X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Darius Collections


Svar
ExceptionExceptionSkrevet 22/11-21 16:05 
Såfremt man ikke har stiftet det vilde bekendtskab med Darius universet endnu, hvilke spil/opsamlinger er så værd at have? Jeg kan se at der findes et hav af dem på PS Store, og nu er sorte fredag jo over os.

Skal man være bidt af en gal fisk for at synes om dem, eller er det nogle solide shmups?

Der findes også mange DLC'er til nogle af spillene kan jeg se, hvordan hænger det sammen?

Jeg har kigget på følgende:

Darius Cozmic Collection Console
Darius Cozmic Collection Arcade
DARIUSBURST: Another Chronicle EX+
Dariusburst Chronicle Saviours
G-Darius HD

Prisen varierer mellem 150 kr. til 449 kr. så hvad skal man vælge, og kan DLC bruges på dem alle?

Takker for input. :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/11-21 16:49, rettet 24/11-21 17:44 
Jeg har spillet ca 25 timer DARIUSBURST Chronicle Saviours, det er mega godt. Skal også have købte Darius Cozmic Collection Arcade, da der er Darius Gaiden på. Senere kommer G-Darius HD også
på Steam, det skal jeg også have købt. Spillede dem for mange år siden, syntes de var fede. Så dem kan jeg ogå klart anbefale. De andre kender jeg ikke :=)

Edit:
DLC'erne er ikke så vigtige IMO Har da købt nogle til DARIUSBURST Chronicle Saviours, da der var Deathsmiles og Ketsui og er ret vild med de originale udgaver af dem. Men de er ikke helt vild gode syntes jeg.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ExceptionExceptionSkrevet 23/11-21 15:21 
Tak for feedback. :)

Hvad består DLC'erne af? Jeg tænker at det nok næppe er de fulde spil, men hvad snakker vi her - et par baner, boss rush etc.? Jeg kigger specielt på DoDonPachi DLC'en.
SumezSumezSkrevet 24/11-21 10:46 
Dariusburst CS DLC er typisk pakker med figurer/skibe fra andre shooters, og når man spiller med dem ændres mekanikkerne til at minde mere om deres egne spil. Banerne er de samme som hovedspillet, men føles ret anderledes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/11-21 17:44 
Exception>
Tak for feedback. :)

Hvad består DLC'erne af? Jeg tænker at det nok næppe er de fulde spil, men hvad snakker vi her - et par baner, boss rush etc.? Jeg kigger specielt på DoDonPachi DLC'en.

Nå ja, havde helt glemt DoDonPachi Resurrection som du skrev, har også Progear og nogle andre DLCe'r kan jeg se nu. Syntes klart du skal købe DARIUSBURST Chronicle Saviours som det første i serien, det er sgu super dope! :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ExceptionExceptionSkrevet 25/11-21 17:49 
Takker for info gutter. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig