X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/11-21 21:19, rettet 19/11-21 21:20 
Sackboy A Big Adv. er en rigtig fin 3D platformer, kan nemt anbefales.
RJKRJKSkrevet 12/04-22 22:31 
Diverse PlayStation-spil på tilbud hos CDON. Jeg faldt over bl.a.:

Demon's Souls (2002) 189,-
Ghost Of Tsushima: Director's Cut 169,-
Last Of Us: Part II 69,-
Contra: Rogue Corps 69,-
Nioh Collection 279,-
Horizon: Zero Dawn: Complete 29,-
Days Gone 69,-
Monkey King: Hero Is Back 69,-
Death Stranding: Director's Cut 99,-

CDON
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-22 11:37 
Billigt :O

Ikke noget jeg står og mangler, men tak for tippet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 15/04-22 08:12 
Jeg var også millisekunder fra at købe Death Stranding D.C. til PS5 … men jeg har ikke en PS5 endnu. :D
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 14/05-22 22:14 
GTA “definitive” edition til PS4 har ramt 149kr hos proshop

Link...
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 09/08-22 17:14, rettet 09/08-22 17:14 
Faraos Cigarers merchandisebutik i Skindergade (Kbh) har en større stak PS4- og Xbox-spil til en 50'er pr. stk. Titlerne figurerer ikke på deres hjemmeside. De fleste er fra 2019-2020. Jeg oplister efter hukommelsen:
- Biomutant (XO)
- Death Stranding (PS4)
- Doom Eternal (XO og PS4)
- Far Cry 5 (PS4)
- Hunt: Showdown (PS4)
- Marvel's Avengers (XO - og muligvis PS4)
- Narcos (XO og PS4)
- Need for Speed Heat (PS4)
- Red Dead Redemption 2 (PS4)
- Star Wars: Jedi: Fallen Order (XO og PS4)
- Terminator Resistance (XO og PS4)
- The Outer Worlds (XO og PS4)
- Watchdogs Legion (XO og PS4)
- Zombie Army 4 (XO)
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 11/08-22 13:34 
Jeg var forbi i dag og købte intet :P Var lige ved at tage Star Wars Squadrons, men det ville nok bare fylde derhjemme (og har det på PS+)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 18/08-22 13:31 
Heads up. Coolshop har Guardians of the Galaxy PS4 Cosmic Deluxe Edition til 338kr.

Hvis man er samler af deluxe versioner :P

Link...
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 18/11-22 00:27 
Elgiganten Black week:
Horizon Forbidden West 139,-
Halo Infinite 149,-
Bloodborne 39,-
The Last of Us Part 2 33,-

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 18/11-22 11:44 
Shit, det er en god pris for Last of Us Part 2. Et af generationens bedste og flotteste spil. Hvis man ikke allerede har det, så køb!
DunwichDunwichSkrevet 19/11-22 11:25 
Mener jeg gav 80 kr for TloU 2 for over et år siden, så de har nok stadig en del eksemplarer de er brændt inde med. Everything must go!
SumezSumezSkrevet 19/11-22 16:26, rettet 19/11-22 16:26 
Samme, købte det også kun fordi det var drønbilligt for et års tid siden (sikkert også black Friday), men er glad for at jeg gjorde det. Det er en kæmpe forbedring over 1'eren :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 25/11-22 13:05, rettet 25/11-22 13:06 
Coolshop har Control: Ultimate edition til 125 kr til PS4 (som skulle inkludere gratis PS5 upgrade)

Ud over elgiganten synes jeg det er lidt skrabet med gode spil-tilbud til denne black friday.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 25/11-22 13:15 
Ja, jeg har heller ikke været i stand til at finde nogen. Bilka/Føtex plejer at være gode til det, men de har slet ikke nogen nedsat i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 19/08-23 19:44 
ElMutanten har et par nyere fysiske spil på tilbud:
- Dead Space (PS5/XSX) til 249,-
- Star Wars Jedi Survivor Deluxe (XSX) til 289,- (den normale udgave til 349,-)
[inspirational quote here]
KamekKamekSkrevet 08/11-23 16:17, rettet 08/11-23 16:17 
PS5 inkl. Modern Warfare III til 3699,- hos både Elgiganten og POWER.

Det er vist det billigste jeg har set den til :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 08/11-23 16:26 
Er vi sikre på at det er hele spillet og ikke en eller anden tumpet voucher til noget ligegyldig indhold? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/11-23 20:07 
Næsten normal konsolpris nu. Men det skyldes jo nok den nye model rundt om hjørnet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 08/11-23 21:46 
Naiera>
Er vi sikre på at det er hele spillet og ikke en eller anden tumpet voucher til noget ligegyldig indhold? :p

Det nye MWIII hører vist til kategorien ligegyldigt indhold, hvis diverse reviews ellers holder vand :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
RJKRJKSkrevet 26/11-23 13:12, rettet 26/11-23 13:13 
Proshop har 25% rabat hvis man køber to "outlet" spil. Det bliver ikke voldsomt billigt, men det giver nogle Switch-titler der vist normalt aldrig er billigere, fx:

Fire Emblem: Engage 259,-
Paper Mario: Origami King 249,-
Bayonetta 3 234,-
Bayonetta 2 215,-
Advance Wars 1+2 269,-

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/11-23 18:25 
Øj det var billigt for Tunic allerede. Den fysiske ps4 udgivelse kan virkelig anbefales, det er en af dem der er kælet for, med medfølgende kort og manual og lign. der er konstrueret som en del af spillets univers :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-23 18:42 
Jeg vil anbefale at man ikke kigger for meget i manualen til Tunic. Den er lidt spoilerific ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 10/12-23 10:28, rettet 10/12-23 11:42 
Man skal være hurtig, men Dead Space Remake til Xbox, er på tilbud til 71 kr lige nu, i Deluxe Digital udgaven, i Xbox Storen.

Jeg har ikke Gamepass længere; Opsagde det, da jeg ikke gad betale månedligt længere, men hellere ville eje nogle få spil, og koncentrere mig om dem. Men inden jeg opsagde Gamepass / EA Play, da spillede jeg en del Dead Space Remake via EA Play. Få dage efter min opsigelse af Gamepass, får jeg tilbuddet om 71 kr for spillet. Men min ven som også har opsagt Gamepass, får ikke tilbuddet på Dead Space Remake til 71 kr UDEN Gamepass. For ham gælder tilbuddet kun, med Gamepass, fordi han opsagde nogle dage efter mig, og derfor stadig har det nogle dage endnu.

De må jo kunne se hvad man spiller, og da jeg brat dropper Gamepass / EA Play, og spiller en del Dead Space Remake op til da, har jeg en formodning om, at de gerne vil have jeg fortsætter med spillet, og derfor får jeg pludselig det her tilbud. Men det er bare et gæt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-23 14:34 
Det lyder ikke usandsynligt at det hænger sådan sammen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 18/12-23 21:16 
Proshop har det nye Avatar-spil til 333,-
https://www.proshop.dk/Spil/Avatar-Frontiers-of-Pandora-Microsoft-Xbox-Series-X-Action/3175937
https://www.proshop.dk/Spil/Avatar-Frontiers-of-Pandora-Sony-PlayStation-5-Action/3175935
[inspirational quote here]
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01 11:38 
Elmutanten har flere kommercielt fallerede AAA-titler til PS5 til meget lave priser:

Sporfoken 69,-
Immortals of Aveum 99,-
Wild Hearts 59,-

Elmutanten
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
silverstarsilverstarSkrevet 06/01 17:27 
Hmm, priserne er fristende, men jeg er bange for at det er titler, der kunne ende i stakken af spil, jeg aldrig får hul på.
Er der nogle af dem som du/andre kan anbefale? Wild Hearts ser ud til at have fået en ok/middel score på metacritic, men da jeg ikke er den store Monster Hunter fan, så er jeg lidt tilbageholden på det, da det er den vibe det giver mig :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/01 22:31 
Jeg har ikke spillet noget af det - er nok mest fristet af Immortals. Sporfoken forekommer mig ret tåkrummende, ud fra hvad jeg har set og hørt, og Wild Hearts har jeg allerede adgang til via Game Pass / EA vault.

Jeg tænker det er priser, der er gode nok til de nysgerrige.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 08/01 09:37 
Aveum kan jeg godt anbefale til den pris. Art design er generisk, historien er kun ok og en del af dialogen er typisk moderne Forspoken cringe, men det spiller rigtig godt og ulig de fleste andre fps'er der er ude. Og så har det en tilpas længde :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 22/03 12:28 
Elgiganten har Persona 3 Reload til 249,- lige nu. Der er også andre titler til gode priser, men jeg har ikke styr på hvad der er godt og hvad der er snot.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03 12:46 
Tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 22/03 13:31 
Jeg har ret meget Rebirth tilbage, men Reload er næste spil der skal spilles.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 22/03 14:15 
Naiera>
Der er også andre titler til gode priser, men jeg har ikke styr på hvad der er godt og hvad der er snot.

Hvordan finder du dem? Lader ikke til at være noget filter på nedsatte varer, og sortering efter pris er håbløst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03 18:02, rettet 22/03 18:02 
Uncharted Legacy of Thieves Collection koster 69kr, hvis man er sådan en type.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/03 18:08 
Sumez>
Hvordan finder du dem? Lader ikke til at være noget filter på nedsatte varer, og sortering efter pris er håbløst.

Jeg ledte også uden held :/
NaieraNaieraSkrevet 22/03 18:27 
Sumez>
Hvordan finder du dem? Lader ikke til at være noget filter på nedsatte varer, og sortering efter pris er håbløst.

Det er derfor det er svært… Man kan i hvert fald godt sortere PS5-titler uden at få smidt en masse ligegyldige download-koder i hovedet.

Jeg fandt ud af det med Reload fordi jeg tilfældigvis lige synes jeg ville kigge hvad de skulle have for spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 22/03 21:45 
Jeg faldt over Tactics Ogre Reborn og DioField Chronicle til 139,- til Switch og Stranger Of Paradise: Final Fantasy Origin til 109,- til PS5 samt Sea Of Stars til 249,-.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 23/03 00:21 
Horizon Forbidden West til 129 (PS4 m gratis PS5 upgrade)
GOW Ragnarök til 139 (PS4 - kan opgraderes for 10$)
Miles Morales (PS4/PS5) for 149
RE4 Remake 179
Rift Apart 199

Plus en hel del PS4 til 49/69
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 23/03 17:00 
De var sgu ret hurtige til at levere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/03 09:54 
Et par fine PS5 titler jeg også fandt udover det ovennævnte:

Deathloop til 179
Like A Dragon Uendelige Penge 249
Sonic Frontiers 179
Neon White 199

RJK>
Jeg faldt over Tactics Ogre Reborn og DioField Chronicle til 139,- til Switch og Stranger Of Paradise: Final Fantasy Origin til 109,- til PS5 samt Sea Of Stars til 249,-.

Stranger of Paradise og Sea of Stars kan varmt anbefales.
Jeg købte Sea of Stars fysisk sidste år hvor det kom i Japan, og det kom virkelig bag på mig. Jeg var ikke helt overbevist i starten, men det har vildt meget charme, og det er utroligt så meget arbejde der har lagt i det. Kampsystemet er en smule broken, og kræver at man aktiverer en slags hard mode for at få lidt ud af det, men det er godt nok til at tillade nogle ellers ret sjove gimmick-baserede bosskampe. Men den største styrke ligger i spillets figurer og farverige world building - jeg kan ikke huske hvornår et spil sidst formåede at få mig til at sidde med følelserne så langt udenpå. Hvis man savner spil i stil med Chrono Trigger, er det et rigtig godt bud.

Tactics Ogre Reborn har jeg ikke selv fået spillet endnu, men fans af originalen siger det er et af de bedste remasters de har prøvet hvor der virkelig er kælet for alle detaljerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03 09:59 
Det er en skam at sprites har været igennem filter-maskinen i Tactics Ogre remaket. Har også kun hørt godt om det ellers, men øv det er ikke kønt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig