X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen med på retrotræf hos mig?


Svar
CamousCamousSkrevet 24/10-13 15:30 
Som sagt fik jeg sidste torsdag mine retro sager hjem fra Canada.

De ligger stadigvæk for det meste i deres kasser fordi jeg ikke har plads til at hive dem ud.

Så var det at jeg tænkte om jeg ikke burde lave en slags træf hos mig så jeg får en undskylning for at hive et par systemer og spil fremme.

Jeg tænkte på blandet andet at give jer vantro eurogamer e... Se hele indlægget
83 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 26/10-13 11:30 
Wild Gunstar Riders
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 26/10-13 13:24 
I'd buy that for a dollar!
CamousCamousSkrevet 05/11-13 16:14, rettet 05/11-13 20:37 
Hvad så gutter. Jeg tror det er snart tid til retrotræf Mk II.

Hvad siger folk til denne weekend?

Sidste træf gik for det meste op i alkohol og snak. Mon ikke der skal skrues ned for sprut og op for gaming denne gang?

Temaet bliver 16 bit coop spil for at give mig en undskyldning til at finde ud af hvor i mine kasser Wild Guns, Sunset Riders og Gunstar Heroes mon gemmer sig.

Kan vores helte kæmpe deres vej helt igennem en af disse mesterværker? Det kan kun tiden vise...

PS:

Hvis det bliver Sunset så har jeg dibs på Cormano, og hans maskuline lyserøde poncho.
CamousCamousSkrevet 07/11-13 17:08 
Der er vist ingen bid for denne weekend så?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/11-13 19:23 
Tror bare, det er med for kort varsel. Specielt nu her, hvor vi snart ramler ind i en lavine af julefrokoster :)
AV Intelligent Terminal
vyssenvyssenSkrevet 07/11-13 21:49 
Jeg vil gerne. Kan ikke. Det er rigtig positivt med noget socialt ellers.
CamousCamousSkrevet 07/11-13 23:16 
Well mine weekender er vidt åbne. Folk siger bare til når de kan så tager vi den bare der.

Det burde ikke have overrasket mig at julefrokost sæson starter allerede i tidlig November når jul også på et eller andet måde formået at vokse til at blive en to måneder lang affære.
RaGaRaGaSkrevet 19/08-14 09:32 
Hej folkens! Ved godt det her er en gammel tråd, men jeg har et spørgsmål til jer -

Kan jeg spille alle TurboGrafx HuCard spil på min NEC SuperGrafx? Jeg har ingen spil til den endnu nemlig... :-)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/08-14 09:37 
Tror kun det er pc engine spil som den kan spille. Er næste helt sikker?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 19/08-14 09:40, rettet 19/08-14 09:42 
Man kan ikke spille Turbo spil på en PC Engine uden en konverter. Hvis du mente PC Engine HuCards, så ja, den kan afspille dem. Der er vist et håndfuld titler der ikke er 100%, men kan vist rettes ved at flicke en switch på Super Grafx systemet.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-14 10:02 
Ud over det er en gammel tråd er det så ikke også lidt forkert tråd :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 19/08-14 11:08 
Ja tror da også du har fundet den forkerte tråd? :-)
I love monster land
CamousCamousSkrevet 26/08-14 17:12 
Nu hvor tråden er fundet frem kommer jeg i tanke om at det var længe siden jeg lovede flere minitræf i mit lille bitte lorte lejlighed. Jeg ved godt at vi alle snart skal til megatræf, men det kunne vel være hyggeligt at holde en lille retro night her i aarhus, måske engang hver måned eller lignende og få snakket og spillet ansigt til ansigt med lidt alkohol.

Det behøver ikke engang være hos mig. Hvad siger aarhus folket til det? Vi kunne alle trænge til være lidt mere sociale, ikke?
vyssenvyssenSkrevet 26/08-14 17:36 
Jeg ville nok dukke op i ny og næ.
CamousCamousSkrevet 26/08-14 17:43, rettet 26/08-14 17:47 
Ville være hyggeligt med en fast arrangement tænker jeg.

Vi mangler bare et sted at samles. Kan sagtens være hos mig, men jeg skammer mig lidt over de elendige forhold folk bliver udsat for hernede.
CamousCamousSkrevet 27/08-14 19:07 
Hvad med denne fredag/søndag, eller næste weekend? Kan lige så godt få mest mulig milage ud af denne lejlighed før de tager den fra mig.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-14 20:51 
Jeg kunne også godt være klar, da jeg også bor i Aarhus :=) Drikker dog ikke alkohol, men kan sidde og sutte lidt i min e-cigaret så :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
msxtrdmsxtrdSkrevet 27/08-14 22:09 
Camous>
Hvad med denne fredag/søndag, eller næste weekend? Kan lige så godt få mest mulig milage ud af denne lejlighed før de tager den fra mig.

Næste weekend lyder ikke dårligt :)
CamousCamousSkrevet 27/08-14 23:03, rettet 27/08-14 23:04 
KroeboCop>
Jeg kunne også godt være klar, da jeg også bor i Aarhus :=) Drikker dog ikke alkohol, men kan sidde og sutte lidt i min e-cigaret så :=P

Helt i orden, tror mine spil fra Japan savner lidt nicotin efterhånden.

msxtrd>
Næste weekend lyder ikke dårligt :)

Skal vi sige næste weekend så og få folk til at stemme på hvilken dag? Alle dage passer mig fint.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/08-14 06:37 
Jeg er også klar på noget i næste weekend :)
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 28/08-14 06:42 
KroeboCop>
Drikker dog ikke alkohol, men kan sidde og sutte lidt i min e-cigaret så :=P

Er du den samme KroeboCop som jeg kender?;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-14 10:22 
Jeps, har ikke oplevet nogle bivirkninger endnu fra e-juicen ;=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
CamousCamousSkrevet 01/09-14 16:05 
Så er der kun 5 dage til den skæbnenvanger weekend. Kan folk der godt kunne tænke sig at smutte forbi lige skrive hvilken af de dage fre,lør,søn passer dem bedst?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/09-14 16:17 
Vi holder noget arrangement i TASF på lørdag. Hvis kunne få det flettet sammen på én eller anden måde, ville det være perfekt. Ellers er jeg også klar på noget fredag :)
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 01/09-14 17:03 
Formålet er vel bare at en flok retromaner samles et sted og hygger sig over gamle spil og drug of choice.

Så vi kan sagtens bare alle mødes i TASF istedet for hos mig hvis det var det du tænkte på.

Hvor er i flyttet hen af i Aarhus?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/09-14 18:23 
Katrinebjergvej 105.
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 01/09-14 21:22 
Uh, ikke langt fra mig. Hvad siger folket så?
SvovlSvovlSkrevet 02/09-14 12:50 
Vi åbner dørene klokken 15 på lørdag, og regner med at bestille nogle pizzaer klokken 18.

Man skal være velkommen til at kigge forbi, også gerne tage konsoller med. Vi har et CRT og en Sony PVM + 2 fladskærme i lokalerne.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-14 13:45 
Fedt, er klar :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
CamousCamousSkrevet 02/09-14 14:13 
Okay, så skal jeg bare bestemme mig for hvilken system jeg skal slæbe med.

Famicom, Super Famicom eller PC Engine?
CamousCamousSkrevet 03/09-14 18:59 
Er der en 220v til 120v konverter tilstede derover? Hvis ikke kan jeg kun tage mit MD med.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/09-14 16:50 
Strømforsyningen på den ene Astro City er stået af, så der er et stik ledigt i en af de store step-downs :)
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 04/09-14 17:23 
Yes! Det skal nok blive en sjovt aften.
83 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig