X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 first impressions


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/12-05 10:52 
Nu er vi efterhånden mange med en 360'er under TV'et. Kan folk løsrive sig et par minutter og skrive, hvad de synes om den nye kraftkarl?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
256 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-15 19:25, rettet 10/01-15 19:27 
Fik ny Xbox 360 i går. Har overført alt til den nye konsol og jeg har transferred licenses også. Jeg har to konti, en UK (fra før Xbox Live kom til DK) som min primære, og en DK som sekundær, fordi Xbox Live er så broken at det langt fra er alle koder man må indtaste, og spil man må købe på en UK konto, når man bor i Danmark.

Nu har jeg så valgt at ændre region på min UK account så den også er DK. Men jeg må nu ikke længere spille de spil jeg har købt med min sekundære konto, mens jeg er logget ind på min primære. Sådan har det aldrig være før :(

Den eneste løsning jeg kan se, er at logge ind med den sekundære konto, starte spillet op, lukke spillet ned, logge ind med den primære konto, og SÅ kan jeg starte spillet op og spille det. ...lige indtil jeg spiller noget andet, så skal jeg igennem hele det cirkus igen. Jeg har ikke spillet 360 siden Skyrim, men jeg er ret sikker på at det aldrig har været så bøvlet før.

Jeg synes det fungerer ad helvede til på Xbox Live, og i hvert fald hvad deling af content mellem konti, angår så ejer PS3'en Xbox 360 på alle områder.

Som sagt har jeg overført licenses fra begge konti til den nye maskine. Bortset fra det ved jeg ikke hvad jeg kan gøre, eller om der er noget at gøre :/

Mine fysiske spil kan jeg spille uanset konto :O Og btw. så kan Dead Rising 1 DLC ikke længere downloades...

For nu at få alt galle lukket ud på én gang, så har jeg to DLC koder til Alien Colonial Marines. Ingen af dem virker, uanset hvilken konto jeg prøver at indløse dem på. Jeg tænkte at de måske var udløbet (trods der ikke er skrevet nogen udløbsdato), men prøver jeg på PC'en så kommer der en titel frem på DLC'en, men det failer hver gang jeg trykker godkend.
Ikke nogen skandale, eller større tab for jeg har kun LE af Alien pga. figuren. Og vil jeg en dag spille spillet, så bliver det på PS3 hvor jeg slipper for tearing :)

Jeg kan ikke sige at jeg er særlig overrasket. Irritationsmomenter med konti og regions-helvede af download og koder mellem UK og DK har været der længe. Jeg havde bare håbet de havde fikset det igen for længe siden. Det var jo slet ikke sådan da maskinen udkom :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-15 17:18 
Så på beskrivelsen af den nye update til 360eren at man nu kan sætte hhd på op til 2tb til.
"Plug in any hard drive up to 2 TB to store your Xbox 360 downloads, profile, saved games and other data."

Gælder det kun eksterne eller kan man skifte den som sidder i den?
JmogJmogSkrevet 02/05-15 21:37 
Hvis de udgav en i den størrelse, ja. Det gør de næppe.

Xbox 360 bruger proprietære harddiske, så det er deres eller intet, hvis den skal sidde i maskinen.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-15 22:00 
Ah ok. De ligner bare normale små laptop hdd som sidder i den. Men igen en lille ekstern 2tb hdd kan fås i små størrelser.
Et andet spørgsmål så, ved du om et installeret spil kan kører fra en ekstern hdd?
JmogJmogSkrevet 03/05-15 01:09 
Jeg tror det understøttes. Har dog aldrig prøvet det.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-15 09:00 
Det er naturligvis understøttet. Men siden 360 anvender USB2 er hastigheden nok ikke optimal sammenlignet med intern HDD.
256 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig