X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart 8


Svar
OlimarOlimarSkrevet 06/03-14 15:23, rettet 06/03-14 15:55 
Mario Kart 8

http://www.youtube.com/watch?v=-79ID32IsTU Trailer

Limited edition preorders er lige dukket op på twitter
Se hele indlægget
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
Le RoofLe RoofSkrevet 13/11-14 21:26 
Du smider bare en sms hvis jeg tilfældigvis ikke er online til den tid eller spiller Hyrule Warriors :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarklynoonDarklynoonSkrevet 13/11-14 22:24 
havde ikke taget højde for hvor lang tid det er lige tog at hente ned, må blive i weekenden
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 13/11-14 23:13 
Mangler stadig spillet :( Hvad er chancen for at det nogensinde kommer på tilbud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 14/11-14 03:35 
Lavt. Mario Kart Wii er på Amazon.com ned til 32$ og 7 koster stadig 29,50.
SonicSonicSkrevet 14/11-14 07:56 
Man kan jo konkludere, efter at have spillet det lidt igennem, at F-Zero needs to happen :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 14/11-14 08:36 
Darklynoon>
havde ikke taget højde for hvor lang tid det er lige tog at hente ned, må blive i weekenden

Ja det er ikke ligefrem en strømlinet oplevelse at købe og downloade noget fra eShop, damn. Og at minimumsbeløbet man kan overføre til ens wallet stadig er kr 100,-... huh.

Nå men jeg fik da hentet skidtet ned og installeret. Spillede den første cup - rigtigt fine baner. Og ja, kom så med det F-Zero på Wii U!
SonicSonicSkrevet 14/11-14 08:40 
Så du også det F-Zero kart man kan få Beano :D So cute!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 14/11-14 09:33 
Næh, spilleme med Link's udstyr :)
SonicSonicSkrevet 14/11-14 09:37 
Spillede også Link, men i et F-Zero kart tilsidst. Så fedt :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 14/11-14 09:46 
Ok det skal prøves :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-14 18:59 
Hvis SEGA laver det næste F-Zero igen er jeg klar :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 23/04-15 14:24, rettet 23/04-15 14:29 
Skulle DLC 2 ikke udkomme i dag? Der er intet dukket op her :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
millenniummillenniumSkrevet 23/04-15 14:35 
Nå ja, fåååårk, sønnen har ventet længe på de pre-paid DLC. Helt utroligt at Nintendo trækker den sååååååå langt.
The medium is the message.
RaGeRaGeSkrevet 23/04-15 14:37 
ja tak! så kom de nye baner endelig :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/04-15 15:42 
De nye baner er fantastiske! Jeg er kæmpe fan! :)
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 15/09-15 10:03, rettet 15/09-15 10:04 
Er godt nok hooked på Mario Kart 8 efter jeg fik lov til at prøve det til SSKT13! (og havde heldigvis muligheden for selv at købe et eksemplar på vejen derud)
Det er længe siden jeg har set et spil der bare er SÅ finpudset på alle leder og kanter.
Det beviser også endnu engang at grafik ikke kun er et spørgsmål om maskinens ydeevne, det er simpelthen et af de flotteste spil jeg nogensinde har set. Tør i hvert godt påstå at det er langt flottere end Witcher 3 på PS4.

Er der nogen der er frisk på nogle online matches i aften? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 15/09-15 10:13 
Mario Kart er en major improvement efter Wii versionen. Det bedste er hvordan hele spillet føles flydende og organisk. Men WiiU'en står i børneværelset ... og da jeg sidst førsøgs-jokede med at vi skulle have en WiiU i stuen, grinte fruen ikke. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 15/09-15 10:18 
Det er da ellers en ret anonym konsol både størrelse og designmæssigt.
millenniummillenniumSkrevet 15/09-15 10:23, rettet 15/09-15 10:24 
Det er do-we-need-it? faktoren som ikke er solgt ind. :-D

Vi har allerede 2 stk Wii's, og årsagen til at vi ikke kan ekskludere disse er, at vi stadig spille GC spil på den.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/09-15 10:42 
millennium>
Mario Kart er en major improvement efter Wii versionen.

Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ikke rigtig bemærkede nogen forskelle på Wii-versionen overhovedet, udover præsentationsværdien. Men kan grundlæggende bedre lide de nye baner.
Vil dog ikke undre mig hvis jeg stadig lige kun har skrabet overfladen af hvad spillet har at byde på.
Hvad er der af særlige forskelle?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 15/09-15 10:52, rettet 15/09-15 10:53 
Forskellen er svær at indkapsle. Det er en masse små finesser, men bl.a. at Mario Kart 8 er ret så ligeglad med hvad der er op og ned, og derved udvider spektret for kreativt bane-design. Meget mere rutsjebane-oplevelse uden forstyrrende gimmicks (som double dash og et Wii rat)

Mario Kart Wii var meget mere stift og fladt (som om det hang fast i det gamle MK64 koncept).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/09-15 10:57 
Jeg prøvede for nyligt MK64, som jeg ellers ikke var særlig bekendt med, og synes godt nok at det ligger ret langt fra både Wii og originalen til SNES, som klart er de to jeg har spillet mest.

Spark boosting er bare generelt en kæmpe game changer (ved godt at det også var med i MKDS, men har hørt at det skulle være rimelig broken der), og så føles styringen bare meget mere flydende - MK Wii føles som et rigtig åbent 3D spil, hvor MK64 stadig føles som om det har rødder i Mode7 mht. styringen.

MK8 føles mest af alt bare som nye baner til MK Wii, men det har jeg det egentllig også helt fint med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/09-15 11:28 
millennium>
Det er do-we-need-it? faktoren som ikke er solgt ind. :-D

Vi har allerede 2 stk Wii's, og årsagen til at vi ikke kan ekskludere disse er, at vi stadig spille GC spil på den.

Men tænk på BØRNENE. Og den massive FAMILIEHYGGE det vil være at i laver noget SAMMEN i stuen istedet for at børnene gradvist graver sig ned på deres værelser og ikke længere vil lave noget sjovt sammen med deres gamle mor og far. Få kløerne i dem mens i kan og skab nogle MINDER, som altid vil være en del af dem og som de vil huske den dag de sender jer på PLEJEHJEM. Tænk på hvor meget mere de vil være villige til at spendere på jeres otium, hvis i har udnyttet deres barndom ordentligt.

Det er ikke et spørgsmål om æstetik, det er en INVESTERING.
BeanoBeanoSkrevet 20/04-17 17:20 
DF sammenligner Switch versionen med originalen...

https://youtu.be/NDTNNjWbYoo
RaGeRaGeSkrevet 11/05-17 12:18, rettet 11/05-17 12:24 
Jeg brækker mig over at smart steering er slået til som standard i Switch udgaven, hvad fanden tænker Nintendo på og 2 items har gjort det umuligt at holde en 1. plads :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-17 12:58 
Ja det er ren lal. Hvis man kan acceptere at evner og godhed ikke spiller en ret stor rolle, så kan spillet være meget sjovt :)

Skal smart steering slås fra hver eneste gang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/05-17 13:21, rettet 11/05-17 13:21 
Man slår det fra een gang.

Der gik også et par løb før jeg opdagede at assist kunne slås fra da det ikke var at finde i options, kan slås fra i pause menuen. Dumt da mange nok overser det og assist påvirker gameplayet negativt :P
spectrespectreSkrevet 11/05-17 14:14 
Kan man godt skyde de andre ud over kanten hvis de har smart steering slået til`?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
RaGeRaGeSkrevet 11/05-17 17:46 
Beano>
Man slår det fra een gang.

Der gik også et par løb før jeg opdagede at assist kunne slås fra da det ikke var at finde i options, kan slås fra i pause menuen. Dumt da mange nok overser det og assist påvirker gameplayet negativt :P

Jeg slog det fra og det var slået til igen da jeg ville spille dagen efter igen :/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 11/05-17 17:50, rettet 11/05-17 17:51 
spectre>
Kan man godt skyde de andre ud over kanten hvis de har smart steering slået til`?

Jeg blev faktisk tvunget udover kanten da jeg ville tage en smutvej (fik en mindre hjerneblødning ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 11/05-17 17:59 
RaGe>
Beano>
Man slår det fra een gang.

Der gik også et par løb før jeg opdagede at assist kunne slås fra da det ikke var at finde i options, kan slås fra i pause menuen. Dumt da mange nok overser det og assist påvirker gameplayet negativt :P

Jeg slog det fra og det var slået til igen da jeg ville spille dagen efter igen :/

Underligt, selv efter en kold-start af maskinen, er det stadig slået fra hos mig.
BeanoBeanoSkrevet 11/05-17 18:00 
RaGe>
spectre>
Kan man godt skyde de andre ud over kanten hvis de har smart steering slået til`?

Jeg blev faktisk tvunget udover kanten da jeg ville tage en smutvej (fik en mindre hjerneblødning ;)

Har jeg også oplevet, altså det første :P
RaGeRaGeSkrevet 11/05-17 18:06 
Beano>
RaGe>
Beano>
Man slår det fra een gang.

Der gik også et par løb før jeg opdagede at assist kunne slås fra da det ikke var at finde i options, kan slås fra i pause menuen. Dumt da mange nok overser det og assist påvirker gameplayet negativt :P

Jeg slog det fra og det var slået til igen da jeg ville spille dagen efter igen :/

Underligt, selv efter en kold-start af maskinen, er det stadig slået fra hos mig.

Nu jeg tænker over det, så kunne det være konen havde slået lortet til igen haha ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 11/05-17 18:08 
Doh ;D
DunwichDunwichSkrevet 05/06-17 16:35 
Skal vi snart rive hinanden rundt på Switch? ;)
DunwichDunwichSkrevet 06/04-22 00:10 
Mario Kart 8 Deluxe - Seasonal Circuit Nordics 6 april kl 19.

https://www.nintendo.se/nyheter/1536-mario-kart-8-deluxe-seasonal-circuit-nordics?utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_campaign=seasonalcircuit%7Cnordics%7Cndis_engagement_mk8dxseasonalcircuitnordics_april22&mi_u=120581725&mi_ign=1939821&mi_language=en-OT&mi_country=%25%25country%25%25&mi_button_text=Add%20to%20calendar&mi_paragraph_text=players%20are%20joining%20the%20race

Det skal jeg da prøve.
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig