X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ngage


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 05/06-05 01:13, rettet 05/06-05 01:20 
Hej er der nogle der ved hvor man kan købe en bilig nokia Ngage telefon det må godt være den gamle model og den må også gerne være låst. eller hvad skal man give for sådan en.
I love monster land
SquareSquareSkrevet 05/06-05 11:47 
Du kan prøve at kigge på Mobildebat.dk

Jeg anbefaler dig at købe den gamle model, da den har radio og mp3-afspiller - og usb-udgang.

Forvent at give omkring 600 kr. for den, og hvis du er heldig, følger der et MMC-kort med, udover det 32mb standard.

Mobildebat
It's only a state of mind.
DavaliDavaliSkrevet 05/06-05 12:05 
Square>
Jeg anbefaler dig at købe den gamle model, da den har radio og mp3-afspiller - og usb-udgang.

Er det da sparet væk ved den nye model?
HankyHankySkrevet 05/06-05 13:09 
Ja, det er det.

Erstattet med Hot-swap port og bedre baggrundsbelysning i skærmen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/06-05 13:37 
Ja, og de har også fjernet tri-band, som idioten her fandt ud af da han stod i LA og skulle ringe hjem...
HeroldHeroldSkrevet 05/06-05 14:08 
Men jeg fik da noget sjov ud af det. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WonderboyWonderboySkrevet 05/06-05 20:40 
Hvilken er bedst til at spille på.
I love monster land
JAAJAASkrevet 05/06-05 22:56, rettet 05/06-05 22:56 
Du køber vel ikke seriøst en Ngage for at spille spil?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/06-05 22:59, rettet 05/06-05 22:59 
Nej da, det er da for at eje det eksklusive citronmåne-design!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SquareSquareSkrevet 06/06-05 02:55 
Hov, hov! Man kan skam sagtens spille på en n-gage... :-)

Det er faktisk ikke engang helt løgn. Enkelte af de officielle spil er fine nok. De gjorde dog ikke så meget indtryk, at jeg kan huske hvilke.

Hvis du kun skal spille, er den nye N-gage QD vel nok den bedste, mens den "gamle" model er smartere hvis du også vil alt muligt andet med din mobil - Musik, andre former for mobilspil osv.
It's only a state of mind.
ckruseckruseSkrevet 06/06-05 17:06 
Hvorfor synes du den nye er bedre at spille på? IMO fungerer A- og B-knapperne på den gamle væsentligt bedre, da den nye er for små til mine maskuline (dvs. fede) fingre :-)

Ligemeget hvad, så ville jeg dog altid få fat i den gamle, for den nye er så skrabet at det virkelig er for latterligt. Ingen radio, ingen mp3, og heller ingen USB-indgang. Det er at snyde sig selv hvis man ikke får fat i de ting, når den nye tilmed er væsentligt ringere med dårligere lyd.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig