-pack due for release in the US on November 4, the double-pack also planned for PS2, on Sony's machine due slightly earlier on October 22.

No news as yet on European release dates, but we've been in contact with Rockstar's UK arm and should have further information soon.-

Citat fra "Computer and Video Games"
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 17:41 
Wohoo!!

Glæder jeg mig MONSTER meget til!! :D
KTCKTCSkrevet 03/09-03 17:43 
Hmmm, havde forventet det, men hvad mon prisen bliver?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 17:52 
600-700 er vel ikke umuligt?

Medmindre de er gavmilde og sælger det for ét spils pris?
jaesjaesSkrevet 03/09-03 17:54 
God nyhed!

Hvis prisen bliver god, og de får banket frame raten lidt vejret, så kunne jeg godt overveje et genkøb...
SephirothSephirothSkrevet 03/09-03 18:02 
Prisen bliver ifølge GameSpot $39 for PS2-udgaven og $49 for Xbox-udgaven - altså ca. det samme som ét spil.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PlaykidPlaykidSkrevet 03/09-03 18:07 
Det lyder helt fantastisk:)

Jeg solgte både GTA3 og VC, selvom jeg gang på gang lovede mig at jeg ikke vil sælge spillene, men den holdt altså ikke;P

Jeg tror jeg snupper Xbox bundlet og ser om der er nogen mærkbar forskel.
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 18:42 
Håber også på en bedre framerate! Men kan godt leve uden!

Det er 2 kanon fede spil!
RitesRitesSkrevet 04/09-03 07:56 
Jeg stoppede med at spille begge pg.a. bugs i spillene.
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 04/09-03 08:05 
Hvad gamere ikke giver skylden, når deres evner ikke lever op til forventningerne.
SephirothSephirothSkrevet 04/09-03 08:17 
"There have been several enhancements to the Xbox version [of GTA double pack] including higher polygon models, enhanced audio, spectral lighting, reflection mapping, the game will look better on xbox with these enhancements. So I think Xbox owners will be very happy with what they see, its not just a straight port".

- Rockstar Conference call.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 04/09-03 08:48 
FreddiE >
Hvad gamere ikke giver skylden, når deres evner ikke lever op til forventningerne.


Hvad idioter ikke siger for at lyde bare den mindste smule intelligente.
» a winner is you «
olmeolmeSkrevet 04/09-03 10:06 
Jeg har åbenbart fuldstændig misforstået begrebet exklusivt. Der er enten nogen i sonys juridiske afdelign der bliver fyret, ellers må der have været penge involveret. Det bliver spændene om GTA4 bliver ps2 exklusiv.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/09-03 10:10 
ja tilsyneladende kommer spillene jo til at hedde GTA alligevel.

Det undrer mig lidt.

Selvom spillene reelt havde andre navne, ville Rockstar jo nok ikke kunne slippe afsted med at kalde dem GTA i pressemeddelelser hvis Sony stadig havde retten til det navn.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
olmeolmeSkrevet 04/09-03 10:29 
Syntes også det lyder usandsynligt at rockstar tør gøre det uden "accept" fra sony. PS2 er jo stadig den konsol der bliver solgt flest spil på.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/09-03 10:48, rettet 04/09-03 10:48 
Rites >
Hvad idioter ikke siger for at lyde bare den mindste smule intelligente.

calm down buddy, we don't want no blood in here! men det er da en temmelig dårlig undskyldning :O

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RitesRitesSkrevet 04/09-03 12:12 
Hvordan er det en dårlig undskyldning at have spillet VC i 8 timer, for derefter at støde på en bug så den mission ikke kan klares.

Men det har du vel en forklaring på, medmindre du selvfølgelig bare lukker l*rt ud...
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 04/09-03 13:50 
Hader den slags bugs!

Selv Halo er ikke fejlfrit! F.eks. faldt jeg "under" banen igår, altså en rimelig stor grafikfejl! Men jeg havde heldigvis lige fået et checkpoint!

Stadigt irriterende.. :)
RonaldoRonaldoSkrevet 04/09-03 14:05, rettet 04/09-03 14:07 
Jeg går udfra at denne "bug", som ingen før har hørt om, ikke forhindrede dig i at genstarte missionen. Jeg synts personligt at det er et svagt argument, for at smide spillet på hylden.

Rites der er bare nogle folk som ikke er født med disse gamer-evner. Jeg kan godt se at det må være både frustrerende og deprimerende, at få bank af børn ved samtlige demo-standere og spillehaller verden over. http://www.gamefaqs.com er steddet hvis du føler dig fortabt i alle de store og avancerede spil, der er hjælp at hente. God fornøjelse.
KTCKTCSkrevet 04/09-03 14:09 
SeventhSun >
ja tilsyneladende kommer spillene jo til at hedde GTA alligevel.

Det undrer mig lidt.

Sony har eksklusiv ret til konsoludgivelser af GTA-serien indtil oktober 2004. Der var så snak om at Rockstar overvejede at udgive GTA: Vice City til Xbox tidligere, bare uden GTA-navnet, for at (lidt fusket) omgå denne aftale. Så hvis releasen først er til næste år, så kan det jo godt passe det hele. Ellers ved jeg ikke lige hvordan de har krejlet det... Måske bare kaldt dem Liberty City og Vice City?

Anyway, jeg tror mere jeg er Mafia-mand efterhånden. Det er sgu' for cool, det spil...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 04/09-03 14:13 
olme >
Det bliver spændene om GTA4 bliver ps2 exklusiv.

Læste for noget tid siden en artikkel vedrørende spekulationer om netop muligheden for at GTA4 udkommer på flere konsoller. Ifølge artiklen regner man med at GTA4 udkommer omkring det tidspunkt at selve eksklusivaftalen ophører! og hvis den gør det er sansynligheden for en multi-release nok stor!

DE UNDERSTREGEDE DOG AT DET HELE VAR SPEKULATIONER!!!

Jeg kunne ikke lige finde annoncen, men jeg mener at både MSN og Gamereactor havde en om emnet.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
olmeolmeSkrevet 04/09-03 14:32, rettet 04/09-03 14:34 
Ja, men ikke ifølge sony.
Edit: Men det sagde de self. også om GTA3
Edit 2: Splitte mine bramsejl, der står faktisk at den vil DEBUTERE exklusivt på PS2.

gamespot
RitesRitesSkrevet 04/09-03 15:28 
FreddiE >
Jeg går udfra at denne "bug", som ingen før har hørt om, ikke forhindrede dig i at genstarte missionen. Jeg synts personligt at det er et svagt argument, for at smide spillet på hylden.

Rites der er bare nogle folk som ikke er født med disse gamer-evner. Jeg kan godt se at det må være både frustrerende og deprimerende, at få bank af børn ved samtlige demo-standere og spillehaller verden over. http://www.gamefaqs.com er steddet hvis du føler dig fortabt i alle de store og avancerede spil, der er hjælp at hente. God fornøjelse.

Denne bug, som jeg har fået konfirmeret fra Rockstar kan løses på én måde:
Start forfra på spillet, dvs. 8 timer hvis du har korttids hukommelse, og så ellers skiftevis gemme på to forskellige filer for at undgå at det sker igen.

Gamer-evner? Hvad fanden snakker du om? Hvad med at få styr på dine pølsefingre og lære hvordan man bruger store og små bogstaver i civiliserede omgivelser? -Medmindre det selvfølgelig er med vilje at du kalder dig FreddiE og dermed blot kategoriserer dig sammen med de 9-årige Quake liderlige smådrenge, som vi jo allesammen ved er 1337 og r0xx0ring og whatnot.
Dette ville dog ikke overraske mig spor. Idioti og barnlig opførsel er jo ved at blive populært for tiden.

-Er det et svagt argument at lægge et dårligt programmeret spil på hylden, efter man lige har spildt 8 timer på det? -Godt nok var det da 8 underholdende timer, men de er spildt hvis de skal spilles om-.
Nu skal du høre her. Nogen har arbejde eller skole. Måske endda begge dele. De har ikke tid til at betale for at beta teste spil og er for det meste også for kloge til det.
Du må så åbenbart være en del af den gruppe, som populært flagrer og reklamere med deres egen stupiditet. Denne konklusion kan dog kun drages ud fra din opførsel i denne tråd alene.
-Hvilket nu også er godt nok for mig.

Desuden har jeg nu skrevet på Play:Right i et godt stykke tid, spillet konsoller ligesiden jeg var helt lille og samtidig anmeldt spil i adskillige år.
Ikke for at drage din intelligens i tvivl -igen-, men hvis du tror at jeg opgiver et spil bare fordi det kræver at jeg trykker på 'Start' for at komme igang og ikke ville kunne finde ud af at opsøge svar på mine problemer de rette steder, så er du da langt fra det klogeste menneske på denne klode og gør seriøst resten af lemming-kolonien skamme.

Men hvis dit spil forbrug og dedikation til dette omhandler at komme med dumsmarte (med tryk på 'dum') bemærkninger på et konsolforum, så er dine prioriteter og syn på virkeligheden dybt forskruede.

Husk, man skal ikke kaste med sten hvis man bor i glashus og hvis man er fatsvag eller kun kan lukke gylle ud, så skal man bare holde kæft når det kommer til intelligente menneskers diskussioner og samtaler.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 04/09-03 15:59 
På teamxbox's hjemme side er der vist et par billeder af Xbox versionen af GTA3.

Klick
Spiller nu: Halo 3
SephirothSephirothSkrevet 04/09-03 17:01 
Jeg tror sq ikke vi skal regne med at se GTA4 på den nuværende generation af konsoller...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 04/09-03 17:08 
Måske på Xbox, alt efter hvordan salget af denne doublepack går?
» a winner is you «
SephirothSephirothSkrevet 04/09-03 17:11 
Måske, men jeg tror det ikke, for så meget overlegen er box'en jo heller ikke sådan rent hardwaremæssigt.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 04/09-03 17:13 
Rites >
[snip]

Hvad har evner med navne at gøre? Hvad angår mit nickname, så er det personligt, og derfor virker det en smule uforståeligt for andre. Selvom jeg vælger at skrive mit navn med bogstaver, tal, runer eller farvekridt, så har det intet med sociale omgivelser eller opførsel at gøre. Hvad der er barnligt, er at du angriber mit navn, som hvilket slet ikke hænger sammen med noget som helst i denne debat.

Jeg ved ikke hvad du prøver at konkludere eller fremhæve, men jeg er selv under udd. og jeg har selv problemmer med spil-resourcer, både tid og penge-mæssigt.

GTA er ikke et specielt fremgangs-krævende spil, det er sjovt i sig selv bare at løbe rundt, skyde mennesker og stjæle biler. Jeg ser det ikke som en grund, at lægge spillet på hylden fordi du skulle starte forfra. Jeg siger heller ikke at du er dårlig til GTA, men gamere har en trang til at give alt andet end dem selv skylden for hvad der sker, eller ikke sker på skærmen. Du begynder at angribe mig for en enkelt kommentar, som alligevel ikke var rettet mod dig personligt. Du skriver om intelligens, opførsel og syn på virkeligheden, selvom det slet ikke er nogle af de ting, som det her handler om.

Prøv at læs dit eget indlæg igennem, og bemærk hvad du selv skriver til sidst.

Rites >
Husk, man skal ikke kaste med sten hvis man bor i glashus og hvis man er fatsvag eller kun kan lukke gylle ud, så skal man bare holde kæft når det kommer til intelligente menneskers diskussioner og samtaler.
RitesRitesSkrevet 04/09-03 17:21 
Problemet var jo, at du ikke bare lukkede lort ud, men kom med personlige kommentarer som kun havde et formål.
At prøve at benægte det når beviset står i samme tråd, er ikke så vildt smart.

Jeg sad ikke fast i normal forstand, hvor *jeg* ikke kunne komme videre. Jeg var kommet til et sted hvor der var en bug så *man* ikke kunne komme videre.
Jeg gik ikke ud og solgte det dagen efter, men kørte også rundt for the fun of it, men til sidst bliver det også trættende!

Angrebet på dit navn? Det var skam bare et eksempel på hvor latterligt personlige angreb, som det du fyrede af, er.

At der er en fejl i et spil og jeg derfor vælger, at jeg ikke gider at starte forfra vender du til at jeg er dum (gør dig selv en tjeneste og lad være med at bortforklare det). Det er direkte latterligt og barnligt.

Derfor skriver jeg om intelligens, opførsel og syn på virkeligheden, fordi du enten mangler det eller har misforstået noget hvad det angår.
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 04/09-03 18:03, rettet 04/09-03 18:04 
Hvis jeg lukker lort ud, så er det vel Ajax der kommer ud af dig?

Det er dit valg hvorfor du giver op i et spil eller sælger det, min mening er så noget andet.

Så det var bare et eksempel, ja det kan jeg godt se nu når du siger det. Du skulle vel bare lige vise mig hvordan jeg selv var, i håb om at jeg indså hvor dum jeg er. Meget interessant Dr. Omvendt-psykologi.

Jeg tror du har forklaret det nok gange, men det som er barnlig er at du går helt amok. Jeg tør dårligt at tænke på hvilke omvendte-psykologi-tricks du ville lave på folk, hvis en eller anden kom til at gå ind i dig på gaden.

Det er flot du kan se at jeg mangler alt det, udfra de 50 ord jeg skrev.
RitesRitesSkrevet 04/09-03 18:32 
Det var så lidt.

Jeg håber bare, at du har lært af det og fremover vil være et bedre mennesker efter vores lille møde her.
» a winner is you «
T.REXT.REXSkrevet 04/09-03 18:57 
Jeg syntes det er træls (da jeg syntes det er et PS spil) selvom om jeg også har en XBox. En af PSénes virkelig klasikker og så kommer den til XBox. F*ck vor træls.
One PS2 to rule them all
RitesRitesSkrevet 04/09-03 18:58 
Hvis det bliver bedre af det, så har jeg sgu ikke så ondt i røven over det ;)
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 04/09-03 19:00 
Jeg kan heller ikke se, hvorfor konsollerne absolut skal bekrige hinanden på den måde. Jeg var da ligeglad, hvis Halo kom til PS2...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 04/09-03 19:01 
Jeg ville nok kritisere det lidt, da maskinen ikke ville kunne køre det lige så købt og derfor mene at det var et lidt latterligt projekt.

Men ville sgu ikke begynde at whine om exclusive titler og whatnot ;)
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/09-03 19:43 
KTC >
Så hvis releasen først er til næste år, så kan det jo godt passe det hele.

Så vidt jeg har forstået snakker vi release i November i år ikke?

Jeg mener det giver vel sig selv at der vil komme noget når eksklussiv aftalen ophører?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Homer00Homer00Skrevet 04/09-03 22:26, rettet 04/09-03 22:26 
Her har vi så de første GTA 3/Vice City screenshots til Xbox...

Pics
Must eat - So cheap...
GuffyGuffySkrevet 04/09-03 23:14 
Homer00 >
Her har vi så de første GTA 3/Vice City screenshots til Xbox...

Uha... skal nok blive godt :)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-03 23:15 
En del pænere end på min nørdevens computer!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/09-03 09:27 
Her må jeg jo så lege djævelens advokat og sige: "det er jo ikke ingame grafik"

Og selvom jeg glæder mig meget til det spil, så giver de screens jo intet fingerpeg om hvordan det rent faktisk kommer til at se ud på 'boxen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 05/09-03 10:25 
FreddiE >
Jeg går udfra at denne "bug", som ingen før har hørt om, ikke forhindrede dig i at genstarte missionen. Jeg synts personligt at det er et svagt argument, for at smide spillet på hylden.

Det er ikke meget Vice City du har spillet på PS2, hva'?

Efterhånden er det veldokumenteret, at der er en del bugs i det spil. Èn af de værste - synes jeg - er den savebug som gør, at man et bestemt sted i spillet, ikke kan save sit spil overhovedet. Mener det er ved en is-forretning. Ikke nok med at man ikke kan save på det sted; Næh nej - spillet sletter hele ens savegame på memorykortet, hvis man forsøger at save der!

Derudover er der crashbugs i spillet. Bottomline er; Vice City var rushed til PS2. Spillet SKULLE ud inden juletid, og så sker sådanne ting.

Freddie > Hvad ville du sige til, at du havde brugt 8-10 timer på F-Zero, og havde unlocket en masse lækre ting, og så pludseligt spillet nægter at save + ovenikøbet sletter alle dine savegames?

Jeg satser på, at du ikke begynder at juble, og tænke at "Det var da en smart feature, Amusement Vision lige har puttet ind her. Kudos til Nintendo for det".

Men jeg ka' ta' fejl?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 05/09-03 11:29 
Jeg gav min gamle PS2 væk, fordi jeg var træt af at den ødelagde skive efter skive. Det sidste spil den ødelagde var Vice City, hvilket var meget sørgeligt. Men i den længere tidsperiode jeg spillede VC, så oplevede jeg ikke nogle af de bugs som er blevet beskrevet.

Jeg har allerede brugt mange timer på F-Zero, og jeg ville nok blive en smule bitter hvis jeg tabte hvad jeg har opnået. Det ville dog aldrig få mig til at sælge spillet eller lægge det på hylden. Det bliver ikke mindre sjovt af den grund.

Til gengæld været uheldig med Winning Eleven 6. Der skete det at spillet var ved at save, og en af mine uvidende venner slukkede GameCuben. Det resulterede i at mange, mange timers oversættelse bare var væk. Jeg spiller det dog stadig meget, og jeg er så småt på vej tilbage til samme status som før.
GreaseballGreaseballSkrevet 05/09-03 18:13 
SeventhSun >
Her må jeg jo så lege djævelens advokat og sige: "det er jo ikke ingame grafik"

Hvad mener du? Det er billeder taget fra in-game grafik på Xbox, det kommer til at køre som på PC versionen, da det med stor sansynlighed er en direkte port af PC udgaverne.

God weekend alle sammen og må kraften være med jer:)

Pics
StriferStriferSkrevet 05/09-03 18:16 
Huh? Dette er jo ikke "in-game"!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/09-03 18:36 
Det er jo fra enginen. Så selvom der ikke er hud på etc, så er det meget realistisk at det kan se sådan ud!

Det ligner altså sin PC counter part!

Måske flottere character models, men det siger rockstar jo også der er i deres pressemeddelse!

Jeg købte en PS2 pag GTA3 kom ud den jul for snart et par år siden, og da jeg senere solgte den, købte jeg PC versionen, og jeg har også VC til PC!

Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle gå ud og købe det samme spil igen....... Medmindre, det som sagt bliver grafikken værd!

Tanken om Xbox Live play er vel stadig bare en drøm... Kan ikke få det til at virke på PC:(
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/09-03 19:24, rettet 05/09-03 19:29 
Eij kom nu - det er meget simpelt.

ALLE spiludgivere frigiver "screenshots" fra deres spil inden det bliver udgivet.

Ofte er det billeder taget fra en version af spillet som ikke kører perfekt på den aktuelle platform endnu.
Det kan være det er tæt på, det kan også være at det er af billeder 3D enginen der kører en super computer.
Nu har jeg læst at Vice City er lavet med Renderware, så det sidstnævnte er ikke bare sandsynligt, det er også meget nemt.

Spørg jer selv - hvis I havde et spil, der kørte perfekt på Xbox og så super godt ud. Ville I så:

a) frigive screenshots som kan være hvad som helst?

eller

b) frigive screenshots, der tydeligvis var taget mens spillet kørte på en Xbox, så I kunne lukke munden på tvivlere som mig?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig