X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skandaløst af Blizzard


Svar
OvermindOvermindSkrevet 11/02-05 20:11 
Hvad havde de tænkt sig? De vidste udemærket godt at ca 245.223 personer samtidig forsøger at lave deres konti.
Hvorfor skulle der betatestes hvis de ikke engang havde forudsagt den?

Simpelthen for ringe, også med henblik på de problemer der ligeledes opstod i USA.

tsk tsk.
You are not a Tanaka!!
HankyHankySkrevet 11/02-05 20:19 
Ja, det er lidt en svipser fra deres side af.
Tilgengæld kan der ikke sættes en finger på spillet ;)...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-05 21:09 
Nu var det jo spillet, og ikke deres oprettelses system der blev testet ;). Men udover det så skulle de da have sikret sig, at der ikke kom problemer med forskellige typer kort ved oprettelsen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 11/02-05 21:20 
bare lidt skidt når nu ens guild members der allerede har created, kommer en del forud... skulle også indhente folk i FB og det blev til for lidt søvn og en smule skidt tilpas (kan ikke klare mig på 1 1/2 times søvn over en periode mere) så håber ikke der går for langt tid før de åbner for creation igen.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 11/02-05 21:37 
det er jo hovedsageligt cisa vertifikeringen de har problemer med, og den styrer de jo egentligt ikke, men nøj jeg er træt af ikke at kunne spilde dagen på dette spil! :(
By the power of Grayskull!
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/02-05 21:52 
Darken>
bare lidt skidt når nu ens guild members der allerede har created, kommer en del forud... skulle også indhente folk i FB

Det er sgu lidt pivet, Benny... de er jo ikke startet for 14 dage siden, vel. Og man må antage at du indhenter det.

Men bortset fra det synes jeg sgu også det er uchecket.
DarkenDarkenSkrevet 11/02-05 22:03, rettet 11/02-05 23:13 
hehe Christian det var nederen i FB, "den quest har vi liiige taget" og "ej det er nok bedre du liige får et par levels mere" osv
bad luck selvF, men sådan er jeg jo, mister-bad-luck-guy.
samme i cs, ikke fordi jeg er skod, men fordi jeg er uheldig .. *host host*

ej jeg piver mest fordi nu har jeg endelig fikzet en wow CE.. og så kan jeg ikke game... btw fik du fundet en CE? du savlede også over den så vidt jeg husker =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/02-05 23:11 
Nej, du husker forkert... jeg deltager faktisk kun fordi jeg har fået 3 mdr af Blizzard. Og jeg solgte min beta account til Kleeze for en flaske vodka med chili & kanel (how low can you go?). Jeg synes online rpg er a load of... levelling up, og ikke meget andet. Men nu da det er gratis kan jeg da godt lige prøve det hér. Faktisk er jeg endelig kommet ind så jeg kan oprette min account ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/02-05 23:12, rettet 11/02-05 23:14 
...nej, jeg blev smidt af... De er strenge de dér Blizzard!
DarkenDarkenSkrevet 11/02-05 23:18 
jeg nåede til at loade punkt 3 der røg jeg ogs¨å
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-05 23:18, rettet 11/02-05 23:19 
Ja, selvom det er "muligt" at registrere sig - så er siden meget ustabil. Stortset hver eneste gang jeg når til "vil du se usikre emner", så ryger den ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 12/02-05 03:53 
Jeg synes ikke det er så skidt. Når du har et onlinerollespil, der er så stor interesse for, som aldrig set før, og så skal balancere det hele på en knivæg med tusinder af ubekendte faktorer...

Så kan det kun gå galt. De har været ganske gode til at løse de problemer der er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig