X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rise of the Tomb Raider


Svar
OlimarOlimarSkrevet 12/08-14 15:01, rettet 12/08-14 15:02 
Lige annonceret til Xbox på Gamescon

http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-raider-update


Ingen Pc/ps4/Wiiu version

Troede det var en timed exk... Se hele indlægget
153 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-17 00:33 
Den bedste mode er den paa Xbox One X, med enchanced graphics der koerer i checkerboard 4K. Den er meget flottere end native 4K men har naturligvis ikke saa hoej framerate som High Framerate (Sjovt nok).
Det er ogsaa denne indstilling Digital Foundry anbefaler.

For mig at se, er den den vej, denne generation boer gaa: Semi-4K med bedre grafik og effekter end 1080p.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 26/10-18 21:15 
Er lige gået igang med Shadow of the Tomb Raider på Xbox One. Der er dælme nogen fine customisation muligheder. Udover de grafiske modes (framerate er indtil videre fremragende), så er det lækkert at man kan vælge om ambient stemmer skal være i det lokale sprog istedet for engelsk for at give mere indlevelse. At man kan sætte sekvenser med “tryk samme knap så hurtigt du kan” til ”hold knappen inde” er også skønt. Det burde alle spil gøre. Hader unødigt gigtfremkaldende sekvenser. Separate sværhedsgrader for kamp, udforskning og puzzles er heller ikke dumt.

Square Montreal er ikke helt dumme.
JmogJmogSkrevet 26/10-18 21:35 
Hot damn, jeg synes efterhånden det er sjældent impulse triggers bliver udnyttet i spil. Det gør de så sandelig her.
153 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig