X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Daemon X Machina


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/05-20 23:24, rettet 06/05-20 23:24 
Nogen med indgående kendskab til Daemon X Machina...næsten ikke nævnt herinde ud over af Jmog i 2018... :/

Jeg har selv undgået det til Switch (Digital Foundry var ikke just oppe at køre over frameraten :D).

https://youtu.be/e3TPb-e9wzY

Lidt skuffende at DF endnu ikke har gransket den nye pc-udgave (men de er jo også "all over the place"...og heldigvis for det - 45 min Youtube-video om Bubsy til pc for nylig...jesus! :D).

Havde håbet på et spil i stil med Zone Of The Enders-spillene, som lydsiden og andet kan give associationer til.

Nu hvor det er ude på Steam med upåklagelig framerate er min interesse vakt igen (dog uden at koge over). Men dukker vel op til Xbox Series X og PS5 med tiden...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 08/05-20 18:35 
Siden Nintendo var udgiveren til Switch, er det muligt, det er en konsoleksklusiv titel. Faktisk ret sandsynligt, siden det ikke er kommet til PS4 og X1.

Det, kombineret med at det ikke er en vanvittigt populær titel (blot middel), gør det meget usandsynligt, at der vil blive investeret i en next gen version.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05-20 22:09, rettet 11/05-20 22:10 
Hmm men vel mest blot "middel" set fra en Switch-vinkel. Til pc skulle det jo køre ideelt.

Troede også det ville vække en vis interesse hos Dark Souls-entusiasterne...From Software har mig bekendt været inde over Daemon...til en vis grad (eller bare manden bag Armored Core-spillene?).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-20 22:13 
Der er da alligevel et stykke vej fra Dark Souls til Armored Core synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05-20 22:32, rettet 11/05-20 22:33 
...har de ikke en smule spilmekanik til fælles, eller? Det kan de vel sagtens trods DXM mest er aerial action :) Men hvis ingen bag DXM har arbejdet på Darks Souls...dog ingen grund til at jeg ikke selv kaster mig over DXM (engang når det er faldet fra 60€ til 10£ på Steam ;)).

EDIT: Har aldrig selv spillet Armored Core...:/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-20 23:40 
Jeg kan ikke se nogen sammenligning. Har prøvet et par Armored Cores på sidste generation, men husker dem som ret ringe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/05-20 08:30 
Jeg har ikke oplevet nogen som helst form for sammenligning i det jeg har spillet af DXM :)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig