X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Priser på TV DVD'er


Svar
UriurUriurSkrevet 28/07-03 00:30 
Jeg er meget interesseret i disse DVD'er som er vist på tv: Simpsons Season 1 og 2, og så Band Of Brothers. Jeg så sidstnævnte på DR 1 da de sendte, og fik lyst til at købe dem på DVD, men synes at 900 kr var lige i overkanten. Kan man virkelig ikke finde dem billigere? Jeg vil gerne ned på omkring 500 kr. På dvdoo.dk har de en pris det hedder 250 kr for Simpsons Season 1, det samme med Season 2. De har dem bare ikke på lager, er der ikke et andet sted som sælger til samme penge?
la0sla0sSkrevet 28/07-03 00:55 
prøv axelmusic.dk eller dvdone.dk

jeg ved ikke om de har dem.. men prøv da ;)
Hvad sker der?
Per SPer SSkrevet 28/07-03 00:59 
Det billigste jeg har set Band of Brothers blive solgt for er 749.- kroner hos Stereo Studio / Jylland.

Vel og mærke udgaven i metalæsken. Derfor købte jeg da også min der.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
MKMMKMSkrevet 28/07-03 01:51 
Band of Brothers kan fås til kun 33 pund hos cdwow. Jeg købte selv mit eksemplar der, og det kan varmt anbefales.
HulleHulleSkrevet 28/07-03 03:34, rettet 28/07-03 03:37 
Har også Band of Brothers, dejlig serie. Købte den hos dvdpusheren for 660 kroner, det er selvfølgelig os metalæske udgaven..
En af mine venners broder var i Thailand lige efter jeg havde købt min, han købte dem for 10 kroner pr. skive :-/ Men så har han heller ikke metalæsken med, kun nogen plastik cover.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SquareSquareSkrevet 28/07-03 04:25 
33 pund er da ikke så galt. Måske man skulle overveje at købe den så... det var faktisk en ret god serie.
It's only a state of mind.
MåsseMåsseSkrevet 28/07-03 11:11 
Hvad med fragt og fortoldning ved cdwow????
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
NaieraNaieraSkrevet 28/07-03 12:13 
Among >
De har dem bare ikke på lager, er der ikke et andet sted som sælger til samme penge?

Det er ikke noget problem. Det tager sjældent over en uge når de ikke har det på lager. Da jeg bestilte Sæson 2 (Next Generation) havde de den ikke på lager, men det tog ikke lang tid før jeg fik den alligevel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 28/07-03 12:14, rettet 28/07-03 12:14 
Hulle >
Men så har han heller ikke metalæsken med, kun nogen plastik cover.

Og det er selvfølgelig også kopier...

Måsse >
Hvad med fragt og fortoldning ved cdwow????

Gratis forsendelse og ompakning i Sverige...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 28/07-03 12:43 
Det er det højst sandsynligt. Jeg granskede dog de labels der var påsat på dvd'erne, de så meget ægte ud.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 28/07-03 12:56 
Nogen af de Hong Kong pirater er gode til hvad de gør...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 28/07-03 12:57 
Du kan eventuelt også prøve at give Family Guy serien en chance. Den er virkelig kanon, og humoren er ligeså spontan og syret som i Simpsons, bare en tand mere ekstrem. Elsker simpelthen den serie, som desværre er lidt overset. Den koster kun 25£ for season 1 and 2:

He's a family guy
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 28/07-03 13:00 
Ville foretrække Simpsons, men Family Guy er også suveræn! Sæson 1 og 2 ville jeg dog ikke købe, da det er dem de viste på TV2... Men samme problem er der jo med Simpsons, som 3+ sejler rundt i...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
UriurUriurSkrevet 05/08-03 17:34 
Hvis man køber Band Of Brothers på cd-wow.com, så kommer man ikke til at betale ekstra i tolden, vel? Hvor meget er 33 pund i kroner? Jeg går ud fra at man skal betale med visa kort, ik'? Jeg er nemlig meget tæt på at købe serien.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 05/08-03 17:43 
her er

kursen.
Sælg mig en Xbox =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/08-03 19:40 
Naiera >
Nogen af de Hong Kong pirater er gode til hvad de gør...

Så sandt som det er sagt... Jeg har efterhånden købt et par Anime DVD'er fra HK eller Thailand, og vidste jeg ikke bedre ville jeg tro at 90% af dem var originale udgivelser. Hvilket jeg faktisk også troede i starten ;)
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 19:42, rettet 05/08-03 19:43 
Among >
Hvis man køber Band Of Brothers på cd-wow.com, så kommer man ikke til at betale ekstra i tolden, vel?

Læs tråden igennem, og find derved dit svar.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
UriurUriurSkrevet 17/08-03 16:24 
Jeg fik så Band Of Brothers med posten i går, fra dcwow.com, ingen problemer. Pris 350 kr. Jeg bestilte region 2, men den jeg har fået er region 4 (Australien). Er det en fejl fra cd.wows side, eller hænger Region 2 og 4 sammen på en eller anden måde? Jeg forstår det ikke helt. Der er godt nok danske undertekster, og min DVD er kodefri, så jeg gider ihvertfald ikke i første omgang, at sende den tilbage.
MadsMadsSkrevet 17/08-03 16:37 
En DVD kan sagtens have to regioner, og det er tit tilfældet med region 2 + 4.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig