X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 design


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/01-06 13:57 
Se billedet til denne artikel i politiken. Den der sten i forgrunden ligner mistænkeligt meget en PS3...
Søger man på google efter billeder af Sony Tokyo HQ, så er det tydeligt, at den selvfølgelig er for lang - men ellers ligner den.

Pol.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 04/01-06 14:13 
Fra artiklen:
Siden har Sony BMG været kastet ud i et stormvejr, og selveste Microsoft har stemplet programmet som spyware.

Ja for de to firmaer er jo ikke ude efter hinanden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 14:55 
Tror ikke MS skal råbe "spyware" for højt når man tænker på Xbox 360 :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/01-06 15:21 
øøhhh???
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 15:38 
Jeg tænker selvfølgeligt på alle de informationer som Xbox 360 sender til MS.
dRxLdRxLSkrevet 04/01-06 15:40 
Tænker du på at de holder rimeligt godt øje med hvordan man spiller sine spil?
Findes der i øvrigt en EULA til xbox-live, hvor man kan se hvor megen indtrængen i privatlivet Microsoft tager sig ret til?

Root-kitet fra sony er dog en anden og langt alvorligere sag.

ps. undskyld al denne off-topic'ness.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 15:44 
dRxL>
Findes der i øvrigt en EULA til xbox-live, hvor man kan se hvor megen indtrængen i privatlivet Microsoft tager sig ret til?

Dunno... men det vil jeg tro de har dækket sig ind juridisk, MS er normalt ret gode til den slags :)
HeroldHeroldSkrevet 04/01-06 16:48 
De har uden tvivl dækket sig helt af mht. hvad de måler, og hvad de har tænkt sig at måle - det er naturligt nok. Sker der ændringer, så er det bare at opdatere EULAen med 3mnds varsel.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/01-06 18:02 
Beano>
Jeg tænker selvfølgeligt på alle de informationer som Xbox 360 sender til MS.

Who gives a flying f...!? De må få mit cpr-nr og min mormors mellemnavn... jeg er da ligeglad...
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 20:20 
Ja det er mega fedt at blive overvåget i ens vaner... lad os også blive chippet når vi alligevel er igang... weee!
3of193of19Skrevet 04/01-06 20:29 
Hvis det hjælper dem i at lave bedre spil, så¨har jeg ikke noget som helst imod den dataindsamling MS laver med Live på 360.
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 20:37, rettet 04/01-06 20:39 
LOL... lidt blåøjet måske :)

Men hva' man kan jo bare hive stikket ud og holde sig fra Live, så der er et personligt valg - bare man er bevidst som det :)
NaieraNaieraSkrevet 04/01-06 20:38 
Hold da op. Man kan også være mere paranoid end godt er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 20:41 
ja, og man kan også være for naiv og tro at de gør det for spillerens skyld - sårn er der så meget.
3of193of19Skrevet 04/01-06 20:56, rettet 04/01-06 20:57 
Hvorfor skulle de da ellers gøre det?
Tror du de sender din info videre til CIA når du spiller mistænksomt meget som tysker i CoD2?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/01-06 21:00 
Hmm... Crap, så står CIA nok snart og banker på hos mig :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 04/01-06 21:06, rettet 04/01-06 21:09 
Det er da altid bedre at være kritisk! Beano er jo ikke parnoid bare kritisk... Jeg tror ikke at MS ville misbruge LIVE oplysninger ( pga. at det ville skabe dårlig omtale - og jeg ville gå amok ). Der er heller ikke så meget personligt man udstråler via Live. Dog har de jo ens adresse linket til ens dankort nummer, hvis de kunne bruge det til noget... kan ikke lige se hvad :)
soon the world will be one big computer
BeanoBeanoSkrevet 04/01-06 21:11 
3of19>
Hvorfor skulle de da ellers gøre det?
Tror du de sender din info videre til CIA når du spiller mistænksomt meget som tysker i CoD2?

He he he, dog ikke... jeg er nok allerede black-listet pga mit efternavn :)

Jeg er bare i princippet imod al overvågning og invadering af privatlivets fre' - og så er jeg ligeglad med om der er på min PC, konsol, på gaden og om der er Sony, MS, myndighederne, eller andre der gør det.
Nok om det - ikke så meget om PS3 design ;)
ComradeComradeSkrevet 04/01-06 23:13 
Sony er bare så gode til at rode sig ud i noget lort, det er jo helt fantastisk! Men man må sige de har lært af deres tidligere fejl og ligefrem vil indgå forlig nu :-)

Har ikke noget specielt imod, at de holder øje med hvad man laver.. Det var noget andet hvis de nu kunne aflytte voice chat eller sådan noget.. Mange snakker jo sikkert med deres pals om hvad de kunne tænke sig i nye spil ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 05/01-06 13:56 
Det gør de skam også, Echelon skulle vist være intergreret i Xbox Live!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig