X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Full Auto


Svar
ChimeraChimeraSkrevet 14/02-06 11:10 
Jeg drikker ikke kaffe, men var ved at få mit glas vand galt i halsen da jeg læste dette.

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=928116&topic=26331034

Nogen der har prøvet at teste det?
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/02-06 11:32 
Vores engelske redaktør havde nogen problemer med spillet, men han er ikke så metodisk, som beskrivelsen på gamefaqs. ;)

Harrys Full Auto anmeldelse
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-06 11:56 
Det er nu meget sjovt, da der i spillets kassette ligger en seddel med teksten:

Attention:
Please be aware that Full Auto is designed to operate at its best when your Xbox 360 is set to PAL-60 or 720p high definition output. These settings can be made in the Xbox Dashboard.

Men så må jeg da lige prøve at ændre opløsning til 640 x 480, og se om der skulle være en ændring.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/02-06 12:23 
Endnu en grund til at holde sig fra spillet :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-06 12:37, rettet 14/02-06 12:43 
Spillet er nu længder bedre end de 2 sidste Burnout udgivelser... det er IMO pænt godt.

Det hjælper en hel del at smide den ned i 480. Der kan dog stadig komme enkelte framedrops afhængig af gamemode, så super smooth er det bestemt ikke. Men helt sikkert en forbedring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/02-06 12:44, rettet 14/02-06 13:34 
Udfra demoen og masser af dårlige anmeldelser at dømme, så vil jeg tillade mig at være stærkt tvivlende overfor det :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-06 12:48 
Jaja, brok brok :)

Jeg kan så i øvrigt nævne at det er et problem med wide screen. Spillet kører også "super smooth" i 1024 x 768.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-06 13:31 
Demoen sucks! Mage til skrald skal man da lede længe efter. IKKE et must på min liste.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChimeraChimeraSkrevet 14/02-06 13:59 
Jeg håber ihvertfald ikke at dette spil bliver standarden, for de kommende vestlige udgivelser på 360'eren. Utroligt så travlt de har det med at lave den samme type spil i øjeblikket.

Enten kan man køre i en bil. Køre i en bil og skyde. Gå rundt i første person og skyde.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-06 14:15 
Nu jeg sider og tænker lidt over det, så har du faktisk helt ret. Full Auto er godt nok den vildeste Quake 4 efterligning jeg nogensinde har set...

Utroligt at de ikke kunne udgive et bare nogenlunde originalt spil for en gangs skyld. Bilspil med våben der fungerer så godt som dette udgør jo ca. 98% af markedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/02-06 14:51 
Jeg er stor fan af Twisted Metal, Carmageddon og hvad der ellers ligger i genren. Men Full Auto synes jeg godt nok virkede tamt, og jeg har ikke set noget endnu, der har fået mig til at ændre mening.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChimeraChimeraSkrevet 14/02-06 14:53 
Så må jeg jo hellere undskylde, at jeg savner lidt variation på 360'eren.
HankyHankySkrevet 14/02-06 15:27 
Nu fik jeg også prøvet den fulde version af spillet, og det ændrede ikke mit syn, siden jeg spillede demo'en.

Martin, du elsker kun spillet, fordi SEGA står bag =P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-06 15:58, rettet 14/02-06 16:01 
SEGA har udgivet det...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/02-06 10:47 
Hva' dælen! Det er jo Prince of Persia bag rattet! :-) Hvordan fungerer det der tidsspoleri i multiplayer? Er det slået fra? Jeg kan ikke rigtig forestille mig, hvordan det skulle kunne lade sig gøre når flere spiller samtidig.
KTCKTCSkrevet 15/02-06 11:03 
Det er slået fra i multi...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig