X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 3 - expansion - hjææælp...


Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 02/05-06 16:35 
Jeg har netop købt Doom 3: Resurrection of evil til xbox i en brugt version. Problemet er dette, at coveret rigtigt nok er fra expansionpack'en, men på selve discen står der blot "Doom 3" med en kode i højre side: 80705.101.4L. Jeg har på fornemmelsen af discen i virkeligheden stammer fra standardversionen af Doom 3 - og altså ikke expansionpack'en. Jeg har ikke selv mulighed for at tjekke spillet, da jeg ikke har adgang til min xbox i øjeblikket.

Derfor henvender jeg mig til eventuelle ejere af standardversionen og/eller af expansionpack'en, om at een eller anden vil være så flink at sammenligne dennes disc med den disc, som jeg har beskrevet ovenfor. Selv regner jeg med, at discen ER fra selve Doom 3, og hvis den er det, så kan jeg stadig nå at få pengene tilbage. Jeg takker på forhånd for enhver mulig hjælp...
[inspirational quote here]
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/05-06 17:22, rettet 02/05-06 17:23 
Min Doom 3 hedder:
80705.101.00RD

EDIT: Men det er ikke udgaven fra butikkerne kommer jeg lige i tanke om, så jeg ved ikke, hvor meget du kan bruge det...?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig