X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Refusion ved fejlkøb


Svar
DunwichDunwichSkrevet 13/05-22 10:15 
Jeg troede jeg købte GTA V i den nye Series S/X version, til 119 kr, men jeg købte den gamle udgave af spillet i stedet. Der ligger, så vidt jeg så, tæt ved en håndfuld udgaver af GTA V i butikken, så det er lidt forvirrende at ramme den udgave man gerne vil have.

Endte med at give 149 kr også, for den rigtige udgave, og hvis jeg ikke kan få refunderet mine 119 kr, så må jeg se dem som lærepenge.

Men er det lykkes andre, rent faktisk at få refunderet penge hos Microsoft, efter fejlkøb?

Microsoft har, fortæller google mig, ikke engang en mailadresse mere, som man kan kontakte dem på; Så vidt jeg kan se, så er det nu supportsider med rullegardiner og tekstfelter i stedet for, som de benytter sig af. De har godt nok en vejledning til hvordan man får refunderet et fejlkøb, men muligheden dukker (selvfølgelig) ikke op, ved mit spil.
DunwichDunwichSkrevet 13/05-22 11:19 
Har lige chattet med en yderst flink Xbox supporter, og det var slet ikke et problem at få refunderet mine 119,50 kr, så jeg har dem på min konto indenfor tre dage :)
DunwichDunwichSkrevet 17/05-22 09:22 
Så kom mine penge retur.

Er stadig overrasket over, hvor nemt det var at få ordnet, men omvendt, så har Microsoft altid været gode at kommunikere med - selv tilbage i de gamle Xbox dage, da der var bøvl med diverse hardware relaterede ting, og ting skulle ombyttes eller repareres.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig