X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA The Trilogy


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-21 17:15 
Så der frigivet en trailer til den nye GTA 3 samling. Den viser hvordan spillene ser ud sammenlignet med de oprindelige.
Indrømmet jeg er faktisk nysgerrig på den udgivelse. Men det kommer an på hvad de sælger den for.

Hvad siger i andre?

Comparison Trailer
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 23/11-21 12:14, rettet 23/11-21 14:22 
Som jeg ser det, er en embargo der udløber en uge (eller endnu tidligere) før release, ofte et godt tegn - udgiveren har tillid til produktets kvalitet. Mens en embargo der udløber tættere på release dagen, ikke *nødvendigvis* et dårligt tegn for et givent spil, det kan være fast politik en udgiver har - der skal ikke tages chancer. Naturligvis foretrækker jeg det første så forbrugerne er så oplyst som muligt inden de køber et spil.
millenniummillenniumSkrevet 23/11-21 16:04 
EN god ting er der da kommet ud af det.

Det er ret underholdende at se GTA glitches videoer på YouTube :D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 23/11-21 16:11 
silverstar>
Var der ikke også embargo på Cyberpunk 2077 til lastgen konsollerne? Jeg synes at huske at CDPR kun ville have anmeldere til at vise billeder og video fra PS5/Xbox series X, og ikke fra PS4/Xbox One. Det viste sig også, at der var ugler i mosen dengang... :-)

Jeg mener ikke det skyldtes embargo. Pressen havde decideret ikke fået nogen eksemplarer af last gen versionerne til anmeldelse før launch. Det viste sig så at være fordi det stadig var så buggy at de ikke turde lade folk se det uden day one patchen. Hvilket ikke engang var nok.
SumezSumezSkrevet 24/11-21 10:47 
Ja, jeg synes også review embargo'er virker som en ret hyppig ting?
Er heller ikke sikker på at det altid er fordi spillene er super ringe, det er nok mest bare i den sammenhæng man hører folk snakke om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 05/08-23 16:50 
Nu endte jeg så alligevel med at købe det, tilpas billigt og efter en masse patches er udgivet. Og må sige … jeg er tilbage i GTA med fuld tilfredshed. Ok, så det er ikke en remaster a’la Tony Hawk, men GTAs gakkede fysik, kejtede AI, deforme personer er egentlig også en nostalgisk følelse. Spillene er lige så spilbare (eller omvendt alt efter humør) som jeg husker det. Og meget mere flydende, hurtige og tilgængelige.
The medium is the message.
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig