X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb dine julegaver med P:R


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 04/12-06 03:01 
I samarbejde med en række af de førende spilbutikker i Danmark og resten af verden introducerer vi hermed en ny funktion i Handel på Play:Right. Under det nye menupunkt BUTIKKER får man et overblik over udvalg og priser i en række udvalgte online spilbutikker.

Funktionen er integreret med resten af Play:Rights database via et nyt søgesystem, hvormed man kan kombinere alverdens data for at finde interessante spilkøb. Man kan fx lede efter:

- Spil fra Square Enix, du ikke har i din samling

- Spil til PlayStation 2 der har fået mindst 85% i snit af de danske spilanmeldere i Arkiv

- Spil til under 200 kroner, som brugerne på P:R har givet mindst 75% i Vurder

- Spil som dine venner har på deres ønskeliste, og som du ikke selv har i din samling

Mulighederne er mange flere - det er bare at udvælge kriterierne. I den nærmeste fremtid udvides konceptet med ny funktionalitet, så man fx kan få besked når en ønsket titel kommer ned i et bestemt prisleje, holde øje med hvad der falder i pris, og se stabens forslag til gode tilbud.

Det der gør funktionen yderligere speciel i forhold til andre "price runnere" er, at den kun inkluderer de gode butikker, som vi selv handler hos og står inde for. Denne eksklusive liste tæller i første omgang Play.com, CD WOW, CD ON, Axel Music og Softxchange. Yderligere en håndfuld butikker forventes at indgå i samarbejdet i nærmeste fremtid.

Vi gør opmærksom på, at selvom hovedformålet med funktionen er at give en service til brugerne, så støtter de fleste af de i øjeblikket medvirkende butikker Play:Right i form af en varierende procentdel af det salg, som føres igennem via funktionen. Dette gælder alt salg fra de pågældende butikker, så længe man bare kommer ind på siden via et link herfra.

Har nogen yderligere idéer til funktionen hører vi gerne om dem - vi er som sagt allerede i gang med flere tiltag.
JuggernautJuggernautSkrevet 04/12-06 11:32 
Glimrende idé. Jeg har dog en lille rettelse. Prøvede for sjov at søge på Final Fantasy III til DS. Axelmusic kommer frem og der står at leveringstiden er 2-5 dage. Nu står der også at varen skal bestilles hjem fra Club Racoon's fjernlager. Jeg vil påstå at spillet _aldrig_ vil kunne nå frem indenfor den nævnte leveringsperiode.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 04/12-06 11:42 
Fantastisk god ide :) Og nice service :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dpldplSkrevet 04/12-06 13:29 
Juggernaut: Vis den er på lager kan den sagtens være hos dig inde for 5 dag. Det gøre mine anime for det meste anyway.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-06 13:46 
Playright bliver da også bedre og bedre. Så snart der tilføjes en nyheds-del, der trækker nyheder direkte fra gamesindustri osv. behøves jeg ikke besøge andre sider :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 04/12-06 14:11 
dpl>
Juggernaut: Vis den er på lager kan den sagtens være hos dig inde for 5 dag. Det gøre mine anime for det meste anyway.

Hvis der står at den skal bestilles hjem via deres fjernlager, er den vel ikke på lager hos dem. I så fald ville der stå: Denne vare er netop nu tilgængelig på Club Raccoon's fjernlager og kan afsendes med det samme.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dpldplSkrevet 04/12-06 14:26 
bah sorry var mig der misforstod noget ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/12-06 15:06 
Imponerende service!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig