X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 22/10-21 09:52 
Jeg taler om Uncharted :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-21 11:33 
Det gjorde jeg også :) Jeg så traileren på mobiltelefonen, så hvis det så billigt ud er det nok derfor jeg ikke fangede det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 23/10-21 16:36 
Udover at de har planket en scene fra Uncharted 3, så kan jeg stort set ikke se noget Uncharted i den.

De har taget en skuespiller som kunne ligne Nathan Drake, og i stedet gjort ham til Sully. O_o
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/10-21 22:33 
Mark Wahlberg har karisma som en sæk roer, det ville da først have været helt katastrofalt at caste ham som hovedpersonen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-21 23:44 
Jeg synes det virker okay. Alle i Uncharted-spillene er røvnederen og selviske, med sikkerhed et bevidst valg. Ud fra det synes jeg ikke der kan castes forkert.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 24/10-21 08:50 
Wrong Sumez. Med den rette instruktion kan Whalberg være en mindre naturkraft. (Boogie Nights, The Departed). Men det kræver en ferm instruktør.

Doesn’t matter. Jeg skal sikkert se Uncharted en dag. På Netflix. Med giga tømmermænd efter en fredagsbar.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 24/10-21 11:20 
Man skal heller ikke glemme "Lone Survivor" og "The Fighter".
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-21 11:58 
Eller The Other Guys.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 24/10-21 14:08 
Sjovt. Der er scener fra 2, 3 og 4 i traileren. Den film kommer ikke til at sidde stille :-D
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-21 21:03 
Pixard laver en Toy Story spin off. En form for oprindelse historie om Buzz Lightyear. Ikke legetøjet, men karakteren som legetøjet i filmen er baseret på.
Forvirret?

To infinity and beyond
SumezSumezSkrevet 28/10-21 14:32, rettet 28/10-21 14:33 
Wow

Phil Tippett's Mad God
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-21 14:34 
Har du set de første tre dele han har lavet af Mad God? Jeg gætter på at de er første halvdel af filmen.

Det er rigtig godt lavet, men det lader ikke til at der er nogen gennemgående rød tråd i noget af det. Jeg tror ikke det er for mig, og noget af det fandt jeg rimelig ulækkert :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 23/11-21 22:15 
Glæder mig til at fortsættelsen næste år - selvom sidste film godt nok var lidt af en skuffelse ;-)

The Prologue - Jurassic World
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 24/11-21 10:50, rettet 24/11-21 17:48 
Det er utroligt at de overhovedet tør lave en ny efter Fallen Kingdom var så kikset en affære. Det er lige før den rammer "so bad it's good" niveau, men formår det desværre ikke.
1'eren synes jeg faktisk var fint underholdende, og på alle måder en bedre og mere passende opfølgning til den oprindelige Jurassic Park end de to originale efterfølgere var.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-21 11:06 
:O
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 10/12-21 09:38 
Endelig fik vi en trailer til Sonic 2.
Jeg nød den første film og ser meget frem til at se nr 2. Den skal helt klart ses i biografen når den kommer.

Sonic the Hedgehog 2 Official Trailer
millenniummillenniumSkrevet 10/12-21 20:09 
Jeg kan ikke finde ud af, om du er sarkastisk X-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/12-21 20:49, rettet 10/12-21 22:00 
Etteren var da ganske seværdig for hvad det er - så toeren skal da også ses, dog ikke i biffen for mit vedkommende ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 11/12-21 09:33 
millennium>
Jeg kan ikke finde ud af, om du er sarkastisk X-D

Faktisk ikke, filmen er ikke perfekt men syns den var grebet godt an og Jim Carrey som Robotnik gjorde det godt IMO.
Har en bred smag hvad ang. film. Det meget få jeg syns der går mig imod. Den der serie Alternate Carbon på Netflix, den var skrækkelig. Stoppede før første eps. nåede at slutte.
Elsker en god dum action film. Okay ikke alle, 6 underground var noget langtrukket og ikke et gensyns værd.
Skal jeg nævne en god mørk film jeg har set for nylig, så det Retfærdighedens ryttere.

Anywho... back on topic.
XiwanaXiwanaSkrevet 20/12-21 19:11 
Conan møder A Viking Saga: Son of Thor:
https://www.youtube.com/watch?v=oMSdFM12hOw (april 2022)
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 21/12-21 14:15 
Lignede et meget kliché præmis med en overraskende stemningsfuld visuel side. Blev solgt da der stod det var en Robert Eggers film, det forklarer en del. :) Hans film er værd at se for præsentationen alene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/10-22 11:48 
Anders Matthesens Sorte Kugler i Bollywood version...

https://www.youtube.com/watch?v=x-sgnhYJGOA
BeanoBeanoSkrevet 16/02-23 18:06 
Tetris

https://youtu.be/Hcfbg994fu4

Taron Egerton som Henk Rogers :D
BeanoBeanoSkrevet 03/05-23 20:16 
Den bedste Star Wars film som vi aldrig får...
https://youtu.be/d-8DT5Q8kzI
SumezSumezSkrevet 03/05-23 21:02 
I mellemtiden ligner den næste Wes Anderson film i ligeså stor grad en parodi på en Wes Anderson film :P

https://youtu.be/7CdPhrCRc3o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig