X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

He did not beat it...


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/06-09 00:04 
http://www.tmz.com/2009/06/25/michael-jackson-dies-death-dead-cardiac-arrest/

:(
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
104 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
WonderboyWonderboySkrevet 08/07-09 23:45 
Chrono>
Tja, jeg er ikke så meget inde i det jo. Synes bare det virkede lidt falskt. Er det ikke også noget med at børnene var bange for deres far? Som holdt dem ud over altaner...

Det mener jeg ikke de hva, hvad jeg har hørt hva de meget glade for ham, som hans datter Paris Jackson også sagde i går.

Link...
I love monster land
JesperJesperSkrevet 09/07-09 08:04, rettet 09/07-09 08:06 
Jeg tror ikke at det barn han holdt ud over en altan kan huske noget fra dengang - det var jo kun en baby. (men det var crazy alligevel!)

Michael gjorde jo alt han kunne for at beskytte sine børn fra den presse, som har været med til at gøre ham til den person han var til sidst (hvem ville ikke blive skør, hvis man aldrig kunne komme udenfor sit hus 4 vægge?). Det er derfor, at når man så hans børn, så havde de altid masker eller - som i tilfældet med den yngste - et tæppe over sig (og af den grund bliver han også kaldt Blanket :) ). Jeg kan sagtens følge ham i den sag - hvis man først har mærket den side af pressen, så vil man ikke have det skal ske for sine børn.

Derfor var det også helt specielt at hans børn - og især Paris - trådte frem på den måde til TV showet den anden aften. Jeg synes også det var meget rørende og hårdt at se Paris' afsked med sin far :(
silverstarsilverstarSkrevet 16/07-09 20:00, rettet 16/07-09 20:00 
Final fantasy hyldest til MJ (ok, det er en ældre sag, men nice).

Final fantasy MJ
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 16/07-09 21:31, rettet 16/07-09 21:34 
Og så var det Mayers version af Human Nature ved mindekoncerten.

Især de første 50 sekunder sidder lige i skabet.

John Mayer instrumental cover af Human Nature
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
104 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig