X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den store Apple-tråd


Svar
MajorPMajorPSkrevet 01/11-05 12:37 
Nu bestilte jeg min iMac G5 i går, og fik lige idéen til at Mac-brugere herinde kunne anbefale programmer og lignende i denne tråd.

Det var det eneste, så skyd løs... :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
2'159 emne(r).

Svar
DunwichDunwichSkrevet 04/02 22:56 
Hvis man troede, at The Zuckerborgs creeper briller var toppen af poppen, så tro om igen. Hvis man virkelig vil gå full retard derude, så har Apple løsningen klar, med "Vision Pro".

3D var ikke fremtiden og heller ikke VR, og alligevel bliver man ved med at producere weird tech, som folk skal bære rundt på deres hoved. Men hvor de to første opfindelser, heldigvis, var begrænset til indenfor hjemmets fire vægge, skal vi nu døje med fruit cakes der spiller fruit ninja i toget, mens de gestikulerer som aldrig før, og på måder alle godt vidste, at vi egentligt helst ville være fri for at glo på.

What a time to be alive.

https://www.youtube.com/watch?v=k3KYEcYAleQ

https://www.youtube.com/watch?v=UvkgmyfMPks
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/02 01:07 
@Dunwich

Helle for en ombygget Mærsk container, når vi alle flytter i ud i The Stacks! :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 05/02 01:10 
Jeg så en video med en kæmpespade der kørte en Tesla Cybertruck mens han havde Vision Pro på hovedet. Så bliver det vist ikke dummere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 05/02 08:37 
Videoen med tossen i Cybertrucken og Vision Pro, dukkede lige op i mine Shorts på Youtube i morges.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at der i fremtiden vil være flere police bodycam videoer, i mit feed, med arrestationer af disse tumper. Men det kunne da, unægteligt, have en vis underholdningsværdi.
DunwichDunwichSkrevet 05/02 08:46 
FancyPants>
@Dunwich

Helle for en ombygget Mærsk container, når vi alle flytter i ud i The Stacks! :)

Ha ha, der ligger vist stadig nogle Mærsk containere og flyder rundt heroppe, ved visse strande, i Nordjylland. Skal du ha' en med hjem på slæb? ;)
BeanoBeanoSkrevet 05/02 09:05, rettet 05/02 09:05 
Dunwich>
Hvis man troede, at The Zuckerborgs creeper briller var toppen af poppen, så tro om igen. Hvis man virkelig vil gå full retard derude, så har Apple løsningen klar, med "Vision Pro".

Wow! Jeg havde slet ikke set Zuckerbørge brillerne... yickes! Creepy er en underdrivelse :O

Vision Pro teknologien er imponerende imo men også max noller at rende rundt med, men der er man i mindste ikke i tvivl om folk har dem på, endnu :/

Mon ikke der kommer restriktioner på at have den slags på f.eks. mens man kører bil i nogle lande?
Casey Neistat ser i hvert fald ud til at fumle rundt med dem på.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02 12:31, rettet 05/02 12:32 
Jeg vil da håbe at det bliver ulovligt meget hurtigt at køre med, hvis det ikke allerede er.

Det skal da nok resultere i en masse ulykker og få aflivet en håndfuld mennesker på sigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 20/03 08:44 
Før, når jeg åbnede Safari, så åbnede den med den tab jeg sidst havde brugt. Nu, hvor jeg åbner Safari, så åbner den altid med den første tab, længst til venstre. Jeg kan ikke finde ud af at ændre det, og tror efterhånden det er en "feature" de har introduceret i Sonoma 14.4.

Er der andre, som har bemærket denne ændring, i Safari? Det irriterer i hvert fald mig, at jeg ikke kan finde en mulighed for at ændre det.
DunwichDunwichSkrevet 27/03 23:31, rettet 28/03 11:35 
Der er kommet en revideret udgave af iOS 17.4.1 som kun kan hentes via computer. Jeg har aldrig oplevet Apple udgive en opdatering på denne måde, som kun kunne hentes via en computer, men jeg ville prøve at gøre det. Det har så resulteret i en telefon som muligvis er blevet bricked. I hvert fald er den fanget i et restore / recovery forløb på min Macbook i Finder, og uanset hvad jeg gør, og har googlet af hjælp, så virker den ikke.

Der er nul kontakt med den, og den giver mig en Error 2015 i Finder og kan ikke restore telefonen. Har googlet Error 2015 og det er noget med muligt defekt kamera og/eller løst kabel i telefonen. Men det har jeg ikke oplevet problemer med - telefonen har virket fint, lige indtil det her.

Er der nogen som ved, hvordan man bringer den ud af sådan et restore / recovery loop og eventuelt laver en DFU på den? Jeg har forsøgt med fremgangsmåden til DFU, men det nægter den også at lave. Så vidt jeg har forstået, kan man kun lave DFU på den, hvis den er connected med kabel til en computer, og så via. Finder, men lige lidt hjælper det.

Så min plan er nu, at smide den forbi Elgiganten på lørdag, og så lade dem rode med den. Den er stadig på garanti, og jeg har en backup telefon jeg kan bruge i mellemtiden, men jeg synes virkelig at det her er underligt; Det har jeg sgu ikke prøvet før.

EDIT: Der kom liv i den igen, med hjælp fra 3UTools, og fandme godt at jeg tog en iCloud backup af den i går, inden jeg gik igang med det halløj. Nu er telefonen som den var, inden det gøgl startede. Hurra.
2'159 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig