X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Farvel Ico... og lev vel!


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/03-03 10:20 
Har lige talt med Nordisk Film og Ico er nu "udgået". Jeg spurgte så lidt friskt om vi kunne forvente at den kom ud i Platinum. Meeeen, det skal vi nok ikke regne med. Så jeg vil bare opfordre jer til at suse ud og købe dette fantastiske spil inden det er for sent. I kan takke mig senere ;)
RitesRitesSkrevet 04/03-03 10:34 
Hold da helt...

Det ikon passer jo bare perfekt til dig ;)

-Har desuden aldrig fået spillet ICO :(
» a winner is you «
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/03-03 11:19 
Bog og ide har ICO nyt her ned i byen til 199,- jeg kan købe det til jer hvis jeg må beholde de "postkort" der er inkluderet :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:29 
Jamen, det gør du bare.

Bare behold postkortene og send spillet til mig ;)

Tak!
» a winner is you «
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/03-03 11:37 
Rites >
Jamen, det gør du bare.

Bare behold postkortene og send spillet til mig ;)

Tak!

He he, lad mig lige få det på det rene ";)" <-- betyder det at du tror at det er gratis?, jeg vil samle det op næste gang jeg er i byen hvis du er seriøs.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:50 
Det var nu bare for sjov, eftersom du skrev at du ville "købe det til", istedet for "købe det for" nogen ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 04/03-03 12:02 
King Chaos >
Har lige talt med Nordisk Film og Ico er nu "udgået".

Det er der vel så mange spil der er. De kan jo ikke blive ved med at producere dem, især ikke "ukendte" spil som ICO. Butikkerne har stadig deres lager, og der er stadig folk der sælger det brugt. No worries. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:08 
Overboard er også udgivet og de yder ikke support på det mere.

Hvilket en kunde blev pissehamrende sur over.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/03-03 12:09, rettet 04/03-03 12:09 
Stereo Studio har vist tømt deres lager efter de solgte spillet til 149 kr. Jeg har heldigvis fået sikret mig et eksemplar af spillet.
Men ellers kan man stadig købe det i f.eks. engelske butikker.
Utrolig pris og utrolig, at de ikke bliver ved med at producere ICO med alle de gode anmeldelser det har fået.
Salgstallet må være lavt.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 04/03-03 12:11 
Det er meget simpelt. Der er ingen der køber det. Det er kun kendere, som os, der har hørt om det. ;)
Personligt har jeg aldrig prøvet det, men det står helt klart højt på min most wanted liste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 12:13 
Spillet har ikke særlig høj priotet hos mig, specielt ikke fordi jeg kommer lidt i pengenød om et stykke tid.
Spiller nu: Halo 3
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/03-03 12:24, rettet 04/03-03 12:25 
Sumez >
Det er meget simpelt. Der er ingen der køber det. Det er kun kendere, som os, der har hørt om det. ;)

Hmm ja, men jeg synes da der har været en pæn potion omtale om det! Jeg ved ikke hvad der skulle til.

Sumez >
Personligt har jeg aldrig prøvet det, men det står helt klart højt på min most wanted liste.

Jep det er også det næste jeg skal spille.

Måske er det også det der er problemet. Folk herinde siger at de helt vildt gerne vil spille det (mig incl), men når jeg læser denne tråd er der jo ikke rigtig nogen som har gennemført/har købt det. Hvis denne tråd kan generaliseres til alle gamere så er det nok derfor salgstallene er det som de er:
"For mange spil - for lidt tid" kunne være grunden.'

Edit: "For mange spil - for lidt tid OG penge!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RJKRJKSkrevet 04/03-03 12:38 
Jeg har købt det, spillet det og udbredt det glade budskab.

Tak mig bare senere, når ICO 2 udkommer ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/03-03 13:50 
Søster Salsa >
Hmm ja, men jeg synes da der har været en pæn potion omtale om det! Jeg ved ikke hvad der skulle til.

Soul Calibur er nok den bedst anmeldte fighter nogensinde (lad være med at rette mig hvis jeg tager fejl, det er irrelevant) og anderkendes blandt "kendere" som den bedste 3D fighter overhovedet. Alligevel er Tekken langt mere populær og den fighter der efter "den almindelige opfattelse" er den "bedste". Personligt er jeg temmelig ligeglad med fightere, men det beskriver min pointe ret godt, synes jeg. Ignorér det faktum at SC kun findes til DC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/03-03 13:53 
RJK >
Jeg har købt det, spillet det og udbredt det glade budskab.

Tak mig bare senere, når ICO 2 udkommer ;p

Jeg har også udbredt budskabet så godt jeg kunne på det gamle forum, ICO er ikke bare et spil , det er også kunst!.

ICO 2..., den står på min top 10 wanted liste, så det siger noget.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 14:00, rettet 04/03-03 14:10 
Jeg fatter ikke, hvorfor jeg aldrig har fået spillet ICO. Jeg har kun hørt godt om spillet, så jeg må sku hellere få lettet bagen, og få fingrene i et af de sidste eksemplarer...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 04/03-03 14:22 
Star Soldier >
Jeg har også udbredt budskabet så godt jeg kunne på det gamle forum, ICO er ikke bare et spil , det er også kunst!.

Læs eventuelt min slet skjulte propaganda for spillet i de gamle MSN.Games Awards 2002, hvis den stadig findes (Mest originale spil).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 04/03-03 14:52, rettet 04/03-03 14:53 
Ja, for mig var ICO også et lille vidunder der havde en vis charme, som ingen andre spil kunne byde mig i samme stil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
TLTLSkrevet 04/03-03 15:38 
Hvis jeg skal købe ICO inden KT5, har jeg ikke råd... Men hvis det stadig er her om en måned, så køber jeg det...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
AssassinAssassinSkrevet 04/03-03 17:15 
RJK >
Læs eventuelt min slet skjulte propaganda for spillet i de gamle MSN.Games Awards 2002, hvis den stadig findes (Mest originale spil).

....Eller for den sags skyld min anmeldelse ;-)
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
SephirothSephirothSkrevet 06/03-03 17:23 
Så fik jeg det købt! Fandt det til 150 kr i den lokale Stereo Studio - de har sq tit nogle gode tilbud...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
IqonIqonSkrevet 06/03-03 18:02 
Ihh, jeg vil også have det spil, men jeg har ikke set det billigt nogen steder :(
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 06/03-03 18:20 
Sephiroth >
Så fik jeg det købt! Fandt det til 150 kr i den lokale Stereo Studio - de har sq tit nogle gode tilbud...

Huskede de så at komme disc´en i? Det glemte de nemlig da jeg købte den. Det var et tilfælde at jeg lige tjekkede om den var i, inden jeg gik ud af butikken
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 06/03-03 18:21 
Nogen steder de sælger det billigt nu i københavnsområdet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/03-03 18:23, rettet 06/03-03 18:23 
Hør evt. Fizban om de stadig har det i Stereo Studio i Silkeborg. Han bor lige ved siden af og kunne så sikkert nemt samle det op til dig til KT5.

(Og han må elske alle de små indkøbsopgaver, jeg får prakket ham på ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 06/03-03 18:44 
Søster Salsa >
Huskede de så at komme disc´en i? Det glemte de nemlig da jeg købte den. Det var et tilfælde at jeg lige tjekkede om den var i, inden jeg gik ud af butikken

Ja, det gjorde de dog, men jeg stod også og så rigtig ondt på hende bag kassen, så hun turde vist ikke andet ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/03-03 22:21 
ICO er guld, det er bare en skam at der ikk er blevet ført så meget frem.. :(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SephirothSephirothSkrevet 07/03-03 06:51 
...og jeg kan især godt lide pap-coveret, som også blev brugt på Silent Hill 2 - der er lissom noget stil over det!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
TLTLSkrevet 07/03-03 12:37 
Jeg tror lige at jeg kan klemme det ind i min økonomi, hvis jeg kan finde det til 150... Prøver lige i SS. :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
IqonIqonSkrevet 08/03-03 15:36 
Er der ikke en eller anden, der vil købe det for 150 kr. et eller andet sted og sende det til mig? Jeg skal nok betale for portoen (og selve spillet selvfølgelig) :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 14/03-03 12:20 
Jeg har lige været i Stereo Studio i Aalborg, hvor de tidligere har haft ICO udsolgt! Men nu havde de 3 stk tilbage til 150 kr! Så der er stadig mulighed for at få billig ICO i N-jylland
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/03-03 12:52 
Ligesom Sumez, vil jeg også gerne vide, om det er set billigt i københavn. Anyone, please...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
OmenOmenSkrevet 14/03-03 13:10 
Sådan går det desværre tit med gode spil, jeg fatter f.eks. ikke at Frequency ikke nyhder større kendskab og anerkendelse end det gør, det er simpelthen noget af det bedste der er udgivet til PS2.
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 14/03-03 13:19 
Var der 3 tilbage?
Så håber jeg virkelig, Fizban har været en god dreng og skaffet mig en kopi. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/04-03 22:59 
Kæresten er lige kommet hjem efter et smut i Århus. Hun købte det til mig i Stereo Studio for 149,- (de havde 3 stk. tilbage). Tak for tippet!

Hvor mange postkort er der i jeres? (jeg hørte, et eller andet sted, at der skulle være 4 stk., men der er kun 2 stk. i mit...)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 07/04-03 09:41 
Jeg har stadig ikke spillet :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/04-03 10:30 
flottenheimer >

Hvor mange postkort er der i jeres? (jeg hørte, et eller andet sted, at der skulle være 4 stk., men der er kun 2 stk. i mit...)

Der er også kun 2 i mit!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 07/04-03 19:45 
Ligeledes er der også to postkort i mit eks. Men uden på min æske står der "Grafikkort medfølger, begrænset antal"!!!hehe. - Er det et krav jeg kan gøre gældende overfor NFI:-)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/04-03 23:07 
- og !wow! hvor er det spil fedt. jeg har ikke spillet andet (bortset fra lidt mars matrix) siden jeg fik det. jeg aner ikke, hvorfor jeg ikke købte det, da det udkom! det er en sand ps2 perle.

goddag ico...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 23:17 
Så må jeg jo beholde den ene af de to jeg har ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-03 23:38, rettet 14/04-03 23:47 
Dr. Mogensen >
Ligeledes er der også to postkort i mit eks. Men uden på min æske står der "Grafikkort medfølger, begrænset antal"!!!hehe. - Er det et krav jeg kan gøre gældende overfor NFI:-)

NFI har på nogle af de nyere eksemplarer overlappet kikseren med "Postkort i begrænset oplag medfølger". Omsider modtog jeg spillet i dag i shrink-wrapping *yay*.

EDIT: Det gamle mærke sidder direkte på min boks, mens det nye sidder på selve shrink-wrappingen...

EDIT igen: Officielt set skal der være 2 postkort, nothing more, nothing less...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 17/04-03 12:07 
No ICO 2

In the newest issue of the United Kingdom's Edge Magazine, an article confirms what ICO-faithful have been fearing for some time: there will be no sequel to the PlayStation 2 adventure. According to Edge, they are working on a game called Dragon Peace. This has, in no way, been confirmed by Sony and zero additional details about Dragon Peace have been revealed, but Edge was the first to get the scoop on Nintendo's Game Boy Advance SP, most recently, as well as other stories. We'll have more details as soon as we learn them, so stay tuned.

Source: Edge Magazine
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig