X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
JmogJmogSkrevet 06/07-21 12:54 
Få en elektronikforsikring. Det koster ikke alverden, og med den levetid moderne tv har, så er det guld værd. Sådan som TV falder i pris vil du meget sjældent få mindre udbetalt fra forsikringen end et nyt tilsvarende tv koster.
PapandPapandSkrevet 07/07-21 20:36 
Det gik fra ondt til værre med mit TV i dag. Den grå streg blev til farvelade og så slukkede skidtet. Fodbolden er reddet med et gammelt reserve TV, elektronikforsikring er tegnet og så er jeg begyndt at sondere terrænet for det næste TV. Hvis nogen vil have det gamle til reservedele, så er man hjertelig velkommen til at komme forbi og hente i Billund. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Soren47Soren47Skrevet 07/07-21 21:45 
Elektronikforsikring reddede mig også ved et ødelagt tv.
Kan også helt klart anbefale en forsikring, når man køber dyre konsoller, tv og hifi :)
DunwichDunwichSkrevet 07/07-21 23:06, rettet 07/07-21 23:08 
Har I ikke en indboforsikring, som tager sig af den slags? Det har jeg, og har aldrig indtil videre, haft brug for en decideret elektronikforsikring, købt hos forhandleren. Er altid bange for, at de elektronikforsikringer er for gode til at være sande, og at forhandleren gemmer sig bag alle mulige klausuler som gør, at man får dækket nada, hvis man kommer og vil gøre brug af den.
JmogJmogSkrevet 07/07-21 23:55, rettet 08/07-21 00:33 
Det er indboforsikring inklusiv elektronikdækning jeg snakker om. Hos forhandleren skal man aldrig tegne den.

Koster et par 100 om året. Financierede mit LG C9 og en soundbar, da mit E6 gik i stykker efter tre-et-halvt år. Og en ny surroundreceiver, da den gamle gik efter omkring fire.

Det har været alle pengene værd. Gør også at jeg ikke er spor bekymret for at købe forholdsvist dyre ting, da jeg ved forsikringen gør mig istand til at erstatte dem med få eller ingen ekstra penge fra mig.
PapandPapandSkrevet 08/07-21 00:40 
Det er også gennem indboforsikringen her. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
scavengerscavengerSkrevet 06/01-22 20:10 
Så fik jeg endelig en Nintendo Switch ind i samlingen.
Det er dog lige før jeg overvejer at levere den tilbage.
På et eller andet tidspunkt, har nogen tilsyneladende valgt, at halvdelen af spillene til den, skal udgives som Code-In-A-Box.
Hvis jeg ville have en papirstrimmel i en plasticskal, kunne jeg trække en fortune cookie nede hos den lokale kinøjser!
Det er jo totalt værdiløst i samler sammenhæng.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-22 20:39, rettet 06/01-22 20:40 
Det er desværre værre på Switch med den slags lorte-udgivelser, men det er dog stadig kun et fåtal af spil der udgives sådan, så du må næsten have været uheldig :)

Et af de største problemer med Switch er at Nintendo tillader at der udgives spil på cartridge hvor der kun ligger en meget lille del, og hvor resten skal downloades. Undgå disse udgivelser, for det er simpelthen noget svineri. Det gøres fordi de større cartridges er dyrere, naturligvis. Så nogle udgivere har sat sig for at købe de mindst mulige og så lade forbrugeren downloade hovedparten af spillet. Jeg havde foretrukket at prisen blot blev sat lidt op for forbrugeren...

2K, Capcom, SquareEnix og Rockstar har udgivet sådan noget, hvor især 2K er virkelig slemme. Der er sikkert andre firmaer som jeg ikke kender til. Nintendos egne titler bliver heldigvis ikke udgivet halvhjertet på den måde, og det gør mange andres spil trods alt heller ikke.

Jeg tror stadigvæk at det er klart mærket på forsiden af coveret når det er tilfældet, så det trods alt er nemmere at undgå.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/01-22 23:31 
Jeg har efterhånden købt vildt mange Switch spil, og er indtil videre kun stødt på ét tilfælde af kode i en æske. Det var Civ6 og var fint advaret i butikken, så jeg undlod at købe det.

Tværtimod synes jeg faktisk det er rigtig fantastisk hvor mange spil der får rigtige fysiske udgivelser på platformen. Det havde jeg ikke troet forrige generation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 09/08-22 21:48 
4K scaleren til 20k (som var en heldig og lav pris) skal tilbage til England til reparation, og jeg har muligvis ikke råd til reparationen... Øv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig